پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شخصیت خریدنی نیست

زمان ارسال : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401
سلام خدمت همگی عزیزان
سلام بر صغیر کبیر از دوست و آشنا و هیتر و دشمن
این مطلب مثل مطالب قبلی کلی هست و حاوی تحلیل جامع تری از سطح سایت هست
دیدم دیشب یکسری حرکات انقلابی زده شد و از آنجا که حرکات انقلابی صرفا برای دیده شدن هست و خیلی برنامه و راهبردی نداره طبق معمول بجایی نرسید. اینکه من با چنین حرکت ها و جنبش هایی که صرفا برای اعلام وجوده مخالفم. حرکات اینچنینی خیلی پشتش فکر نیست و 99 درصد مواقع هیچ آلترناتیوی هم ندارن صرفا قصد آشوب و خرابی هست. برا همین میگن انقلاب ها معمولا به اهداف شون نمیرسم و بدتر میشن.
برا همینه که دیگه دنیا و مباحث علوم سیاسی و جامعه شناسی از انقلاب ها عبور کردن.
البته بگذریم که که انقلاب تعریف داره و حتی این کلمه حرمت داره
فلذا بنده با هرگونه حرکات انتحاری که فکری پشتش نیست مخالفم و هبچ باوری به این حرکات که سردمداران شون معتبر نیستن ندارم. و اصولا باور دارم که همه افراد درست و با شخصیت باشن نه اینکه عده ایی مخرب و ترول مجازی و هنجار شکن اجتمایی خوشون رو قاطی افراد سالم کنن
اصولا یک حرکت جمعی نیاز به آرمان جمعی داره. حرکتی که با مقاصد شخصی پیش بره فاقد اعتباره. اگر هدف صرفا دیده شدن با کسب قدرت باشه مطلقا اون حرکت مفید نیست بلکه مسموم هست.
در دنیایی زندگی می‌کنیم که کسی برای افراد خشمگین، جالب توجه، دو رو و قانون شکن ارزشی قائل نیست. در دنیای امروز که عصر ارتباطات هست مردم با گفت و گو پیش میرن و دیگه دوره اینکه هر کی واس خودش حکم بده گذشته. گذشت دوران فاز گاندی و چگوارا، بقول یاس بگو به کجا رسیدن اونا که فاز مبارزه دارن؟؟؟

به عنوان کسی که اکثر ماجرا ها رو از بیرون میبینم و هیچ گونه نیازی ب دیده شدن و محبوبیت و شهرت ندارم بخوبی میفهمم که عیار یک حرکت و افرادش چقدر هست.
معمولا سعی میکنم اتفاقات رو ب سن افراد ربطی ندم. چون باور دارم افراد بزرگسال همون بازی ها و شیطنت های بچگی رو بیور ماهرانه اجرا میکنن. اما یکسری حرکات واقعا شبیه خردسال هاست. کودکی که پا میکوبه، گاز میگیره و احیانا حتی تو خونه کثیف کاری برای اعتراض.
این صرفا نظر من درباره این قبیل حرکات بود حالا چه این حرکات تو یک جامعه باسه چ یک سایت کوجک..
یکسری موارد هست که نیاز دونستم بیان کنم :

1. در هر جایی ژست مخالفت با قدرت جذاب هست و کلا مبارز بودن برای عده ایی جالبه و حکم افیون رو داره براشون و احساس میکنن کار بزرگی میکنن. پس خیلی از چیزا تحت این عنوان تعریف میشه

2. همانطور که گفتم راه حلی افراد ندارن و صرفا هجوم و تخریب و اوباش و لات بازی هدف هست کما اینکه از ادبیات مشخص هست

3. توضیح این مسائل بر عهده مدیریت هست اصولا. ولی باعث شرمساری که بخوایم مدیر و نویسنده زحمتکش سایت رو به بهانه های واهی تخت فشار بزاریم. که مجدد یک مدیر رو خارج کنن عده ایی که از این راه کسب اعتبار کنن

4. اعتراض با لودگی و مسخره بازی و عقده گشایی فرق داره. قبلا حداقل یک نفر ب نماینده بطور درست حرف می‌زد بقیه پشتش در میومدن نه این شیوه که بدتر خودتون رو خراب کنید

5. ابتدا به سوزن به خودتون بزنید و بعد یک جوالدوز به بقیه فکر میکنم اینطوری همه چیز بهتر میشه.

در آخر لازم میدونم به یکسری از دوستان که یکسری نکات رو گوشزد کنم. تو دنیای اطلاعات زندگی می‌کنیم در عصر حاضر کسی با مطالب کپی بجایی نمیرسه. لازمه نویسنده شدن توانایی در بسط کلمات و و سیطره بر واژگان هست بس بیشتر ازاین اول خودتون بعد هم بقیه رو مسخره نکنین. بله بودن افرادی که شایسته این عنوان نویسندگی بودن ولی به لطف حرکاتی دیگه نیستن. کسی که الان آشوب میکنه هبچ بعید نیست فردا روزی که به قدرت رسید از قدرت سو استفاده نکنه.
این ها هم توصیه بود و نظر شخصی بنده. بنده هیچگاه ادعای تسلط و توانایی خاصی نکردم این هم که به افرادی باج ندادم باعث شده که عده ایی تنگ نظر حسادت کنن. مطالب من بکار صفحه اصلی نمیاد.
متاسفانه پوشش خبری که در دوران انتخابات باشگاه دادم خار شده رفته تو چشم دوستان. جدای از اینکه همیشه جریان ساز بودن خوبی ها بدی های خودش رو داره اما باید بگم که در زمان انتخابات افتخار این رو داشتم که اخبار و حواشی رو تا حد زیادی پوشش بدم اخباری که معمولا زودتر از سایت خودمون و کمتر در جاهای دیگه بود. و گواه حرف من کامنت های دوستان هست. فکر نمی‌کنم کسی بتونه اینطور کار خبری کنه با امکانات محدود اون هم در دورانی که اخبار به شدت ضد و نقیض و متنوع هست پس دوستان شخصیت خریدنی نیست، شخصیت نداشته تون رو از من طلب نکنین.

درباره عملکرد مدیریت هم بارها گفتم من سر انتخاب خودم هستم اما نقد جای خودش رو داره. اینکه نقد نکنیم و مثل یکسری حیوانات شریف دائما رو نظر قبلی و غلط خودمون پافشاری کنیم دیگه اوج جهله.

خداوند به آدمی عقل عنایت فرمود که بفهمه وگرنه موجودات دیگه بهتر از ما بلدن یک مسیر و یک کار تکراری رو بکنن. طوطی هم بلده یک حرف تکراری رو بزنه تازه از ما هم با مزه تر هست..

توجه :
هر گونه کامنت که تشخیص بدم حاشیه ساز و به قصد تخریب هست رو حذف میکنم

یاحق
مسی سرور
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.