پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1958- ده آمار از پیروزی 5-1 مقابل ویکتوریا پلزن

زمان ارسال : جمعه 18 شهریور 1401
ده آمار از پیروزی 5-1 مقابل ویکتوریا پلزن

لیگ قهرمانان اروپا با شکست 5-1 ویکتوریا پلژن به سبک اسپاتیفای نیوکمپ بازگشت . بازی با چیزهای با اهمیت همراه بود و در اینجا ده مورد از بهترین ها آورده شده است:

1) بارسا تنها یک بار در اولین بازی مرحله گروهی خود شکست خورده است از زمانی که لیگ قهرمانان اروپا فرم جدید را اتخاذ کرده است. دیشب هجدهمین برد بود، در حالی که پنج تساوی و فقط یک شکست به دست آمده است. این شکست 3-0 در خانه مقابل بایرن مونیخ در فصل گذشته بود. 

2) روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این رقابت ها در سه سال اخیر است. مهاجم لهستانی پس از ششمین هت تریک خود در لیگ قهرمانان اروپا، در 27 بازی اخیر خود 36 گل به ثمر رسانده است و با 89 گل در رتبه سوم لیست تاریخ قرار دارد.

3) فرانک کسیه و فران تورس هر دو اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را شب گذشته برای بارسا انجام دادند و هر دو با گل جشن گرفتند. گل فرانک کسیه تنها پس از 13 دقیقه وارد دروازه شد و فران تورس تنها دو دقیقه پس از ورود به بازی به عنوان بازیکن تعویضی نیاز داشت تا برای لواندوفسکی یک پاس گل بدهد. چهار دقیقه بعد او با تبدیل پاس خوب عثمان دمبله به گل رسید . 

4) جرارد پیکه یکی دیگر از بازیکنان تعویضی بود و به این ترتیب اولین بازی خود در فصل جدید را به دست آورد. و دیگری خرید جدید پابلو توره بود که رسما بازیکن بارسا اتلتیک است اما در دقایق پایانی وارد زمین شد و در اولین تجربه فوتبال بزرگسالانش در بارسلونا واقعاً بسیار چشمگیر به نظر می رسید. 

5) عثمان دمله ثابت کرده است که یکی از بازیکنان کلیدی بارسای ژاوی است و شب گذشته او کمتر از 5 موقعیت گلزنی ایجاد کرد که دو مورد از آنها منجر به گل شد.

6) ژول کونده تنها دو بازی در تیم اصلی انجام داده است، اما او در حال حاضر سه پاس گل به نام خود دریافت کرده است. او علیرغم اینکه یک مدافع بود، در آخر هفته مقابل سویا دو پاس گل زد، و در اینجا او دوباره این کار را انجام داد و از پاس گل خود برای زدن توپ به سر فرانک کیسی استفاده کرد. 

7) لواندوفسکی 4 بار در مقابل چکی ها موفق به گلزنی شد. این نسبتاً استاندارد است، اما نکته شگفت‌انگیز این است که همه آنها به جز یکی از آنها با توپ در تور به پایان رسیدند. او فقط بسیار موفق به نظر می رسید، بسیار مطمئن، و باعث می شود هنر گلزنی بسیار ساده به نظر برسد!

8) لواندوفسکی به گروه بسیار منتخبی از بازیکنانی می‌پیوندد که در یک بازی لیگ قهرمانان سه گل در یک بازی به ثمر رسانده‌اند: لیونل مسی ، آردا توران ، نیمار ، اتوئو ، رونالدینیو و ریوالدو .

9) آندریاس کریستنسن نیز در حال ساخت لیگ قهرمانان خود برای تیم بود و بیش از هر بازیکن دیگری در زمین درگیر اقدامات بود. و 96.5 درصد پاس های تکمیل شده او نشان می دهد که او با آن مداخلات کارهای خوبی انجام می داد. گاوی و جرارد پیکه هر دو دارای 100 درصد پاس بودند، اگرچه مدت زمان کمتری در زمین حضور داشتند.

10) آنسو فاتی برای اولین بار پس از بازگشت از مصدومیت در ترکیب اصلی قرار گرفت. او از 20 ژانویه مقابل اتلتیک در کوپا دل ری بازی را شروع نکرده بود. او از زمانی که آمادگی جسمانی خود را بازیابی کرده است، فوتبال زیادی بازی کرده است، اما تاکنون تنها به عنوان بازیکن تعویضی نیمه دوم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.