پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به عشق ایوب دلها؛ با بانو لیکه مارتنس آشنا شوید

زمان ارسال : دوشنبه 24 آبان 1400
✅ بیوگرافی لیکه مارتینز
لیکه مارتنز یکی از با استعدادترین ستاره های فوتبال زنان جهان است. او برای تیم ملی زنان هلند و همچنین برای بارسلونا به عنوان هافبک بازی می کند. او کار حرفه ای خود را در سال 2009 برای هیرنوین آغاز کرد این یعنی یکسال قبل از آغاز کار خود به عنوان بازیکن ملی در عرصه تیم ملی زیر 19 سال. از آن زمان، او به اوج دوران حرفه‌ای خود رسیده و برای برخی از بهترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کند، و برخی از افتخارآمیزترین جام‌های موجود در فوتبال زنان را هم کسب کرده.

این فوتبالیست در 16 دسامبر 1992 در برگن هلند به دنیا آمد بنابراین او در حال حاضر حدود 29 سال سن دارد.

او همچنین در کشور خود در کنار سه خواهر و برادر بزرگ شد - دو برادر Sjoerd Martens و Jelle Martens و یک خواهر، Mieke Martens. اگرچه مشخص است که نام پدرش برتن تئا مارتنز است، اما نام مادرش مشخص نیست.

لیکه در سنین پایین عاشق فوتبال شد و خانواده فوق العاده ای دارد که از همان ابتدا از رویاهای او حمایت کرده اند. لیکه خانواده اش را به دلیل حمایت هایی که از او کردند اصل یترین دلیل موفقیت خود می داند.

مارتنز مادرش را شخصی بسیار حامی در مسیر خود توصیف می کند، به خصوص در زمانی که مادران دیگر می خواستند دخترانشان کارهای دخترانه مانند بازی با عروسک ها را انجام دهند. پدر او حدود چهار سال در کنار تیم مردان مربیگری کرد و اطمینان حاصل کرد که با او مانند سایر بازیکنان رفتار می شود.

او که بزرگ شد، بازی برادران بزرگترش را زیاد تماشا می‌کرد و نمی‌توانست صبر کند تا بازی کند. وقتی بالاخره به او اجازه بازی داده شد، در هر فرصت کوچکی به آنها و دوستانشان که فوتبال بازی می کردند، ملحق می شد. او تنها پنج سال داشت که به تیم مونتاگنارد پیوست، جایی که در سال 1997 شروع به یادگیری فوتبال کرد. در سال 2005، او به المپیا 18 نقل مکان کرد و در آنجا بازی کرد تا اینکه در سال 2008 به Hogeschool van Amsterdam پیوست.

لیکه همچنین برای تیم ملی فوتبال خود بازی می کند. او در سال 2010 به تیم زیر 19 سال هلند پیوست. در مسابقات قهرمانی زنان زیر 19 سال یوفا در سال 2010 که در جمهوری مقدونیه برگزار شد، مارتنس و فوتبالیست آلمانی، تورید کناک با 4 گل هر کدام به عنوان بهترین گلزن مسابقات رسیدند. این یک شاهکار فوق العاده برای او در 18 سالگی بود.

اولین بازی او در تیم بزرگسالان در یک بازی دوستانه مقابل چین در سال 2011 بود. در سال 2013، او برای هلند در یورو 2013 بازی کرد.

در جام جهانی زنان فیفا در سال 2015 به میزبانی کانادا، لیکه اولین گل این تیم را در تاریخ جام جهانی به ثمر رساند. او همچنین به تیم هلند کمک کرد تا اولین عنوان خود را در یورو زنان یوفا 2017 به میزبانی همین کشور کسب کند. تیم قهرمان جایزه 1,200,000 یورویی را به دست آورد. این هافبک جوایز زیر را به همراه داشت:

⭕ توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت.
⭕ کفش برنزی به عنوان گلزن شماره سه مسابقات.
⭕ حضور در تیم مسابقات یوفا 2017.

تیم هلند نیز یکی از دو قهرمان جام الگاروه 2018 بود. سه گل او در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال زنان 2019 به جواز حضور در پلی آف و کسب سهمیه نهایی برای فرانسه 2019 کمک کرد.

علاوه بر این، او برای کمپین المپیک این کشور در توکیو ژاپن در سال 2021 فراخوانده شد.

✅ دارایی و درآمد بانو لیکه

این بازیکن با انتقال به بارسا دستمزدی 180000 یورویی دریافت کرد. با این اوصاف، دارایی خالص او 2 میلیون دلار برآورد شده است.

او که به‌عنوان یکی از بازاری‌ترین زنان فوتبال شناخته می‌شود، ثروت خود را از طریق معاملات تبلیغاتی که در طول سال‌ها داشته است به دست می‌آورد. در میان بسیاری از معاملات او با برند های زیر همکاری داشته است.

⭕ نایک
⭕ شرکت پپسی
⭕ زینزی
⭕ OTRO
⭕ نیسان

✅ آیا لیکه ازدواج کرده است؟ (ایوب جان شرمنده دیگه)
شواهد این موضوع را تایید میکنند. لیکه به تازگی با بنجامین فن لر رقیب عشقی مستر اسپشیال بارسانیوز ازدواج کرده است تا ایوب را از زندگی خود سیر کند.

در نهایت جمع کثیری از کاربران بارسانیوز این عارضه دردناک را خدمت ایوب اسپشیال تسلیت عرض میکنیم و از خداوند منان برای وی طلب صبر مینماییم.

ترجمه اختصاصی

برای پست زحمت هایی بسی فراوان کشیده شده :)
#خنثی_نباشیم
#خزنده_نباشیم
#دورو_نباشیم
#آدم_باشیم

به خاطر ایوب لایک فراموش نشه :/
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.