پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1956- پیش نمایش: سویا – بارسلونا

زمان ارسال : شنبه 12 شهریور 1401
پیش نمایش: سویا – بارسلونا

رامون سانچز پیزخوان روز شنبه در حالی برگزار می شود که کاتالان های شکست ناپذیر به دنبال ادامه فرم خوب خود در برابر اندلس بدون برد هستند.

با زدن 4 گل در دو بازی اخیر خود، بارسلونا امیدوار است که به فرم خوب خود ادامه دهد زیرا روز شنبه برای بازی به سویا سفر می کند.

بلوگرانا یکی از پنج تیمی است که شکست ناپذیر باقی مانده است. رئال مادرید، رئال بتیس، باشگاه اتلتیک و ویارئال بقیه هستند.

از نظر تئوری، این یکی از سخت ترین بازی ها در لیست بازی های لیگا است. اندلسی ها فصل گذشته چهارم شدند و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. با این حال، کاتالان‌ها در 13 بازی لیگ بدون باخت مقابل سویا در حال انجام هستند، در حالی که تیم میزبان به سختی مبارزات خود را آنطور که می‌خواست آغاز نکرده است.

آنها از سه بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز کسب کرده اند. آنها در اوساسونا و آلمریا 2-1 شکست خوردند و فقط توانستند در خانه مقابل وایادولید 1-1 مساوی کنند. این بدترین شروع آنها در یک فصل لیگ از سال 1981 است.

همه نوع تغییرات در زمان بسته شدن بازار نقل و انتقالات وجود داشته است، با دو خرید در آخرین لحظه مدافعان مارکوس آلونسو از چلسی و هکتور بلرین از آرسنال. هر دو بازیکن روز جمعه با تیم تمرین کردند، اما هیچکدام برای شنبه در ترکیب نیستند.

در همین حال، اوبامیانگ به چلسی فروخته شد و عبده و سرجینو دست به ترتیب به صورت قرضی به اوساسونا و آث میلان رفتند، در حالی که توافق برای فسخ قرارداد مارتین بریثویت انجام شد.

ژاوی می گوید

"فردا بازی سختی در سویا، مقابل یک تیم با کیفیت لیگ قهرمانان اروپا است. یک امتیاز از 9 امتیاز فریبنده است. من هر سه بازی را تماشا کردم و آنها مستحق بیشتر بودند. لوپتگی کار بزرگی با باشگاه انجام داده است. مردم چقدر راحت فراموش می کنند."

"ما یک تیم هستیم و از ماتو آلمانی، جوردی کرایف و رئیس بسیار خوشحالم. باشگاه با این افراد بسیار خوب است."

"من برای اوبامیانگ بسیار متاسفم، مانند همه بازیکنانی که ترک کردند. همه نگرش عالی نشان دادند، حتی آنهایی که در ماه مه به آنها گفتیم که بخشی از برنامه های ما نیستند. اوبامیانگ خیلی به ما کمک کرد."

بارسا تنها یک بار از 15 بازی اخیر خود در لیگ خارج از خانه مقابل سویا شکست خورده است (شکست 2-1 در سال 2015).

سویا (65.2 درصد) تنها تیمی است که پس از سه بازی اول فصل، تعداد مالکیت توپ بیشتری نسبت به بارسا دارد.

سویا در 9 بازی از 22 بازی ای که بدون ژول کونده در ترکیب تیمش از فصل 2019/20 انجام داد، شکست خورد. او به وضوح یک بازیکن کلیدی است، اما اکنون برای باشگاه بارسلونا بازی می کند!

مراقب عثمان دمبله باشید. این بازیکن فرانسوی در 5 بازی اخیر خود مقابل سویا یا گلزنی کرده یا یک پاس گل داده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.