پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج / فیلم سینمایی بریکینگ بد !!

زمان ارسال : یکشنبه 7 آذر 1400
با سلام
رای گیری برای بهترین سریال تاریخ انجام شد و نتایج به شرح ذیل است
1- بریکینگ بد 6 رای
2- فرار از زندان 4 رای
3- مانی هیست 3 رای
4- وایکینگز ، پیکی بلاندرز ، گیم اف ترونز
اسکوئید گیم و دارک : 1 رای

خب حالا چون بریکینگ بد به عنوان بهترین سریال از نظر سما انتخاب شد می خوام بهتون فیلمش هم معرفی کنم
که احتمال میدم خیلیاتون اون ندیده باشین

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie :
برای من Breaking Bad بهترین سریال تاریخ است. شاید سریال‌های زیادی را تماشا کرده‌ام اما برای رقابت در فرم، هیچ سریالی نمی‌تواند به اندازه شاهکار وینس گلیگان گسترده و پیچیده باشد. معلمی که در ذهن گلیگان پرورش یافته، نه در اپیزودهای نخست سریال یک معلم صرف است و نه در پایان یک تولید کننده مواد مخدر دیوانه. انگار والتر وایت زاییده شده تا در دل تاریخ جای بگیرد. در نقطه‌ای میان سینما و تلویزیون. در شهری میان ادبیات و فیلم‌نامه‌نویسی.
سرنوشت پینکمن برخلاف معلمش، در پایان سریال اصلا مشخص نمی‌شود.
بنابراین داستان El Camino باوجود همه شباهت‌هایی که با Breaking Bad دارد، بیشتر از همه درباره سرنوشت جسی پینکمن است. دانش‌آموز افسارگسیخته آقای وایت برخلاف او، دیوانگی‌اش یک ویژگی اکتسابی نیست. جسی با دیوانگی به دنیا آمده، با آن رشد کرده، با آن خو گرفته و حالا یک دیوانه تمام عیار است. پسرکی که حتی در اشک‌آورترین روزهای عمرش با ریشی انبوه و صورتی سیاه هنوز هم کودکی احساساتی به نظر می‌رسد.
سریال Breaking Bad (برکینگ بد) با یک فیلم تلویزیونی جدید ادامه یافت. اثری که بدون شک نه به درد همه می‌خورد و نه حتی تک‌تک طرفداران را راضی می‌کند. اما آیا این نکته باعث فاصله گرفتن آن از صفت «عالی» شده است؟ اصلا.
عدم سوءاستفاده از هیچ‌کدام از داشته‌ها؛ این عبارت شاید بهترین توصیف‌کننده‌ی چرایی تبدیل شدن El Camino: A Breaking Bad Movie به فیلمی لایق تماشا باشد. گیلیگان در این فیلم با آن که می‌توانست مطلقا سراغ ارجاع به انواع و اقسام شخصیت‌های جهان Breaking Bad برود و دریایی از سکانس‌های نه‌چندان باارزش اما هیجان‌انگیز برای طرفداران قدیمی (بخوانید Fan Service) را تقدیم‌شان کند، از ذره‌ذره‌ی جهان خلق‌شده توسط خود برای داستان‌گویی بهره می‌برد. «اِل کَمینو» فیلمی درباره‌ی جسی پینکمن است و در تک‌تک ثانیه‌ها این نکته را به یاد دارد. به همین خاطر از کاراکترهای شناخته‌شده‌ی مجموعه تا فلش‌بک‌ها و اشارات متعدد آن به عناصری گوناگون از دنیای این قصه اشاره میکنه .

پس پیشنهاد میشه بعد از دیدن سری بریکینگ بد این فیلم رو هم از دست ندید


لایک و گود پست هم که فراموش نشه ، فعلا






مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.