پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاماسیا دود شد رفت ...

زمان ارسال : شنبه 15 تیر 1398
سلام. متاسفانه از باشگاه بازیکن سازی با پشتوانه لاماسیا چی مونده جز فلاکت و بدبختی ...
بازیکنانی که تو لاماسیا خوب بازی میکنند توسط باشگاه های دیگر خریداری می شوند و بزرگترین ظلم این چهره فوق به بارسا نابودی لاماسیا است.
این فصل یک پویگ مونده اگر والورده عقلش یاریش کنه ازش استفاده کنه که اگر در آرسنال بود بیشتر از بارسا بهش بازی می رسید قطعا .
شاهد یک دهه با اسطوره هایی که از لاماسیا به ترکیب اصلی بارسا اومدن و با یک شش گانه تاریخی از قدرت اصلی باشگاه گفتند و اکنون قهرمانی هایی که سال به سال داره کمتر و کمتر میشه .

خرید هایی پائولینیویی مانند که الان از فروش بالاش پز می دهند درحالی که چند سال پیش دوبرابر پول دادن تا تو ترکیب اصلی بارسا باشند آینده دار بارسایی که به بزرگترین اشتباه مدیران فعلی بارسا تبدیل شده و پیشینه باشگاه رو زیر سوال بردن.
اگر این طور ادامه دهند دیگه ضروریتی به بردن نام لاماسیا نیست و باید به در باشگاه های دیگر چشم دوخت برای خرید یک بازیکن آینده دار دیگه مثل هایجک آندره گومز از زغال مادرید .

دلیل اصلی ناکامی های بارسا مخصوصا این دو فصل اخیر نداشتن جسارت کافی و عدم بهره گیری خوب از نیمکت نشین هاست و در تیم اصلی اینقدر ریخت و پاش شد که لاماسیا فراموش شد نه فراموش ، فراموش ازش پول درآوردن تا بازیکن بخرند و حال به خروار بفروشند .
حیف و صد حیف ...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.