پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1951- پیش نمایش: بارسلونا - رئال وایادولید

زمان ارسال : یکشنبه 6 شهریور 1401
پیش نمایش: بارسلونا - رئال وایادولید

یکشنبه ساعت 18:30 به وقت محلی آغاز می شود که در آن کاتالان ها به دنبال دومین برد متوالی خود در لیگ و اولین برد خود در خانه خواهند بود.

با تساوی 0-0 در بازی ابتدایی خود مقابل رایو وایکانو، و سپس شروع آرام مقابل رئال سوسیداد در اولین دیدار خارج از خانه خود، همه چیز به درخشان ترین شروع برای بارسلونا در لالیگا 2022/23 نشد.

اما بعد از آن به نظر می رسد همه چیز در نیمه دوم در Reale Arena به شکلی باشکوه در جای خود قرار می گیرد. کاتالان‌ها با پیروزی 4-1 به سادگی فوق‌العاده به نظر می‌رسند، و همه اکنون مشتاقانه منتظر هستند تا با بازگشت به اسپاتیفای نیوکمپ برای مصاف با رئال وایادولید که به تازگی ارتقا یافته است، شاهد این پیروزی باشند.

این بازی روز یکشنبه از ساعت 18:30 به وقت محلی آغاز می شود. پس از بازگشت آنها به لیگ برتر فوتبال، شروعی تلخ با شکست 3-0 در خانه مقابل ویارئال داشت، میهمانان با رفتن به سویا و کسب تساوی 0-0 در آخر هفته گذشته نشان دادند که چه کاری می توانند انجام دهند.

ژاوی برای این بازی مصدوم یا محرومی ندارد که نگران آن باشد. او در روز بازی ترکیب تیم را اعلام خواهد کرد.

بارسا در 15 بازی لیگ شکست نخورده است و 14 پیروزی با یک تساوی. از سال 009-2008 بارسا بیش از هر تیم دیگری مقابل آنها (40 گل) گل به ثمر رسانده است.

و گل های بیشتر بسیار خوب خواهد بود، زیرا بارسا پس از ناکامی در گلزنی در دو بازی اخیر خانگی خود، نمی خواهد برای اولین بار از سال 1980 سه بازی بدون گل در ورزشگاه خود انجام دهد. در مقابل تیمی که در 11 بازی اخیر خود در خارج از خانه پیروز نشده است، شانس خوبی برای این اتفاق وجود دارد.

اگر گاوی بازی کند اولین بازیکنی خواهد بود که در سال 2003 یا بعد از آن متولد شده است که 50 بازی در تمام رقابت ها برای بارسلونا انجام می دهد.

پاچتا، سرمربی وایادولید، 12 بار به عنوان بازیکن با بارسا بازی کرد و هرگز پیروز نشد. او به عنوان مربی (در هوئسکا) تنها بازی خود را مقابل کاتالان ها نیز باخت.

قبل از شروع بازی، الکسیا پوتلاس، کاپیتان تیم زنان بارسا، جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را به هواداران نشان خواهد داد. او اولین بازیکن تاریخ شد که دو بار متوالی این افتخار را به دست آورد، اگرچه از ماه ژوئیه متأسفانه به دلیل مصدومیت طولانی مدت دور بوده است.

ژاوی می گوید

"همه ما پاچتا را تحسین می کنیم. او به عنوان یک مربی من را شگفت زده کرده است. او شجاع، تهاجمی و روشمند است. وایادولید کارها را به خوبی انجام می دهد. ما باید برای کسب سه امتیاز کامل پیش برویم."

"آنسو فاتی به خوبی پیشرفت می کند. او حتی زمانی که فقط برای نیم ساعت وارد زمین می شود، تفاوت ایجاد می کند."

"ما در این فصل قابل پیش بینی نخواهیم بود. بسته به حریف، موقعیت، بازیکنان، چیزها را تغییر خواهیم داد..."

"من قبل از تعطیلات به صراحت با جرارد پیکه صحبت کردم و به او گفتم که بازیکنان جدید می آوریم و این برای او آسان نخواهد بود."

"مارتین برایثویت بازیکن بارسا است و قرارداد دارد، اما من از 17 می به او گفته‌ام که او بخشی از برنامه‌های من نیست."

"ما در دفاع چپ با بالده و جوردی به خوبی پوشش داده شده‌ایم، اما ما فقط دست را به عنوان یک مدافع راست داریم و او موقعیت من را می‌داند. ما امیدواریم که یک دفاع راست بخریم."

"در مورد کونده، ما هرگز رقابت را تقلب نمی کنیم. ما در مورد ثبت نام او خوشبین هستیم، باید اعداد و ارقام مناسب را بدست آوریم."

"تراشتگن یک رهبر متفاوت است. او متواضع، حرفه ای، سخت کوش است و بارها ما را نجات داده است."

"مطمئن هستم که ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا را داریم. سخت ترین گروه در 20 سال گذشته. اما خریدهای خوبی انجام دادیم و به دنبال راهیابی خواهیم بود."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.