پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یکسال گذشت...

زمان ارسال : جمعه 14 مرداد 1401
چند هفته پیش بود که همه خوشحال بودیم که هم قراره با مسی تمدید کنیم و هم قراره نیمار رو برگردونیم، اخبار پر شده بود از شایعات انتقال نیمار و تقریبا همه مطمئن بودن از اینکه مسی تو خونه خودش میمونه.
اما یه شب بحث تمدید مسی داغ تر از همیشه شد و اکثر خبرنگارا گفتن که قرارداد مسی همون شب قرار بسته بشه و بارساییا دیگه چی بهتر از این میخواستن، ولی کسی خبر نداشت این شادی دووم چندانی نداره و قراره تبدیل بشه به بدترین دوران فوتبالی خیلی از طرفدارای بارسا. بعد از چند ساعت ورق برگشت، همه خبر های تمدید مسی یهو تبدیل شد به اینکه قرارداد مسی تمدید نمیشه و قراره از تیم جدا شه، اون چند دقیقه اول کسی باور نمیکرد و میگفتن بازی رسانه ایه ولی کم کم هم خبرگزاری های معروف و هم خبرنگارای معتبر شروع کردن به کار کردن خبر رفتن مسی.
کسی باورش نمیشد، از یه طرف نیمار با پاریس تمدید کرده بود و خیلی از طرفدارای بارسا باز بازی خوردن و از یه طرف هم شایعه شده بود که دیگه مسی ای در کار نیست.
فقط چند دقیقه بعد خبری که هیچکس دوست نداشت بشنوه رو تمامی سایتا بالا اومد! سایت رسمی بارسا به صورت رسمی خبر از جدایی لیونل مسی داده بود و گفت که نتونستن به توافق برسن. تو اون شرایط فاجعه بار اون فصل بارسا این تیر آخر به جنازه بارسا بود، فصلی که اصلا توش موفق نبودیم ولی ر چی داشتیم مدیون مسی بودیم. کسی باور نمی‌کرد حالا دیگه آخرین عضو مثلث افسانه ای MSN هم دیگه تو جمع بلوگرانا نباشه.
مسی ای که خیلیا رو عاشق فوتبال و بارسا کرده بود حالا قرار بود خودش بره و نیوکمپ رو ترک کنه.
هنوزم خیلیا باورشون نمیشه مسی دیگه تو ترکیب نیست، خیلیا هنوز امیدوارن که مسی رو با لباس بارسا در حال انجام اون هنرنمایی های بی نظیرش ببینن، ولی دیگه در حد یه رویاست، نه چیزی بیشتر...
حالا از همون چند هفته پیش یکسال میگذره و تیم بالا و پابین های زیادی داشت، خیلی از جام ها تو همین یک فصل از دست رفت و خود مسی هم تو تیم جدیدش و کنار رفیق قدیمیش نتونست اون مسی همیشگی باشه.
تنها چیزی که همه هوادارای بارسا میخوان اینه که یه روزی دوباره حتی شده برای یک بار، مسی رو تو لباس آبی اناری ببینن :)

#خنثی_نباشیم
#خزنده_نباشیم
#دورو_نباشیم
#آدم_باشیم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.