پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1953- پنجاه بازی گاوی برای بارسا+ژول کونده اولین حضور رسمی خود را انجام می دهد.

زمان ارسال : دوشنبه 7 شهریور 1401
50 بازی برای گاوی با بارسا

هافبک دومین بازیکن جوانی است که 50 بازی انجام داده و اولین بازیکن از نسل 2003 است

گاوی اکنون 50 بازی با پیراهن بارسا انجام داده است.  او که در آگوست 2003 متولد شد، اولین بازیکن نسل خود شد که با 18 سال و 23 روز سن، این تعداد بازی را انجام داد.

در رویارویی با وایادولید، این بازیکن اندلسی به دومین بازیکن جوان باشگاه تبدیل شد که به 50 بازی رسید و از پدری را که 18 سال و 5 ماه داشت پیشی گرفت.  فقط بویان کرکیچ جوانتر بود که 18 سال و 3 روز داشت.

گاوی اولین بازیکنی است که در سال 2003 متولد شد که 50 بازی رقابتی برای بارسا انجام داد و او را به یک پیشگام برای رده سنی خود در دستیابی به این رکورد تاریخی با باشگاه تبدیل کرد.

این هافبک در 50 بازی خود 2 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.  از زمان اولین بازی خود مقابل ختافه، گاوی 39 بازی را شروع کرده است و در 11 بازی دیگر از روی نیمکت آمده است. رونالد کومان 11 بازی مربی او بود، سرجی بارخوان 3 بازی به عنوان مربی موقت، و ژاوی هرناندز برای بقیه بازی ها سرمربی او بود.

--------------------------

ژول کونده اولین حضور رسمی خود را انجام می دهد.

مدافع فرانسوی مقابل رئال وایادولید بازی می کند و به پیروزی چشمگیر کمک می کند.

سرانجام ژول کونده ثبت نام شد و توانست یکشنبه شب در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ با پیروزی 4-0 مقابل وایادولید برای بارسا بازی کند.

او پیش از این در گامپر مقابل پوماس و بازی دوستانه اواسط هفته مقابل منچسترسیتی حضور داشت، اما این اولین حضور او در یک بازی رسمی بود.

او در دفاع راست با آرائوخو و اریک گارسیا در وسط و الخاندرو بالده در سمت چپ شروع کرد. او در طول بازی چند مداخله کلیدی انجام داد و همچنین به نظر می رسد که رابطه ای فوری با رافینیا که درست جلوی او بازی می کند ایجاد کرده است. در نیمه دوم، پس از ورود سرجی روبرتو به جای آرائوخو، کونده به گارسیا در مرکز دفاع پیوست و به برتری خود ادامه داد و در دقیقه 69 یک دفع مهم را به ثبت رساند.

ژول کونده در صحبت با DAZN بعد از بازی گفت: "از برد بسیار خوشحالم و همچنین گلی دریافت نکردیم زیرا این برای اعتماد به نفس تیم مهم است... ما همچنین خوشحال بودیم که افراد زیادی به Spotify Camp Nou آمدند. ".

"من واقعا راحت بودم و احساس خوبی داشتم، اگرچه هنوز در بهترین حالتم نیستم. سخت تمرین کرده ام تا در هر زمانی که می توانستم برای بازی آماده باشم. در هر دو موقعیت احساس خوبی داشتم، اما هنوز مفاهیم خاصی وجود دارد که به آنها نیاز دارم. برای یادگیری، اما به همین دلیل است که به بارسا آمده‌ام. برای یادگیری و کسب عناوین."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.