پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سری دوم کریپی پاستاها! | ویدئو‌های مرموز! (پارت آخر)

زمان ارسال : چهارشنبه 7 مهر 1400
۳.دختر مسخ شده در برابر شعله‌های آتش

یکی از عجیب‌ترین ویدئوهایی که تا کنون در وب‌سایت یوتیوب بارگذاری شده است، ویدئویی معروف به «این جا چیزی نیست» است. ویدئویی که خیلی‌ها را تحت تاثیر قرار داد و تا مدت‌ها به نقل محافل و سوژه گفت و گوی افراد در دورهمی‌ها تبدیل شد. این ویدئو توسط فردی ناشناس ساخته و در سال 2007 میلادی در یوتیوب بارگذاری شده است. در این ویدئو دختری، روی یک صندلی، مقابل دوربین نشسته است و در حالی که پشت سر او پنجره‌ای قرار دارد، در فضای تاریک پشت پنجره آتش زبانه می‌کشد؛ آتشی که به نظر می‌رسد با گذشت زمان شعله‌ورتر می‌شود. دختر در مقابل ما طوری رفتار می‌کند که انگار هیچ گونه احساسی در قلبش نیست و به همه چیز بی‌تفاوت است.

حالت مسخ عجیبی که در چهره او پیداست، آدمی جن‌زده یا تحت تسخیر شیطان را تداعی می‌کند. این ویدئو به صورت برعکس پخش می‌شود، یعنی حرکات و حرف‌های دختر از انتها آغاز می‌شود. در لحظات پایانی این ویدئو، دختر چیزی می‌گوید که در ابتدا قابل تشخیص نیست اما اگر ویدئو را برعکس، یعنی از انتها به ابتدا ببینید، دختر با لحنی عجیب و البته ترسناک می‌گوید: «آن جا هیچ چیز نیست». فضای رازآلود و خوف‌ این ویدئو تا مدت‌ها باعث ترس بسیاری از کاربران شد و خیلی‌ها دوست داشتند پرده از رازهای این اتاق برداشته شود و واقعیت ماجرا را بدانند. اما همچنان کسی چیز بیشتری از این ویدئو نمی‌داند.


۴. مقتول مشکوکی که نتوانست از چنگ قاتل نامرئی فرار کند؛ مورد عجیب قتل الیسا

این مورد رو قبلا قرار دادم، ولی خب به نظرم جا داره دوباره بزارمش.
«الیسا لام» زن جوانی بود که در سال 2013 به طور اسرارآمیزی ناپدید می شود و سپس جسد او را در مخزن آب پشت بام یک هتل پیدا می کنند. در 31 ژانویه سال 2013 این دانشجوی کانادایی، آخرین بار توسط یک کارمند هتل «سسیل» در لس آنجلس دیده می شود و تا چند هفته بعد از آن هیچ خبری از او نمی شود. تا این که در 6 فوریه همان سال، پلیس لس آنجلس به امید زنده پیدا کردن او، به اطلاعاتی دست پیدا می کند و در 14 فوریه از طریق یک فیلم نسبتا طولانی ثبت شده توسط دوربین های مداربسته هتل، این زن جوان را می بینند که در آسانسور رفتارهای غیرمعمولی و عجیبی از خود نشان می دهد.

بسیاری از بازدیدکنندگان این ویدئو می گویند که احتمالا این زن با یک فرد ناشناس نامرئی یا ماوراءطبیعی ارتباط برقرار کرده است و برخی مدعی اند این زن شاید دچار نوعی شوک روانی شدید شده است و این گونه رفتار می کند و برخی دیگر او را متهم به مصرف مواد مخدر کرده اند. پنج روز بعد از انتشار این فیلم، این هتل شکایت هایی از مهمانانش مبنی بر بدبو و بدرنگ شدن آب هتل دریافت می کند که بعد از بررسی، بازرسان آب متوجه می شوند در یکی از چهار مخزن آب پشت بام هتل یک جسد قرار دارد که متعلق به همین زن جوان است. در نهایت مرگ مرموز این زن به دلیل غرق شدن در تانکر آب، توسط پلیس لس آنجلس «اتفاقی» ثبت و دلیل رفتارهای عجیب در آسانسور، اختلال دوقطبی این زن جوان اعلام شد.


تمام :)


نکات مثبت و منفی تماشای این ویدئوها
شاید در پایان این پست، برای شما این پرسش پیش بیاید: «که چی؟ مرور این ویدئوها، چه فایده ای داشت و دارد جز ترس و اضطراب؟» بد نیست کمی درباره چرایی علاقه گروهی از مردم به دیدن این ویدئوها و پیگیری ماجراهای ترسناک (یا از دید عده ای «حال بد کُن») صحبت کنیم.

قبل از هر چیز باید بدانیم که وب‌سایت یوتیوب به عنوان مرجع این گونه ویدئوها، براساس پروتکل های خود به هیچ ویدئوی خشنی که طبق گزارش کاربران، امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازد، اجازه انتشار نمی دهد. برای همین با اطمینان می توان درباره ویدئوهایی که در این پرونده مطرح شده اند، اظهار کرد اگر همچنان از این سرویس حذف نشده‌اند پس شامل صحنه های خشن واقعی نیستند و از نظر این سرویس انتشار ویدئو، کلیپ های رمزآلود صرفاً سرگرمی محسوب شده و وقوع جرم یا خشونت اثبات شده در آن ها برای کاربران و مدیران یوتیوب محرز نشده است.
گروهی از مردم ذاتا به ترشح بیش از حد آدرنالین در بدن شان معتادند. این افراد به دنبال راه هایی برای بالا بردن ضربان قلب شان می گردند تا از این راه لذت ببرند. همان هایی که با «بانجی جامپینگ» یا تماشای یک فیلم ترسناک، لذتی به اندازه خوردن چند پرس غذای مورد علاقه یک نفر دیگر را تجربه می کنند! پس به این نوع ویدئوها دامن می زنند تا حدی از هیجان را تجربه کنند و سرگرم شوند. مهم است بدانیم مخاطبان به شکل ناخودآگاه این کلیپ ها را جدی می گیرند و برای تمرین هیجان به سمت این ویدئوها می روند پس آن ها را در همین حد جدی بگیریم.

عده ای نیز معتقدند تجربه بعضی ترس ها، باعث از بین رفتن ترس هایی به مراتب عمیق تر و خطرناک تر می شود. برای همین با پی گرفتن این موارد به خواسته شان می رسند. این ها با مواجهه با ترس خودخواسته، سعی می‌کنند اهمیتِ کاذب درگیری‌های زندگی را در ذهن شان کمرنگ کنند.

بعضی ها هم از بعد علمی مشتاق پیگیری علت های موارد ناشناخته فراطبیعی و ماورایی هستند. برای همین با اشتیاق چنین اخبار و ویدئوهایی را دنبال می کنند تا هم حس کنجکاوی خود را ارضا کنند و هم بتوانند با شم کارآگاهی شان گره از این معماهای سفر در زمان، موجودات فرازمینی، رخدادهای ماوراء الطبیعه و... باز کنند.
یکی دیگر از دلایل پرمخاطب شدن چنین کلیپ هایی آن است که بیشتر آدم ها در نقاط مختلف دنیا درگیر زندگی روزمره هستند و این ویدئوها به رغم آن که در بیشتر اوقات صرفاً یک بازیگوشی است چیزی را به مخاطب می دهد که می خواهد یعنی فرار از روزمرگی و رسیدن به تجربه ای که در زندگی روزمره ممکن نیست. شما این ویدئوها را جدی می گیرید و دوست دارید چون معتقدید نسخه موجود زندگی کسل کننده است و نیاز به کمی عجایب ماورایی و مرموز دارد.


ممنون که خوندین
لینک ویدئوها در کامنت‌ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.