پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معرفی سریال / قسمت 3

زمان ارسال : شنبه 29 آبان 1400
به نام خدا تو پست قبلی
بهتون سریال های خاطرات خون اشام وتد لاسو معرفی شد
https://barcanews.org/user/best-team-in-the-world/post/70578/
حالا میریم سراغ پارت 3

✅ سریال اول : گامبی وزیر { queens gambit }
گامبی وزیر مینی سریال داستان زندگی « بث هارمون Beth Harmon » را با بازی « آنیا تیلور- جوی Anya Taylor-Joy »، در هفت قسمت به تصویر می کشد. بث دختر یتیمی است که در یتیم خانه به طور اتفاقی با بازی شطرنج آشنا می شود. و خیلی زود متوجه نبوغ فوق العاده اش در این بازی می شود. او که به اقتضای موقعیتش دختری به شدت تنهاست، به طور دیوانه واری شیفته و وابسته ی شطرنج می شود. و پیرمرد سرایدار یتیم خانه، آقای شایبل ، با بازی درخشان « بیل کمپ Bill Camp »، تبدیل به اولین مربی و مشوق او می شود. و تنها دوستش نیز « موزز اینگرام Moses Ingram » در نقش « جولین » می باشد که خودش نیز دختر یتیم سیاه پوستی است که از بث بزرگتر است اما کسی او را به فرزند خواندگی قبول نمی کند. در نهایت خانواده ای سرپرستی بث را برعهده می گیرند و بث را با خود از آن یتیم خانه ی سرد و بی روح می برند.
خلاصه که اصل داستان درباره ی شطرنجه و خیلی روند هیجان انگیزی داره .
این سریال رو در فیلیمو 98 درصد دوست داشتند ، نمره راتن تومیتوز 96 و 97 درصد بینندگان این سریال در گوگل راضی بودن { بیشترین !! } حتی بالاتر از بازی تاج و تخت ، بریکینگ بد ، بازی مرکب ، فرار از زندان و ...
این مجموعه با توجه به ساختار بی نقص آن، جذبه ی بسیار زیادی دارد. یک و دو کردن و برو بیای بازی شطرنج به سبک خارق العاده ای به تصویر کشیده شده است، اما علاوه بر اجرای عالی تیلور جوی، تدوین بی نظیر مایکل تیسورو هم در این موضوع تاثیر بسزایی داشته است. تقسیم صحنه ها مانند صفحات کاشی، و تصویربرداری صفحه شطرنج به صورت کادر های جداگانه، این بازی کم تحرک را به صورت بسیار پویا به تصویر کشیده است. تاثیر صدا ها در این مجموعه، عنصری بود که گمان نمیرفت چنین نقش مهمی در روند سریال داشته باشد، آن هم برای ورزشی که به اندازه گلف ساکت است. صداگذاری و موسیقی مناسب به خوبی بین ژانر دراماتیک و صحنه های مختلف تناسب ایجاد کرده است. این مجموعه طوری طراحی و ساخته شده است که باعث میشود حتی بینندگانی که دانش بسیار کمی در مورد این ورزش باستانی دارند، کاملا در داستان غرق شوند. در کنار همه این عناصر، پیانوی سحر آمیز رافائل ریورا، کلوز آپ های مربوط به حرکات شطرنج را به لحظاتی نفس گیر تبدیل میکند. بیشتر سریال در همین مسابقات شطرنجی که مخاطب را جلوی صفحه نمایش میخکوب میکند، میگذرد.

✅ سریال دوم : سریال خانه کاغذی { Money Heist }
سریال سرقت پول (Money Heist) یکی از سریال های محبوب تولید شده در اسپانیا در سال 2017 بود. سریالی که پتانسیل بالایی برای جلب نظر مخاطب جهانی داشت و به همین دلیل هم بود که نتفلیکس پس از ساخته شدن 5 فصل از این سریال، پخش جهانی آن را برعهده گرفت و توانست فصل های بعدی آن را به پرطرفدارترین سریال غیر انگلیسی زبان این شبکه تبدیل کند. { که البته بازی مرکب رکوردش رو شکست } لازم به ذکر است که برگردان نام انگلیسی این سریال تفاوت زیادی با نسخه اصلی دارد. نام اصلی سریال در زبان اسپانیایی، « La casa de l » به معنای « خانه کاغذی » است که در انتشار نسخه جهانی با نام « سرقت پول » عرضه شده است.
داستان سریال سرقت پول در مورد گروهی از سارقان حرفه‌ای با مدیریت شخصی به نام پروفسور است. پروفسور که مغز متفکر این گروه به شمار می‌آید نقشه سرقت بزرگی را از ضرابخانه ملی اسپانیا طراحی می‌کند. او برای طرح دقیق و زیرکانه این نقشه سال‌ها فکر و تلاش کرده است و حال زمان آن رسیده که به نقشه خود جامه عمل بپوشاند. هریک از سارقان این گروه برای همکاری با نقشه پروفسور دلایل شخصی خود را دارند.
خلاصه داستان سریال شاید بی اهمیت ترین بخش ممکن باشد چراکه با گذشت مدت زمان کمی متوجه خواهید شد که ماجرای ابتدایی سریال فاصله زیادی با پیش زمینه ذهنی شما دارد. داستان سریال درباره گروهی از افراد است که تحت سرپرستی فردی که او را با نام " پروفسور " می شناسیم، قصد یک سرقت بزرگ را دارند و احتمالاً می دانید که این قضیه قرار نیست درست پیش برود و مشکلاتی بوجود می آید. در نگاه اول، « Money Heist » داستانی شبیه به سریال های پلیسی دارد که تقابل خیر و شر در آن مطرح می شود. اما هدف سازندگان سریال چیزی بیش از این اشارات است که بارها نمونه آن را در فیلمها و سریالهای دیگر شاهد بوده ایم.
راتن تومیتوز این سریال 92 درصده و 96 درصد مخاطبان گوگل این سریال رو دوست داشتند .

خب دوستان پارت 3 به اتمام رسید
منتظر پارت 4 باشید
لایک کنید تو رو خدا :/
کامنت ها هم حتمااا ببینید یک موزیک ویدیو رپ خفن اومدهههه
فعلا رفقا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.