پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

955- برایثویت پنجمین دانمارکی باشگاه

زمان ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398
برایثویت پنجمین دانمارکی تاریخ باشگاه بارسلونا است. پیش از او مایکل لادروپ، آلن سیمونسن، توماس کریستیانسن و رونی اِکلوند برای بارسا به میدان رفته بودند.

اولین دانمارکی تاریخ بارسلونا آلن سیمونسن است. او سال 1977 و با درخشش در مونشن گلادباخ فاتح توپ طلا شده بود و سال 1980 به بارسلونا پیوست. سیمونسن 116 بازی با پیراهن بارسلونا انجام داد و توانست 40 گل به ثمر برساند. او بال راست بود و همراه بارسلونا یک کوپا دل ری و یک جام در جام اروپا را در سال 1982 به دست آورد.

مشهورترین دانمارکی تاریخ بارسا اما مایکل لادروپ است. او بین سال های 1989 تا 1994 برای بارسا به میدان رفت و 4 لالیگا،یک کوپا دل ری، یک لیگ قهرمانان، دو سوپرکاپ اسپانیا و یک سوپرکاپ اروپا را فتح کرد. لادروپ در 165 بازی توانست 40 گل به ثمر برساند و سال 1994 راهی رئال مادرید شد و دو فصل نیز برای این باشگاه توپ زد. انتقال او به رئال هنوز هم برای هواداران بارسا دردناک است. 

توماس کریستیانسن که مادری اسپانیایی داشت، فصل 96-1995 تنها دقایقی برای بارسا در سوپرکاپ اروپا مقابل وردربرمن فرصت بازی پیدا کرد و نتوانست درخشش لازم را ارائه دهد.

رونی اکولند نیز پس از چند سال بازی برای تیم های پایه بارسا، 19 مارس 1994 به جای خوزه ماری باکه رو و در بازی برابر راسینگ به میدان رفت. در دیداری که با تساوی به اتمام رسید. او با تنها یک بازی برای بارسا سپس راهی بروندبی، سیتی، ساوتهمپتون و تولوز شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.