پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با بزرگ ترین ایرلاین اروپا آشنا شوید، لوفت هانزا از برلین تا سیدنی

زمان ارسال : دوشنبه 28 بهمن 1398
لوفت‌هانزا شرکت هواپیمایی حامل پرچم آلمان و بزرگترین شرکت هواپیمایی این کشور است، که دفتر مرکزی آن در شهر کلن قرار دارد و پایگاه اصلی پروازهای آن فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت می‌باشد. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به عنوان دومین شرکت هواپیمای بزرگ جهان از لحاظ تعداد مقاصد پروازی، چهارمین هواپیمایی بزرگ جهان بر پایه میزان درآمد،هفتمین شرکت از نظر حمل‌ونقل بار و مجموع مسافت‌های پروازی،و دهمین شرکت بزرگ جهان از لحاظ حمل‌ونقل مسافر شناخته می‌شود.

لوفت هانزا از نظر تعداد ناوگان هواپیماها بزرگ ترین ایرلاین اروپا به حساب می آید و در سال ۲۰۱۶ هم از نظر تعداد مسافران دومین ایرلاین بزرگ بود. اسم لوفت هانزا از «لوفت ایر» و «هانزا» گرفته شده؛ هانزا در واقع پیمانی بود که بین شهرهای بازرگانی و صنف های تجاری برقرار شده بود. لوفتهانزا یکی از ۵ عضو استار الاینس (بزرگ ترین اتحاد شرکت های هواپیمایی دنیا) است که در سال ۱۹۹۷شکل گرفت. البته این شرکت به غیر از این، فعالیت های بین المللی زیادی دارد و با ایرلاین های دیگری مثل تام ایرلاینز، جرمن وینگز به توافق رسیده تا مقصدهای مشترک داشته باشند. اگر دوست دارید از ایران از این ایرلاین استفاده کنید فقط یک راه دارید و آن رفتن به فرودگاه امام خمینی تهران است از تهران با این ایرلاین پرواز مستقیم به سمت شهر فرانکفورت و وین خواهید داشت و به سمت مقاصد دیگر هم می توانید از پروازهای غیر مستقیم استفاده کنید. این ایرلاین بعد اینکه با شرکت های زیرمجموعه اش ترکیب شد عنوان برزگ ترین ایرلاین اروپا را به دست آورد.

لوفت هانزا که بزرگ ترین ایرلاین اروپا به حساب می آید پوازهای خودرا به سمت ۷۸ کشور و ۲۱۵ مقصد دنیا انجام می دهد. این شرکت حامل پرچم آلمان است و کارکنان آن تا سال ۱۹۷۰ می توانستند در سهام شرکت سهم داشته باشند و قسمتی از آن را بخرند برای همین هم وقتی که قرار شد این شرکت به بخش خصوصی واگذار شود به اکثریت کارمندان سه درصد از سهام شرکت داده شد. در رده بندی یکی از سایت های معتبر در سال ۲۰۱۶ لوفتهانزا دهمین هواپیمایی برتر سال شد با این حال این شرکت در سال های اخیر به خاطر وجود هوپیمایی های موفق در شرق آسیا و خاورمیانه کمی از غافله رقابت عقب مانده است اما همچنان بهترین ایرلاین اروپا و یکی از بهترین های دنیا به حساب می آید. از ویژگی هایی که این شرکت را در شمار بهترین هواپیمایی های دنیا قرار دارده کایبین های فرست کلاس، هواپیماهای مجهز و مدرن، اینترنت پرسرعت داخل کابین ها ، شبکه پروازی وسیع و کارمندانی ماهر و با تجربه است.

طولانی ترین مسیری که این ایرلاین دارد پرواز فرانکفورت به سمت بوئنوس آیرس است که ۱۳ ساعت طول می کشد و از طولانی ترین پروازهای دنیا به حساب می آید. پروازهای این شرکت در ایران فقط از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می شود که به سمت دو شهر وین و فرانکفوت پرواز مستقیم و به سمت دیگر مقاصد پرواز غیر مستقیم دارد. این ایرلاین در آلمان ۱۸ مقصد دارد و برای پروازهای بین المللی به سمت ۷۸ کشور اروپایی، آسیایی، افریقایی و آمریکایی پرواز انجام می دهد که شامل ۱۹۳ مقصد خارجی است.

پروازهای این هواپیمایی با ۴ کلاس پروازی اکونومی، پرمیوم اکونومی، فرست کلاس و بیزنس انجام می شود:

کلاس های اکونومی: پروازهای طولانی مدت با هواپیماهایی مخصوص مسافت های طولانی انجام می شود. در این کلاس در همه هواپیماها به جز ایرباس A380s صندلی ها ۷۹ سانتی متر عرض دارند و از مسافران در طول پرواز پذیرایی می شود.

پرمیوم اکونومی : این کلاس پروازی در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و با هواپیمای بوئینگ ۷۴۷-۸s آغاز به کار کرد. در این کلاس مسافران پرواز راحت تری دارند چون عرض صندلی ها بزرگ تر است و صندلی ها راحتی بیشتری دارند.

فرست کلاس: این پرواز با ایرباس A380-800 و بوئینگ 747 انجام می شود و امکانات خیلی لوکسی دارد. در این پرواز وارد کابین های اختصاصی می شوید و برای غذا منویی از غذاهای مختلف در اختیارتان قرار می گیرید. در طول پرواز از امکاناتی مثل انواع سرگرمی ها برخوردار هستید.

بیزنس: در این کلاس برای استرحت صندلی ها به تخت تبدیل می شوند و تا ۲ متر بزرگ تر می شوند و انواع امکانات تفریحی در اختیارتان گذاشته می شود.

لوفت هانزا در کل تاریخ خود فقط سه سانحه داشته است که هر سه در مجموع منجر به مرگ 64 نفر شده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.