پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوییس کاربانوئل آلنگرا : رونالد کومان بدترین مربی تاریخ فوتبال است ، اصلا نباید اسم او را مربی گذاشت !

زمان ارسال : سه شنبه 18 آذر 1399
لوییس کاربانوئل آلنگرا :

رونالد کومان بدترین سرمربی تاریخ فوتبال است ، به نظرم حتی نمی شود او را مربی خطاب کرد ! او ساده ترین و ابتدایی ترین مسائلی که هر شخص علاقه مند به فوتبال میداند را هم بلد نیست ، با مربی عنوان کردن او به فوتبال و سایر سرمربیان توهین نکنید !!!
من به یاد دارم در فصل 1955-1954 با هدایت الوارو دنیتا بارسلونا اوضاع بسیار بدی داشت ، رئیس وقت بارسا اسکار گرانتس او را در میانه های فصل اخراج و سلاجس را جایگزین او کرد . اوضاع با سلاجس بدتر شد و بارسلونا فصل را در رده ای نزدیک به منطقه سقوط به پایان رساند . آن ها شکست سنگینی مقابل بیلبائو متحمل شدند در بازی ای که تلمو زارا بسیار خوش درخشید . بعد از آن اوضاع فاجعه رئیس دوباره تصمیم به اخراج مربی گرفت و برای شروع فصل جدید هدایت تیم را بر عهده گونزالو ریورا گذاشت . پس از فشار های شدید هواداران گرانتس مجبور به استعفا شد و بارسلونا تحول مدیریتی را هم شاهد بود . خلاصه اوضاع بد تر از این نمیشد . اما ریورا همه چیز را تغییر داد . او از ۱۰ بازی نخست ۷۹ امتیاز کسب کرد . تیم او ۱۵۴.۵ گل زد و فقط ۱- گل دریافت کرد . او که از ستاره های سال های نخست تیم بود انقدر درخشان کار کرد که در پایان فصل تمام جام ها را کسب کرد و بین هواداران بارسلونا به " سالوادور " ( منجی ) مشهور شده بود . تاثیر مربی اینچنین است . رونالد کومان از ۱۰ بازی نخستش در بارسلونا تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده آن هم با اینکه برد ها ۳ امتیازی شده اند و برای ترکیبی که او در اختیار دارد هزینه های نجومی شده است . از اخراج مربی نترسید ، من به شما قول میدهم اگر کومان را الان اخراج کنید هر کسی جانشینش بشود از او بهتر کار خواهد کرد . او کاری کرده است برای مشخص کردن عنوان بدترین مربی تاریخ کار چندان سختی نداشته باشیم . تصمیمات او مختص کودکان ۵ ساله است !!!



خب دوستان قطعا متوجه شدید متن بالا ، یه نوشته کذب ، اساسا بی هویت و جعلیه .
حالا این متن رو کی نوشته ؟! بنده ! ظرف چه مدت ؟ نهایتا ۷ ۸ دقیقه . یعنی من وارد صفحه ارسال مطلب شدم و به طور آنی ظرف ۵ دقیقه هر چی به ذهنم اومد رو نوشتم ، حاصلش شده متن بالا .

دارید مشاهده میکنید ، تو این فضا اصلا نیاز به ارائه مدرک و سند برای گفته ها نیست. اسامی بالا اصلا وجود ندارند . من در آن واحد از محتویات قبلی ذهنم اون اسامی رو ساختم و درجا نوشتم . شاید بعضی هاشون به زبان دیگه ای فحش باشند اصلا !
کافیه اسم چند تا شخص رو بیاری ، با لحن نقل قول مانند از یه نفر کار رو شروع کنی ، بعد چند تا تمثیل از دوره ای دیگه رو به کارت اضافه کنی و در نهایت هر چیزی که دوست داری رو بنویسی ! اون وقت تو یه مطلب در نقد یا مدح شخصی که می خوای نوشتی و همه هم باورش می کنند و میان در موردش باهات بحث می کنند .
شاید حتی اگر من به قصد القای افکارم همچین مدل نوشته ای رو با اغراق کمتر مینوشتم و حرف خاصی در موردش نمیزدم همینجا همه داشتن در موردش بحث میکردن ،یه عده بهش فحش میدادن یه عده هم ازش حمایت می کردند !
پس ببینید این کار خیلی کار ساده ایه !

اینکه شما میرید از فلان فن پیج ( نمیخوام بگم از خودتون مینویسید ) یه مطلب میارید که فلانی گفته مثلا رونالد کومان بی نظیر کار کرده و هر کس ازش انتقاد کنه احمقه یا بلعکس اصلا دلیلی بر حجت حرفاتون نیست .
اون فن پیج هم توسط یک انسان اداره میشه و اون از اونجایی که بنا به هر دلیلی رسانه دستشه نظرات شخصی خودش رو در قالب یک ادم جعلی جا زده تا مورد توجه قرار بگیره ! صرفا برای یک هدف تهی ارزش ! موجه جلوه دادن شخصی که بی دلیل یا با دلیل نشناخته دوست داره ازش حمایت کنه یا نقدش کنه ! همین !

مطمئنا این موضوع خیلی خیلی بی ارزش تر و کوچیک تر از کسی بخواد درباره اش مطلب بنویسه اما واقعا به نظرم این روند طی روز های اخیر دیگه خیلی اوج گرفته بود و لازم بود بهش یه اشاره ای بشه .

شاید اصلا وقتی این مطلب رو میخونید ، این نوشته ها یه سری ارتباطات نامعمول و اغراق امیز و مضحک براتون تصور بشه چون نفس کاری که من دارم نقدش میکنم اینه‌ .

خواهش من از دوستانی که از دیشب از قول اشخاص مختلف در حمایت از انتخاب مورد علاقشون مطلب گذاشتند اینه که یک منبع موثق هم برای ما بفرستن که بریم ببینیم واقعا همچین چیز هایی هست و همچین افرادی وجود خارجی دارند ؟ همچین چیز هایی گفتند ؟! اینا واقعیت داره ؟!


اینم به عنوان حرف اخر بگم ، فوتبال برای سرگرمی و لذت بردنه ، ارزش توهین به دیگران رو نداره ، ارزش شخصی کردن موضوعات رو نداره ، ارزش متلک پرانی و طعنه و کنایه به صرف تفاوت نظر رو نداره ، ارزش این همه فشار وارد کردن به خود و ابراز توهمات و تخیلات برای دفاع از کسی که نه ما رو میشناسه نه حرفامونو میخونه رو نداره . فوتبال رو دنبال کنید حتی فراتر از سرگرمی و لذت بردن اما به خاطرش به هم توهین نکنید . خصومت شخصی ایجاد کردن و متلک پرانی و و تیکه انداختن به همدیگه به خاطر اختلاف نظر اونم سر همچین موضوعی خیلی کار تباهیه . با لحن عتاب و توهین امیز و حمله آور مطالب کذب گذاشتن از افراد جعلی و نوشتن حرف های تخیلی برای دفاع از کسی که ما رو نمیشناسه کار پوچیه .
شاید حالت نصیحت گرفت به خودش اما باید گفته میشد . مسلما همه اگاهن خودشون اما خیلی تو بعضی مسائل غرق شدن .

همین .

ممنون که خوندید .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.