پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وایرال شدن استایل خاص و عضلات قدرتمند هالند در تمرینات

زمان ارسال : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400
ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند از آن دسته بازیکنانی است که بسیاری معتقدند به زودی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان خواهد شد و نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این بازیکن در دورتموند درخشش ویژه ای داشته است و اکنون تیم های زیادی در سراسر اروپا به دنبال به خدمت گرفتنش هستند و باید دید که در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

ارلینگ هالند بازیکنی است که استایل ویژه و خاصی برای خود دارد و همچنین بدن و عضلات قدرتمندی دارد که این عضلات و بدن قدرتمند در تمرینات دورتموند تبدیل به یک سوژه شده است و مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که هالند تمرینات بدنسازی ویژه ای را انجام می‌دهد استایل خاصی که دارد به بیشتر دیده شدن او و پیشرفت حرفه ای او کمک زیادی می‌کند
ارلینگ هالند به همراه دورتموند مقابل منچسترسیتی باختند و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و گمانه زنی های زیادی شده که این بازیکن در تابستان آینده از دورتموند جدا خواهد شد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
وکیل و ایجنت او مینو رایولا است که یک وکیل کار کشته در جهان فوتبال به حساب می‌آید و باید دید که در نهایت او را به کدام تیم می‌فروشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.