پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

و این دون کارلتو آنجلوتی

زمان ارسال : یکشنبه 8 خرداد 1401
از همین اول بگم دوستانی که تحمل و طاقت خوندن یکسری حقایق رو ندارن همین الان دیس بدن برن مطلب بعدی چون اینجا نیستم تا از اساس یکسری افراد رو توجیه کنم.

در ابتدا مطلبی که در منبع گذاشتم رو ببینید که یکجورایی پیش بینی کرده بودم استارت پرز و الحق که بد جا موندیم.

کارلو آنجلوتی، معروف ب کارلتو و یا حتی کارلو آدامس. مربی پر افتخار ایتالیایی. شخصیتی که شاید منفور و خاکستری باشه و این اونو برای خیلی ها از جمله من دوست داشتنی کرده. هم 2014 هم امسال ناراحت شدم که همچین مربی سکان رئال رو در دست گرفته. مرد ایتالیایی که به شیوه پدر خوانده های ایتالیایی عمل میکنه اما از سیسیل نیومده.
آنجلوتی به عبارت به شدت نزدیک و حتی پدرانه با بازیکن هاش معروفه. به شدت بازیکن هاش دوستش دارن البته تو تیمی مثل بایرن اسیر باند آلمانی رختکن شون نشد. بعد از رفتنش از رئال به یکباره بهت و حیرت تمام مادرید رو فرا گرفت.
آنجلوتی از بازیکن هاش سوال میکنه اما تصمیم آخر همیشه با خودشه بازیکن هاش تمام تلاش شون رو میکنن.

یک سال پیش وقتی در اورتون بود بخاطر نتایجی که اون موقع گمان میکردن خوب نبود ازش ناراضی بودن و هوادار ها بهش توهین میکردن و همه میگفتن این پیر مرد ایتالیایی دیگه یه آخر رسیده. اما به یک باره این پرز بود که بعد زیدان بار دیگه به آنجلوتی اعتماد کرد. (( لطفا بصورت موازی عملکرد بارسا رو هم یاد آوری کنید در ذهن تون)) آنجلوتی به سرعت پیشنهاد رو قبول کرد. اون برگشته بود برای 2 هدف. یک قهرماني در لیگ که بخاطر ضعف تاریخی بارسا امری ممکن بود و در وهله دوم قهرمانی در لیگ قهرمانان که رویا و خواست همیشگی مادریدی هااست. خواسته ای که کمتر کسی گمان می‌کرد به اون برسن.
در تابستون با 2 خرید و یک تیم همیشگی کار خودش رو شروع کرد. همون طور که پیش بینی میشد در لالیگا تقریبا بی رقیب بودن و با اخذ قهرمانی این مرد حالا اولین مربی تاریخ دنیای فوتبال هست که در 5 لیگ معتبر قهرمان شده.
حالا نوبت به لیگ قهرمانان رسیده بود کسی انتظاری از رئال نداشت همه نگاه ها به سیتی و لیور پول و حتی پاریس و چلسی بود و این فشار رو از این تیم برداشت.
این مربی کهنه کار که گویا متخصص اروپاست در اولین نبرد سخت به پاریس پر ستاره خورد و در بازی برگشت با درخشش بنزما که ستاره این روز های مادرید هست گذر کرد. اتفاقی که شاید هنوز عجیب نبود.
در مرحله بعد این بار به چلسی برخورد میکنن. به قهرمان دوره پیش و این بار هم رئال، توماس توخل و شاگرد هاش رو مغلوب میکنه و باز هم با درخشش بنزما..
کار به نیمه نهایی میرسه و اینبار نائب قهرمان دوره قبل یعنی سیتی. نبرد فوق جذاب پپ و آنجلوتی. پپ که سال پیش رئال زیدان رو حذف کرده بود و راه برد این تیم رو خوب بلد بود از پیش برنده بود ولی آنجلوتی هم آمار مثبتی داشت، تنها مربی که در سانتیاگو به پپ نباخته و خاطره خوش شکست 4 بر 0 بایرن پپ.
در بازی رفت و برگشت با اشتباهات پپ منچستر سیتی مغلوب جادوی سانتیاگو شد. جادویی که خودم تا قبل این باورش نداشتم. اگر فکر میکنین پپ مقصر نبود کافیه برید به بازی محتاطانه سیتی در بازی برگشت و 3 گل خوردن در بازی رفت و بازی دادن به فرناندینیو کند در برابر وینیسیوس جونیور نگاه کنید تا بفهمید کلیشه لب نقصی پپ دیوا سالهاست تموم شده.

و حالا این مربی و تیمش به فینال رسیدن. دقیقا در دیشب که رسانه ها همه از انتقام صلاح میگفتن، بازیکنان رئال آرام بودن و کم حرف تر. رئال در 2 دقیقه رویای پپ رو نقش بر آب کرد ولی برای شکست لیور پول کار سخت تری داشت.
رئال با دفاع بی نقص، نمایش خارق العاده کورتوا و البته تسلط هافبک ها و قطع توپ های کاسمیرو موفق به برد لیورپول قدرتمند و شایسته شد

دوستان در تمام این روزها حریف مستقیم و خونی ما یک مسیر رو رفت و ما هم مسیری رو رفتیم. ولی قضاوت مسیر ما با شما.
قهرمانی رئال نشون داد :
تیم یک دست رویایی بچه گانه و توهمی بیش نیست و هنوز هم تیمی با یک ابر ستاره و تعدادی ستاره موفق میشه
ثابت شد که دروزاه بان بزرگ و مطمئن از نون شب که ک عرض کنم مثل نفس واجب هست. در تمام صحنه های دیشب با خودم میگفتم اگر ترشتگن بود چی میشد؟
بدنسازی مهم هست. 90 دقیقه تمرکز و دوندگی بازیکنان پا ب سن گذاشته رئال رو دیدیم.
ثابت شد که مربی بزرگ میتونه یک تیم رو متحول کنه و شاهکاری کنه دنیا ستایش کمه حتی رقباش.
ثابت شد که DNA اروپا وجود داره.

آنجلوتی بعد بازی خودش رو آقای رکورد ها نامید. گفته میشع بعد شکست 4 هیچ در الکلاسیکو پرز ازش توضیح میخواد ولی میگه صبر کن رئیس لالیگا و اروپا مال ماست.

دوستان دوست ندارم ناراحت تون کنم.
ولی استاندارد های پایین بارسا رو نابود کرد. دوستان من امروز خیلی از شماها از من کوجک ترین بیشتر به آمار ها مسلط هستید و مسائل تاکتیکی. ولی فوتبال فقط آمار نیست. با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نیمشه. تیم ما ستاره میخواد. تو این تیم پر از ستاره های درجه 2 هست. وقتی درجه 2 بیاد پشت بند اون درجه 3 و 4 میاد.
تحول بنیادین تا زمانی که تمدید کنیم با روبرتو رخ نمیده
تا زمانی که پیکه با عملکرد بدش در بازی های بزرگ و دیگر گاو هاي مقدس تمجید میشم تحولی رخ نمیده. تا زمانی که من و شمای هوادار به باختن و ناکامی عادت میکنیم این یعنی نابودی روح برد در یک تیم...
میتونید از اسب بیفتید ولی از اصل نیفتید. شما میتونید خیلی متبت نگاه کنید ولی من برام مسیر این تیم جذاب و امیدواز کننده نیست.

یاحق
مسی سرور
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.