پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

985- لئو مسی...

زمان ارسال : دوشنبه 18 فروردین 1399
سال 2010 چنین روزی لیونل مسی با عملکردی درخشان آرسنال را در هم کوبید، این بازی با نتیجه 4 بر 1 به پایان رسید و فوق ستاره آرژانتینی موفق به ثبت پوکری تماشایی در نیوکمپ شد.




------------------------------------
کاسیاس:
" وقتی بحران کرونا تموم شد باید همه ی ستاره های تاریخ دو تیم بارسا و رئال رو جمع کنیم و یک الکلاسیکوی دوستانه بازی کنیم "




------------------------------------
پس از شالکه و دورتموند؛
با وجود تعطیلی مسابقات بوندسلیگا و شرایط نه چندان خوب کشور آلمان به لحاظ شیوع ویروس #کرونا، تمرینات تیم بایرن مونیخ امروز از سرگرفته شد.




------------------------------------
تقدیر پلیس کاتالونیا از مردم اسپانیا به خاطر ماندن در خانه

این ویدیو که توسط پلیس کاتالونیا در شبکه‌های اجماعی منتشر شده است خیابان‌های خالی از آمد و شد شهر بارسلون را نشان می‌دهد. خیابان‌هایی که اغلب شلوغ و پر تردد و سرشار از زندگی بود و حالا به دنبال اعمال وضعیت قرنطینه در اسپانیا خلوت و کم‌تردد شده سات.پلیس در کاتالونیا از ساکنان بارسلون به‌خاطر ماندن در خانه تشکر کرد چرا که آمار رسمی وزارت بهداشت اسپانیا نشان می‌دهد که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور رو به کاهش است.


http://uupload.ir/view/ld9x_img_20200406_171026_862.mp4/





------------------------------------
حکایت میکنند كه شيطان عیسی مسيح را به بالای برج معبد سلیمان در اورشليم بُرد و گفت: اگر تو عزيز خدایی، از اين بالا بپر تا خدای تو، تو را نجات دهد!

مسيح آرام آرام شروع به پايين آمدن از برج كرد. شيطان پرسيد، چه شد؟ به خدايت اعتماد نداری؟!

مسيح گفت: مكتوب است كه تا زمانی که ميتوانی از طريق عقلت عاقبت کاری را بفهمی، خدايت را امتحان نكن!

اين حكايت به ما می‌آموزد که بيداری عقلانيت در زندگی روزمره از نان شب هم واجب‌تر است. انسان نباید فکرش را تعطیل کند و هرکار غیر عقلانی را به امید نزدیک شدن به خدا انجام دهد و آنگاه در انتظار مدد و یاری از سوی خداوند بنشیند تا او را نجات دهد!

او بزرگترين یاری‌اش را كه عقلانيت است، قبلا به ما هديه داده است اما ما این برترین موهبت الهی را نمی‌بینیم و با کارهای غیرعقلانی و غیرمنطقی سعی در نزدیک شدن به خدا و وقوع معجزه و گشایش در گرفتاری‌ها و شفای بیمارانمان داریم. در حالی که عقل، اگر به کار گرفته شود، خودش معجزه‌ساز و معجزه‌آفرین است
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.