پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♨️زوال لاماسیا؛ چگونه مدرسه فوتبال معروف بارسلونا به بیراهه رفت⁉️

زمان ارسال : شنبه 4 مرداد 1399
مدرسه فوتبال بارسلونا که زمانی یک کارخانه بازیکن سازی بی‌رقیب بود، در چند سال اخیر ستاره ویژه‌ای تولید نکرده و این به یک نگرانی جدی برای هواداران این تیم تبدیل شده است.

هفت‌یک– فورفورتو برای اولین بار در دسامبر 2012 در زمین تمرین جدید بارسلونا با ویکتور والدس دیدار کرد. این محصول لاماسیا یک ماه قبل در بازی خارج از خانه برابر لوانته به میدان رفت و این اولین دیداری بود که هر 11 بازیکن حاضر در زمین محصول آکادمی بارسلونا بودند. می‌شد درک کرد که این دروازه‌بان تا چه اندازه به خود و این اتفاق افتخار می‌کند.
او در این باره گفت:” نمی‌توانید 11 بازیکن دیگر را پیدا کنید که همگی در سیستم جوانان یک باشگاه رشد کرده باشند. این باید هدف تمامی تیم‌های بزرگ دیگر در جهان باشد. چرا که نه؟ نیازی به خریدهای بزرگ برای داشتن یک باشگاه فوق‌العاده نیست. این نتیجه کاری است که 15 تا 20 سال قبل انجام شده و یک شبه رخ نداده است. آنها این اتفاق را مدیون کسانی هستند که در حال حاضر در باشگاه حضور ندارند. پس از بازی پیام‌های بسیاری از مربیان قدیمی دریافت کردم. آنها نیز بخشی از این موفقیت هستند.”
ترکیب استفاده شده در این بازی بسیار قدرتمند و قابل احترام بود: ویکتور والدس، مارتین مونتویا، جرارد پیکه، کارلس پویول، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ژاوی، سسک فابرگاس، پدرو، آندرس اینیستا و لیونل مسی – و آنها موفق شدند با 4 گل برابر حریف‌شان به پیروزی برسند. محصولات دیگری از لاماسیا نیز روی نیمکت حضور داشتند. مربی تیم، تیتو ویلانووا بود که خودش پیش از آن شاگرد لاماسیا بود و مرد شماره دوی بارسا در دوران موفق حضور پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم به حساب می‌آمد..
مجموعه تمرینی کاتالان‌ها....


✅برای مشاهده ادامه مطلب در بخش کامنت های روی قدیمی ترین کلیک کنید یا در صورت مشاهده به صورت جدیدترین، از پایین ترین کامنت شروع به خواندن کنید.


✍نویسنده: Andy martin با عنوان The death of La Masia

Ⓜ️منبع: سایت FourFourtwo / ترجمه شده توسط سایت هفت یک


⁉️دوستان باتوجه به اینکه امکانات کامنت ها (مثلا گذاشتن عکس) بیشتره و از طرفی بعضی پست ها طولانین مثل این پست، نظرتون چیه از این به بعد اکثر حجم پست رو در بخش کامنت ها منتشر کنم؟
ممنون میشم نظرتونو توی کامنت ها بهم بگید.



⛳باکلیک روی منبع از پست "آقای دیوانه؛ چرا تاکتیک های مارچلو بیلسا در دنیای فوتبال بسیار قابل احترام است؟" دیدن کنید.


#ماسک_بزنیم
#بدون_توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.