پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نوبت به اینیستا رسید ...

زمان ارسال : پنجشنبه 27 آبان 1400
سلام. بازگشت ژاوی به بارسلونا در قامت سرمربی، دنی آلوز دوست داشتنی به عنوان اولین خرید این مربی به نیوکمپ بازگشت تا با تجربه بالای خود به تیم ژاوی کمک کند و از ژانویه می‌تواند با شماره پیراهن هشت برای آبی و اناری‌ها به میدان برود.

این پنجمین شماره پیراهن آلوز در تمام ادوار حضورش در بارسلونا خواهد بود. آلوز پیش از این با پیراهن‌های شماره ۲۰، ۲، ۲۲ و ۶ برای بارسلونا بازی کرده بود و حالا پیراهن شماره هشتی را بر تن خواهد کرد که تا همین چند سال پیش آندرس اینیستا بر تن می‌کرد و در سال‌های اخیر به آرتور ملو و میرالم پیانیچ تعلق داشت.

این در حالی است که آلوز شماره ۲۲ را به خاطر اریک آبیدال، دوست خوبش در بارسا بر تن کرده بود و شماره ۶ را هم به درخواست ژاوی و هنگام رفتن این بازیکن به قطر بر تن کرده بود، اما حالا شماره ۸ را به خاطر اینیستا و امید برگشتن این اسطوره انتخاب کرده است .

دنی گفت : " انتخاب شماره ۸ یک ادای احترام است. من می خواهم از بزرگانی که روزی در این خانه بوده اند، قدردانی کنم. ادای احترام ها در طول زندگی باید انجام شوند. من این شماره را به خاطر استویچکوف و اینیستا انتخاب کردم. قبل از انتخاب شماره ۸ از هر دوی آن ها اجازه گرفتم. اینیستا به من گفت: «باعث افتخارم است که شماره من دست تو باشد، حالا لبخند می زنم.» "
© مطلب ۱۲۹
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.