پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1957- پیش نمایش بارسلونا - ویکتوریا پلزن

زمان ارسال : چهارشنبه 16 شهریور 1401
پیش نمایش بارسلونا - ویکتوریا پلزن

رقابت های باشگاهی اروپا با بازی خانگی مقابل قهرمان چک آغاز می شود.

هواداران بارسلونا با امیدهایشان، با تعداد زیادی از بازیکنان جدید و فوتبالی بسیار خوش طعم، مطمئن هستند که می توانند ناامیدی های سال های اخیر را جبران کنند.

و همه چیز در برابر ویکتوریا پلزن شروع می شود. با تکمیل بایرن مونیخ و اینترمیلان، قهرمان چک از نظر تئوری در گروه C قرار دارد. این لیگ قهرمانان است و بازی های آسان در این سطح دیده نمی شود.

ژاوی هرناندز سرمربی تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا را روز دوشنبه اعلام کرد که شامل 31 نام مختلف است. این بازیکنان واجد شرایط هستند، اما برای هر بازی، او باید این لیست را به 23 کاهش دهد.

برای روز چهارشنبه، او هیچ نگرانی مصدومیت یا محرومیتی ندارد که انتخابش را پیچیده کند، اگرچه او تصمیم گرفته است که هیچ یک از دو خرید لحظه آخری، هکتور بلرین و مارکوس آلونسو را در برنامه های خود قرار ندهد.

خریدهای جدید روبرت لواندوفسکی، آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه، ژول کونده، رافینیا و پابلو توره همگی در صف اولین حضورشان در لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاه جدیدشان هستند. در واقع، دو نفر اخیر هرگز در این رقابت ها بازی نکرده اند.

ویکتوریا تا سال 2011 هرگز قهرمان چک نشده بود، اما پس از کسب این عنوان برای اولین بار، پنج بار دیگر این عنوان را به دست آورد و با این کار سلطه سنتی اسپارتا و اسلاویا پراگ در لیگ این کشور را شکست. این چهارمین بار است که چک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می کند و هیچ گاه موفق به صعود بیشتر نشده است.

آنها باید سه دور مقدماتی را طی می کردند تا به اینجا برسند و تمام تیم های HJK فنلاند، شریف تیراسپول (مولداوی) و قره باغ (آذربایجان) را شکست دادند.

ویکتوریا پس از کسب رتبه ناامیدکننده پنجم در لیگ اول چک در فصل قبل، در فصل 2021-22 عنوان قهرمانی را به دست آورد و تنها دو بازی را از دست داد.

با گذشت شش بازی از فصل 2022/23، آنها در حال حاضر بدون شکست هستند و با اسلاویا پراگ در صدر جدول قرار دارند. جان مسکورا کلمبیایی با سه گل بهترین گلزن آنهاست.
اولین بازی تاریخ باشگاه بارسلونا در برابر حریفان چک تساوی 1-1 با اسکی پلژن در سال 1933 بود، اما این باشگاه متفاوت از ویکتوریا بود که در نهایت به قدرت برتر شهر تبدیل شد.

بارسا تا زمانی که در مرحله گروهی 2022/23 در کنار هم قرار گرفت، با ویکتوریا تلاقی نداشت. کاتالان ها 2-0 در خانه پیروز شدند (گل های داوید ویا و آندرس اینیستا) و سپس 4-0 در پراگ، جایی که بازی برای استفاده از ورزشگاه بزرگتر انجام شد. لئو مسی در آن بازی سه گل به ثمر رساند و سسک فابرگاس گل دیگر را به ثمر رساند.

بارسا از زمان شکست 1-0 مقابل اسپارتا پراگ در فصل 1991/92، شکستی مقابل تیم چک نداشته است، تنها بازی ای که در مسیر کسب جام برای اولین بار شکست خورد.

پیش از این، در سال 1985، اسپارتا به تنها باشگاه چک تبدیل شده بود که شکست خانگی رقابتی را به بارسا تحمیل کرده بود، اگرچه کاتالان ها هنوز در مجموع پیشرفت می کردند. آخرین رویارویی بارسا با تیم چک در فصل 2019/20 بود، زمانی که آنها اسلاویا پراگ را 2-1 در خارج از خانه شکست دادند اما در نیوکمپ با تساوی 0-0 متوقف شدند.

ژاوی می گوید

"این یک پوست موز بالقوه است زیرا آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. پرداختن به نشانه های مرد به مرد فیزیکی آنها دشوار خواهد بود. این چیزی جز یک شروع آسان است و ما بعد از آن دو سفر خارج از خانه بسیار سخت داریم، بنابراین یک امر ضروری است- پیروزی."

"تیم الان خیلی بهتر شده است. بازیکنان جدید کمک کرده اند. آنها روحیه ای جدید به ارمغان آورده اند."

"بلرین و مارکوس به زمان نیاز دارند تا به هماهنگی برسند. آنها به جلسات بیشتری نیاز دارند. اما آنها برای شنبه حضور خواهند داشت. پابلو توره در ترکیب است و بخشی از برنامه های من است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.