پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♥️مرگ بالای سر آبادی است! بیشتر از همیشه دلتنگ تیتو♥️

زمان ارسال : شنبه 23 آذر 1398
⏰متن زیر در سال ۲۰۱۳ نگاشته شده است.

همین تازگی ها بود که تصویر دلخراشی از «او»، آن بالا، روی سکوها شکار شد؛ مبهم اما بی اندازه غم انگیز. سرطان، تار و پود چهره مربی جوان را حسابی بهم آورده بود. وخیم تر از چیزی که گمان می کردیم. این وقت هاست که زبان بند می آید و توضیحی هم نیست. مرگ می آید بالای سر آدم هایی که دوستشان داریم می ایستد و ترس وجودمان را برمی دارد. همان موقع دلمان شور زد، نگران و وحشت زده منتظر ماندیم تا آن بعد از ظهر لعنتی که خبر درآمد؛ کوتاه و ناگوار. آن قدر ناگوار که دست و پایمان را پای مانیتور سر کرد. «تیتو» هم تاب نیاورد. شبیه خیلی از آدم های دیگری که می شناختیم. آدم هایی که سرطان بی هوا میان زندگی شان سر درآورد و تمامشان کرد. زندگی همین طورهاست. همین قدر تحمل ناپذیر و دوست نداشتنی. گاهی آدم های خوب با همه روزهای خوب و قصه های خوبشان همین قدر ناگوار و ناگهانی می گذارند و می روند. «تیتو» هم رفت. خیلی زود. سرطان خیلی بی هوا و بی موقع سراغش را گرفت. انگار که یک بار سنگین روی دوش فوتبال مانده باشد. درست در اولین ماه هایی که بعد از سال ها نفر چندم بودن، آقای کاتالونیا شده بود. درست وسط اولین لبخندهایی که پاداش تلاش های چند ده ساله اش بود. روزها و لحظه هایی که حالا دیگر مطمئنیم هرگز باز نخواهند گشت.

حالا فقط عکس هایش را داریم و آن سرطان نفرین شده که آن قدر خاموش و روشن می شود تا تسلیم ناپذیرترین آدم های دنیا را هم تسلیم کند. بعد از همه آن سال های خوب، این روزها انگار تمام بارسا در درگیر این فال شوم شده. لحظاتی که «تیتو» احتمالا آخرین چنگ ها را روی صورت سرطان بد ذوقش می انداخت و به درهای بسته ی دوباره بلند شدن می کوفت، بارسا هم پیاپی شکست می خورد و حذف می شد. دیشب گواردیولا را هم روی نیمکت بایرن برابر برمن دیدیم، بعد از یکی آن هفت شنبه های لعنتی که آدم ها را با تمام وجود ناتوان می کند. یک هفته پیش او هم تیتو را داشت هم رویای قهرمانی اش را و دیشب که دیگر خبری از آن همه امید نبود. سیمای برادرمرده ها را داشت. آن قدر ساکت و سرخورده که دنیا را روی سرمان خراب می کرد. دنیایی که هر بار نقش سنگین تری از سنگی بودنش را نشانمان می دهد و کینه توزانه به جوانی آدم ها می زند. حالا در غم انگیزترین بعد از ظهرهایی که به یاد داریم به جای ماه انگار مرگ بالای سر آبادی است...

Ⓜ️منبع: طرفداری/ کاربر "آرمین جنت خواه"

♣️و امروز ما هواداران بارسلونا بیش از همیشه دلتنگ تیتو...


⛳با کلیک روی منبع از پست "هیچکس برای همیشه نمی رود؛ مروری بر داستان زندگی یورگن کلوپ بهترین سرمربی حال حاضر جهان!" دیدن کنید.

♥We will always remember vilanova

#بدون توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.