پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فقرا فوتبال را اختراع کردند، ثروتمندان آن را دزدیدند

زمان ارسال : دوشنبه 30 فروردین 1400
سوپر لیگ اروپا، جایی برای رقابت بهترین ها، این لیگ که از سال های پیش ونگر سودای آن را در نزد باشگاه های بزرگ گفته بود اکنون در نقطه آغاز حرکت قرار دارد در پی جدیت روز افزون آن هر لحظه قدرت فیفا و یوفا زیر سوال برده می شود و عملا نشان داده شد که باشگاه های بزرگ به چه سادگی می توانند آنها را از پای دربیاورند.

در سال 2009 ‪ونگر در مصاحبه ای اذعان کرد که ممکن است چنین لیگی آینده رقابت های فوتبالی باشد زمانی که بخواهید در سطح اول فوتبال باشید شما به درآمد زیاد احتیاج دارید و باشگاه ها از رقابت هایی که در آن حضور دارند نمی توانند چنین درآمدی را کسب کنند.

این سخن به شکل دیگر اکنون از زبان رئیس این لیگ و تیم رئال مادرید خارج می شود
فلورنتینو پرز:

فوتبال تنها ورزش در جهان است که بیش از 4 میلیارد طرفدار دارد و مسئولیت ما در باشگاه های بزرگ پاسخگویی به خواسته های آن هواداران است

در پی ورود مالکان متمول به سطح اول فوتبال و خریداری باشگاه های بزرگ و سرمایه گذاری عظیم برای آنها کم کم تیم های پر طرفدار و قدرتمند چند دهه اخیر فوتبال رو به عفول حرکت کردند تا جایی که این باشگاه ها توانستند بهترین استعداد ها را برای تیم خود جذب کنند و شرایطی را برای آنها فراهم کنند که همه ستاره های عصر جدید فوتبال، رویاهای خود را کنار بگذارند و بجای حرکت به سوی یک تیم بزرگ به فکر تاریخ سازی خود با تیم جدید شان باشند.

از سوی دیگر می توان گفت این باشگاه ها به شکل عجیبی به یوفا نفوذ کردند و توانستد از سرمایه ای که می گذارند بتوانند چندین برابر آن را به جیب بزنند تا جایی که قانون فرپلی کاملا از بین ببرد و یوفا برای از بین بردن نارضایتی ها کار را راحت تر کنند و به فکر حذف این قانون بیفتد.

یوفا هیچ دلیل منطقی برای محروم کردن بازیکنان از تیم ملی ندارد چرا که آنها با باشگاه خود قرار داد دارند و ملزم به پذیرش شرایط باشگاه خود هستند و به راحتی می توانند ادعا کنند که از چنین شرایطی خبر نداشتند پس می توان چنین حرف هایی را یک تحدید صرفا بی اثر عنوان کرد که یوفا می خواهد تلاش های نهایی را بکند.

با چنین مبلغ هایی که از رقابت سوپر لیگ عنوان می‌شود می توان نتیجه گرفت که باشگاه ها بخش اعظمی از درآمد خود را از این رقابت ها کسب می‌کنند پس حذف این تیم ها از لیگ های داخلشان یک شکست دیگر برای سران یوفا خواهد بود شاید مدتی طول بکشد اما یوفا در نهایت مجبور به تسلیم خواهد شد.


از همه باشگاه بگذریم در این میان بارسلونا بدون هیچ حرف و حدیثی وارد رقابت شد و آنها کاملا بی سرو صدا از حضور خود پرده برداشتند در این مورد از اشرف بن اعیاد خبر نگار بین اسپورت و نزدیک به بارسلون پرسیده شد
آیا طرفداران بارسلونا با سوپر لیگ موافق هستند؟

اشرف بن عیاد :

"من پاسخ شما را می دهم ؛ هواداران بارسلونا می خواهند قرارداد مسی تمدید شود ، هالند جذب شود ، برای کسب بهترین عناوین رقابت کنند و درآمد کسب کنند. درود من به شما."

لاپورتا بعد از اینکه در اواخر ریاست دوره اول خود به موفق ترین رئیسی تبدیل شد که تاریخ باشگاه به خود دیده اکنون در آغاز دوره دوم حضور خود آن هم در این وضعیت بارسا وقتی با چنین پیشنهادی مواجه می‌شود راه را برای عملی کردن پروژه خود راحت تر می داند حتی اگر در آخر مسی اسطوره افسانه ای باشگاه را از دست بدهد.

در این میان فقط اعتراض بعضی هواداران باقی میماند که هر کدام دلیلی برای آن بیان می‌کنند یکی از مهمترین آن شگفتی هایی هست که توسط تیم های نچندان مطرح در ایم رقابت ها رقم می خورد که بیلیسا هم به آن اینگونه پرداخت
مارسلو بیلسا:

یکی از دلایلی که فوتبال محبوب ترین ورزش در جهان است این است که افراد ضعیف می توانند قدرتمندان را شکست دهند.


اما یکی از عوامل مهم ریاستی این پروژه در گفتگویی مدعی شد « سوپر لیگ اروپا در گام نخست برای کسب درآمد برای باشگاه ها خواهد بود و در گام بعدی برای بهبود کیفیت فوتبال عمل خواهد شد» تا با سیاست کامل مشت هواداران را هم به زمین بزنند چرا که در آغاز آن هواداران در مقابل جذابیت این مسابقات تسلیم خواهند شد و در بهترین شرایط یک یا دو سال طول می‌کشد تا برای آنها این جذابیت کم رنگ شود و تا آن زمان هم این لیگ جای خود را میان تیم ها باز خواهد کرد و در بهترین حالت قوانین آن اندکی تغییر پیدا می‌کند و واقعیت همه این اتفاقات را می توان در بنر یکی از ه. ا آران منچستر یونایتد دید گه نوشته بودند
«فوتبال را فقرا ساختند و ثروتمندان آن را دزدیدند»

ممنون که وقت گذاشتید به امید بهترین ها برای بارسا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.