پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سری دوم کریپی پاستاها! | ویدئو‌های مرموز! (پارت دوم)

زمان ارسال : چهارشنبه 7 مهر 1400
با سلام خدمت تمامی دوستان (سلام خدمت یک‌یک‌تون خدا شاهده)

با آخرین پارت از سری دوم کریپی پاستاها، ویدئوهای مرموز، در خدمت شما هستم
احتمالا این آخرین پست بنده در رابطه با کریپی پاستاها خواهد بود (اگه به محدودیت کاراکتر بخوره، بلافاصله ادامه‌ش رو میزارم)
به دلیل اینکه این موضوع، زیاد تو سایت عامه‌پسند نیست و این پست هم به خاطر کاربرانی مثل تامی شلبی که به این موضوع علاقه‌مند هستن، گذاشته شد.
اما منتظر پست‌های دیگه‌ای تو ژانر ترس و وحشت از طرف من باشید ؛)
نکته خاصی هم مدنظرم نیست درباره پست، پست‌های قبلی کریپی‌پاستا رو ببینید اگه ندیدید، محدودیت سنی هم لازم نداره.

بریم سراغ پست:


۱.کدهایی که سرنخ‌هایی از مقتولان می‌دهد؛ ویدئوهای مرموزی درباره قتل

اولین بار که در سال 2016 این فیلم عجیب با موضوع قتل واقعی و پرونده های مرتبط منتشر شد، مدت های طولانی کنجکاوی مردم را تحریک و آن ها را مضطرب کرده بود. این فیلم ابتدا به شکل ویدئوهایی در قالب یک کانال در یوتیوب منتشر شد که به نظر می رسید مجموعه ای عجیب و غریب از فیلم های کوتاه تصادفی است. اما خیلی زود کشف شد این ویدئوها پیام های مرموزی به شکل کد با خود دارند. بعضی از سرنخ هایی که از این کدها در پس زمینه فیلم کشف شدند عبارت بودند از 73 65 63 75 74 69 20 73 75 6 که یک کلمه لاتین به معنای «آن ها پیگیری شدند» و نام چند قربانی قتل هایی را که هیچ وقت رازشان فاش نشد، تداعی می‌کرد.

یکی از کدها که از آخرین قسمت‌های این مجموعه ویدئوی فیلم آن ها رمزگشایی شده است، نام «پاتریشیا ان کوردواوا» را برملا کرد که از سال 2005 ناپدید شده بود. درباره این کانال یوتیوب نظرات متفاوت است؛ بعضی ادعا می کنند که این بخشی از بازی واقعی ARG است، یک بازی شبکه ای که از دنیای واقعی به عنوان یک پلتفرم استفاده می‌کند و روند بازی با ایده های بازیکنان تغییر می کند. برخی می گویند پای یک قاتل سریالی وسط است و بعضی هم می گویند این فقط یک پروژه هنری است. باید صبر کنیم تا ببینیم اتفاق های بعدی چیست؟




۲.ماسک‌های پی در پی روی؛ یک صورت ترسناک، دختری با چهره سوخته

در این ویدئو، دختری وارد کادر می شود و رو به دوربین می خندد. ولی کم‌کم مشخص می شود خنده و حالت صورتش کاملا ثابت و مصنوعی و در واقع یک ماسکِ عجیب است. دخترک پس از مدتی، ماسک صورتش را برمی دارد و می‌بینیم چهره عجیبی دارد. بعد از ثانیه هایی که با آن چهره عجیب رو به دوربین کارهایی انجام می دهد، دوباره سعی می کند ماسک دیگری از چهره اش بردارد که فیلم تمام می شود! اصلا مشخص نیست که حرف این ویدئو چیست، اما باید اعتراف کنیم که نمایش ترسناکی ارائه می دهد. حتی دقیقا نمی توان توضیح داد که این دختر در فیلم چه می کند و در ادامه فیلم ممکن است چه اتفاقی بیفتد.

چهره ای که دختر از خودش نمایش می دهد، به وضوح یک ماسک است. به نظر می رسد که چانه اش آویزان است و فاقد بینی است. به گفته بعضی از تماشاگران شاید این زن قربانی یک سوختگی باشد، اما دلیل این که چرا از این طریق مردم را می ترساند؟ مشخص نیست! هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست که این دختر به تنهایی این ویدئو را می سازد یا با همدستی شخص دیگر.



به محدودیت کاراکتر خورد پست

ادامه‌ش تو پست بعدی‌‌ای که الان میزارم
لینک این ۲ ویدئو هم در کامنت‌ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.