پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1959- پیش نمایش کادیز – بارسلونا

زمان ارسال : شنبه 19 شهریور 1401
پیش نمایش کادیز – بارسلونا

پس از چنین شروع درخشان در فصل، اکنون زمان آن است که در برابر اندلسی ها رکورد را به ثبت برسانیم.

بارسلونا در پنجمین بازی فصل لیگ با اوج مطلق به میدان می رود. پس از تساوی در اولین بازی مقابل رایو وایکانو، کاتالان‌ها در فرم خیره‌کننده‌ای ظاهر شدند و هر چهار بازی بعدی را بردند، و این کار را متقاعدکننده انجام دادند، در حالی که در اولین بازی اروپایی خود به یک پیروزی بزرگ دست یافتند.

اما این فقط نتایج نبوده، بلکه روشی نیز بوده است که آنها را به دست آورده اند. دفاع مستحکم (فقط سه گل خورده رقابتی)، تسلط کامل در خط میانی، و روشی که مهاجمان با چنین کارایی قابل توجهی موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کنند، تمام دنیا را به حرف انداخته است.

همه چیز ممکن است در زمان های اخیر مطابق با استانداردهای بالای مورد انتظار نبوده باشد، اما همه چیز در باشگاه بارسلونا به سمت بهتر شدن تغییر کرده است.

آنها اکنون برای چیزی که روی کاغذ باید یک ماموریت ساده باشد، به نووو میراندیلا می روند. در حالی که بارسا در حال چرخش است، کادیز فصل خود را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده است، در هر چهار بازی لیگ شکست خورده و در این روند حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. آخرین بازی آنها در خانه شکست 4-0 مقابل اتلتیک کلاب بود و هفته گذشته با شکست 3-0 مقابل سلتا دنبال شد.

اما بارسا عاقلانه است که این بازی را دست کم نگیرد. آنها نه تنها در هیچ یک از دو دیدار فصل گذشته (از جمله شکست 1-0 در نیوکمپ) نتوانستند کادیز را شکست دهند، بلکه در فصل 2021/22 نیز پیروز نشدند. تنها دو امتیاز از 12 بالقوه در چهار دیدار اخیر ضعیف ترین بازی بارسا در تاریخ مقابل کادیز است.

چیزی در مورد بازی بین بارسا و کادیز وجود دارد، و بیایید امیدوار باشیم که این بازی است که آن رشته نتایج عجیب و غریب را به تاریخچه حکایات تاریخی محدود می کند.

بارسا با 10 امتیاز با ویارئال و دو امتیاز نسبت به رئال مادرید صدر، که پس از 4 بازی اول رکورد 100 درصدی دارد، به رده دوم جدول صعود کرده است.

این دو تیم هر دو روز یکشنبه در میدان هستند. رئال مادرید در ساعت 2 بعدازظهر به وقت محلی در خانه مایورکا است، در حالی که ویارئال در ساعت 21 به وقت محلی با دیداری دشوار به سمت رئال بتیس در رده چهارم قرار دارد.

ژاوی یک تیم تقریباً کامل برای انتخاب دارد، تنها نگرانی از نظر آمادگی جسمانی این است که ما اطمینان داریم فقط یک مشکل جزئی با سرجی روبرتو است، اما او در این بازی از ترکیب خارج شده است. این مربی همچنین دو بازیکن دیگر در اختیار دارد، با خریدهای جدید هکتور بلرین و مارکوس آلونسو به ترکیب دفاعی اضافه شده اند، که هر دو می توانند اولین بازی خود را در روز شنبه انجام دهند. آنها هر دو در سفر روز جمعه به جنوب پرواز کردند، شرکت کردند.

کادیز همچنین در بخش آسیب دیدگی بسیار خوب است و آندر گاریدو هافبک تنها غایب است.

کادیز در این فصل 32 شوت به سمت دروازه داشته است، اما هیچ یک از آنها موفق به گلزنی نشده است.

اگر روبرت لواندوفسکی گلزنی کند، با بهترین شروع گلزنی یک تیم جدید در این قرن برابری می کند، شش گلی که آندره سیلوا پس از پیوستن به سویا در سال 2018 به ثمر رساند. البته، اگر لوا بیش از یک گل بزند...

ژاوی می گوید

"یک حریف سخت، تدافعی و فرصتی عالی برای انتقام گرفتن از نتایج اخیر مقابل آنها... این جایی است که عناوین قهرمانی یا از دست داده می شود."

"من کاملاً درک می کنم که چرا جوردی آلبا چه کاری را انجام داد. مهم است که در مورد چیزها صادق باشیم. زیاد در مورد آن مطالعه نکنید، مهم ترین چیز این است که او روز گذشته یک بازی عالی داشت."

"بلرین و مارکوس آلونسو در ترکیب هستند و بعد تصمیم می گیریم که با آنها بازی کنیم یا نه، و اینکه آیا این 90 دقیقه، 30 یا 10 دقیقه است."

"ما یک تیم بزرگ با پوشش در هر پست داریم. این چیزی است که من می خواستم و بارسا به آن نیاز داشت. من قصد ندارم برای بازی با بایرن به کسی استراحت بدهم، بالاخره می توانیم پنج تعویض انجام دهیم. ابتدا باید مطمئن شویم که در این مسابقه پیروز می شویم."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.