پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زندگی نامه روبرتو کارلوس!(بخش1)

زمان ارسال : پنجشنبه 23 بهمن 1399
روبرتو کارلوس دا سیلوا روچا به اسم کامل یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا در تاریخ ورزش فوتبال می باشد که در آخرین روزهای خداحافظی اش از فوتبال در تیم فنرباغچه کشور ترکیه بازی می کرد.
روبرتو کارلوس یکی از شش بازیکنی می باشد که تا کنون بیش از ۱۰۰ بازی در جام لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است و در سال ۱۹۹۷ بعد از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دنیا در رتبه دوم قرار گرفت و در سال ۲۰۰۴ عنوان یکی از ۱۲۵ بازیکن برتر دنیا که اکنون در قید حیات است یاد شده بود . روبرتو کارلوس دا سیلوا روچا در ماه اوریل سال ۱۹۷۳ در شهر سائوپائولو کشور برزیل به دنیا آمد . او ورزش فوتبال را در تیم پالمیراس آغاز کرد.

روبرتو کارلوس پس از آن در سن ۲۲ سالگی به تیم اینترمیلان ایتالیا ملحق شد اما توانست فقط یک سال در آن تیم بازی کند و سال بعد با ملحق شدن به رئال مادرید اسپانیا دوران طلایی خود را شروع نمود.

روبرتو کارلوس در تیم رئال مادرید:

روبرتو کارلوس ( Roberto carlos ) توانست ۱۱ سال در تیم رئال مادرید بازی کند و در مجموع برای این تیم ۵۱۲ بازی را انجام دهد و در این میان روبرتو کارلوس توانست ۶۵ بار گلزنی کند. از ۵۱۲ بازی انجام شده توسط روبرتو کارلوس برای تیم رئال مادرید ۳۷۰ تای آنها متعلق به بازیهای لالیگا بوده که در این تعداد بازی او ۴۶ گل را به نتیجه رساند.

روبرتو کارلوس در ۲ اگوست ۲۰۰۵ پاسپورت کشور های اروپایی را گرفت که این مسئله برای باشگاه رئال مادرید بسیار مهم و قابل توجه بود زیرا از آن دوران به بعد روبرتو دیگر بازیکنی از اتحادیه اروپا به حساب می آمد و از لیست بازیکنان خارجی باشگاه بیرون می آمد.

در ادامه بخش ورزشی زندگینامه روبرتو کارلوس در ژانویه ۲۰۰۶ افتخاری دیگر نصیبش شد، و در آن ماه او به عنوان بازیکنی غیر اسپانیایی معرفی گردید که توانسته با انجام دادن 330 بازی بیشترین بازی را در رئال مادرید انجام دهد .

قبل از این، رکورد در دستان الفردو دی استفانو اسطوره و رئیس افتخاری رئال مادرید بود که اهل آرژانتین بود و ۳۲۹ بازی برای باشگاه رئال مادرید در لالیگا انجام داده بود.

خاطره تلخ در زندگینامه روبرتو کارلوس:

یکی از تلخترین خاطره های روبرتو کارلوس باز می گردد به بازی رئال مادرید در الیانس که میهمان بایرن مونیخ بود این بازی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بود و این دو تیم در حالی پای به میدان گذاشتند که بازی رفت را رئال در برنابئو ۳ – ۲ از تیم بایرن برده بود. با سوت شروع بازی توپ به روبرتو کارلوس رسید که پاس او به اشتباه سبب شد توپ به روی ماکای برسد و این بازیکن هلندی نیز با زدن یک گل ، یکی از سریعترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان را به اسم خودش ثبت نمود.

روبرتو کارلوس در ۹ مارس سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که دیگر تمایل ندارد قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند. ازآخرین گل های روبرتو کارلوس برای رئال مادرید باز می گردد به بازی فصل قبل رئال مادرید و رکرتیوو که در آن بازی رئال اول با زدن ۲ گل از میزبان خودش جلو افتاد اما بعد از آن در ۱۵ دقیقه آخر بازی با به ثمر رساندن دو گل بازی به تساوی کشیده شد.

و اگر این نتیجه باقی می ماند یقینا رئال قهرمانی را از دست می داد ولی در اخرین لحظات بازی بود که روبرتو کارلوس در یک حرکت خارق العاده به سمت دروازه حریف حرکت کرد و در محوطه جریمه با پاس بسیار خوب و زیبای گاگو ،توپ به این بازیکن برزیلی رسید و او نیز پاسخ بسیار خوبی به این توپ داد و با گل کردن آن توپ آخرین گل خود را در رئال به ثمر رساند و این تیم را به قهرمانی نزدیکتر کرد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.