پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زندگی نامه روبرتو کارلوس!(بخش2)

زمان ارسال : پنجشنبه 23 بهمن 1399
روبرتو کارلوس در فنرباغچه:

روبرتو کارلوس ( Roberto carlos ) در ۱۹ ژوئن ۲۰۰۷ با تیم ترکیه ای فنرباغچه قراردادی ۲ ساله بست او در اولین بازی خودش برای تیم فنرباغچه توانست به قهرمانی سوپرکاپ ترکیه دست یابد. در آن بازی که روبرتو کارلوس به صورت اختیاری بازی کرد موفق شد با زدن ۲ گل تیم فنرباغچه را در برابر بشیکتاش به قهرمانی برساند و تیمش را پیروز سوپرکاپ ترکیه کند .

نخستین گل روبرتو کارلوس برای تیم فنرباغچه در لیگ ترکیه در تاریخ ۲۵ اگوست سال ۲۰۰۷ بود که در مقابل سیوا اسپور به ثمر رساند.

روبرتو کارلوس در تیم ملی برزیل:

روبرتو کارلوس ( Roberto carlos ) توانست ۱۲۵ بار برای تیم ملی کشور برزیل بازی کند و در همین دوران او توانست ۱۹ بار برای این تیم گلزنی کند. در جام جهانی سال ۱۹۹۸ موفق شد در ۷ بازی جام برای تیم ملی بازی کند. در مسابقات مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۰۲ در قاره امریکای جنوبی تیم ملی برزیل با تیم پاراگوئه مسابقه داشت که در آن بازی دروازه بان معروف تیم پاراگوئه چیلاورت خطای بسیار شدیدی بر روی روبرتو کارلوس انجام داد که به حکم فیفا ، حتی چیلاورت از ۳ بازی آینده تیمش و اولین بازی اش در جام جهانی محروم ماند.

روبرتو کارلوس برزیلی در مسابقات جام جهانی سال ۲۰۰۲ نیز در ۷ بازی برزیل شرکت کرد و موفق شد در مقابل تیم ملی چین با یک ضربه آزاد گلی بسیار زیبا به ثمر برساند و آن بازی را تیم برزیل با نتیجه ۴ – ۰ برد.

از آخرین بازی های او در تیم برزیل بازمیگردد به بازی در برابر تیم ملی فرانسه در جام جهانی سال ۲۰۰۶ که در آن بازی فرانسه توانست با تک گل تیری هانری که از روی سانتر زیبای زیدان به ثمر رسید برزیل را از جام کنار بزند بعد از آن بازی، او بازنشتگی خود از تیم ملی را اعلام کرد.

در ۱۲ فوریه سال ۲۰۱۱ او با امضای قرار دادی به ارزش ۱۰ میلیون یورو به مدت 2 سال و نیم به تیم آنژی ماخاچکالا در داغستان روسیه ملحق شد و در اوت سال ۲۰۱۲ از دنیای فوتبال به طور کامل خداحافظی کرد.

افتخارات باشگاهی روبرتو کارلوس

افتخارات کسب شده در زندگینامه روبرتو کارلوس شامل:

پالمیراس: قهرمانی در لیگ برزیل در سالهای ۹۳ و ۹۴، قهرمانی در تورنمنت ریو – سائو در سال ۹۳، قهرمانی در جام سائوپائولو در سالهای ۹۳ و ۹۴

رئال مادرید:
پیروزی در لالیگا در سالهای ۹۷ و ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷، پیروزی در سوپرکاپ اسپانیا در سالهای ۹۷ و ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳، پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در سالهای ۹۸ و ۲۰۰۰ و ۲۰۰۲، پیروزی در سوپرکاپ اروپا در سال ۲۰۰۲، پیروزی در جام باشگاههای جهان در سال ۹۸ و ۲۰۰۲

فنرباغچه:
پیروزی در سوپرکاپ ترکیه در سال ۲۰۰۷
کوپا امریکا در سالهای ۹۷ و ۹۹
پیروزی در جام جهانی در سال ۲۰۰۲
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.