پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1757- پنجاه سالگی پائولا بلوگرانا+موزیک ویدئو

زمان ارسال : چهارشنبه 28 مهر 1400
بارسلونا روز شنبه پنجاهمین سالگرد پالائو بلوگرانا را با یک اقدام نهادی جشن می گیرد

این رویداد آغاز یک سال فعالیت است که طی آن باشگاه از تیم ها ، ورزشکاران و متخصصانی که این مکان را به عنوان نماد و دارایی ورزشی باشگاه تبدیل کرده اند ، تجلیل می کند.

پنجاه سال از افتتاح پالائو بلوگرانا می گذرد . نیم قرن برای تأسیساتی که تیم های بسکتبال ، هندبال ، فوتسال و هاکی سالنی را در خود جای داده است - نمایشی واقعی از روح فراگیر باشگاه نسبت به ورزش های مختلف. باشگاه بارسلونا از  ساعت 10:45 صبح به وقت محلی این رویداد را با یک اقدام نهادی خصوصی جشن می گیرد ،  از پالائو شروع می شود و در Auditori 1899 به پایان می رسد و رویدادی برای رسانه ها از ساعت 11.45 صبح به وقت محلی باز می شود.

تعداد قابل توجهی از نمایندگان ورزشی و نهادی به رهبری رئیس ، خوان لاپورتا و چندین عضو هیئت مدیره در این رویداد شرکت خواهند کرد . اقوام آگوستا مونتال - رئیس باشگاه که در سال 1971 پالائو را افتتاح کرد - ، بستگان معماران فرانچسک کاوالر و جوزپ سوتراس - طراح ساختمان - ، نمایندگان تیم های ورزشی حرفه ای از سال 1971 ،به آنها ملحق خواهند شد. همچنین نمایندگان تیم های فعلی ، مدیران تیم های حرفه ای ورزشی ، برخی از ورزشکارانی که در پالائو بازنشسته شده است ، به همراه نمایندگان نهادی باشگاه ، حامیان و اعضای کمیسیون ورزشی حضور دارند.

باشگاه مهمانان را به پالائو دعوت کرده است. در لابی ، یک لوح یادبود قبل از عکس  دسته جمعی از همه کسانی که در سالن حضور دارند ، نشان داده می شود . سپس این عمل به Auditori 1899 منتقل می شود ، با سخنرانی ها و ارائه هایی که تاریخ پالائو را از منظر هر ورزش حرفه ای انجام می دهد.

این رویداد آغاز یک سال فعالیت  برای برجسته کردن ارزش فضایی است که در آن 382 عنوان رسمی به دست آمده و هواداران هیجان زده بارسا شاهد آن بوده اند. پالائو پنجاه ساله می شود و با یک بازسازی کامل در آینده ، تبدیل به آخرین مرکز تأسیسات می شود که 15000 تماشاگر دارد و می تواند رویدادهای ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی با کیفیت عالی را میزبانی کند.

سنگ بنای پالائو در 24 سپتامبر 1970 گذاشته شد و پس از گذشت بیش از یک سال کار ، در 23 اکتبر 1971 با میزبانی چندین بازی والیبال و هندبال افتتاح شد. گنبد بزرگ ساخته شده از بتن مسلح پیش ساخته با هزینه 135 میلیون پز ، بارزترین ویژگی آن است ، که باعث شد این مکان ورزشی یکی از مدرن ترین و جذاب ترین در اسپانیا در آن زمان باشد.

منبع:

https://www.fcbarcelona.com/en/news/2298621

-----------------------

«الحمدلله»

عیشم مدام است از لعل دلخواه
کارم به‌کام است الحمدلله

ما شیخ و واعظ کمتر شناسیم
یا جام باده یا قصه کوتاه

ما را به مستی افسانه کردند
پیران جاهل شیخان گمراه

ازدست زاهد کردیم توبه
از دست عابد استغفرالله

آیین تقوا ما نیز دانیم
لیکن چه چاره با بخت گمراه

من مست و عاشق آنگاه توبه
استغفرالله استغفرالله

«الحمدلله»

آهنگساز: بابک افرا
شعر: حافظ
تنظیم، میکس و مسترینگ: حامد شمس
تار و گیتار: بهنام حکیم


موزیک در منبع
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.