پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

#مصاحبه ژاوی#

زمان ارسال : دوشنبه 25 اسفند 1399
سلام دوستان.
ژاوی به مناسبت اینکه امشب مسی رکورد اون رو خواهد زد، با موندو مصاحبه کرده است.

ژاوی جشن می گیرد که دوست امروز او به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی را با پیراهن بارسا انجام داده است برابر است.منصفانه است که بهترین بازیکن تاریخ کسی است که بیشترین بار از پیراهن بارسا دفاع کرده باشد.

لئو مسی امشب صفحه جدیدی در تاریخ بارسلونا را می نویسد. آرژانتینی اگر امشب برابر هوئسکا بازی کند (ساعت 9:00 بعد از ظهر به وقت محلی ، 767 مین بازی خود را با پیراهن بارسا انجام می دهد و با تنها بازیکنی که تاکنون به این رقم رسیده بود ، ژاوی هرناندز برابر خواهد بود. ژاوی که در فینال برلین در فتح سه گانه در سال 2015 از بارسا خداحافظی کرد ، پس از آن اثری تقریباً دست نیافتنی برجای گذاشت ، اما مدتها بود که مشخص بود مسی در نهایت از او پیشی خواهد گرفت.

ژاوی از دوحه اذعان می کند که کسی که رکورد او را میشکند، باید لئو باشد. " و او این را با افتخار می گوید ، زیرا فکر می کند که "درست است که بهترین بازیکن تاریخ کسی باشد که بیشترین بار از پیراهن بارسا دفاع کرده باشد". او نه تنها از دست دادن رکورد پشیمان نیست ، بلکه اطمینان می دهد که "این افتخار است که بهترین بازیکن جهان و برای من در تاریخ کسی است که از من پیشی بگیرد."

ژاوی همچنین بزرگ شدن مسی را دید و شاهد زندگی متوقف نشدنی آرژانتینی بود.
او می گوید"دیدن بازی او بسیار خوشحال کننده بوده است و توانسته ام یک رختکن و خیلی چیزها را با لئو به اشتراک بگذارم." یکی از تراسا تأکید می کند که "باعث افتخار و تعجب است که لئو کسی است که رکورد بازی های من را پشت سر می گذارد ، زیرا من همچنین با او دوستی دارم."

ژاوی مسی را بهتر از هر کسی می شناسد و تصور می کند که "لئو چنین است ، او غیرقابل عبور است ، شما نمی توانید با او رقابت کنید زیرا او همیشه برنده است." این فصل آرژانتینی قبلاً در فصل های متوالی با او برابر بود (17) در تیم اصلی ، رکوردی که ژاوی و رکساچ تاکنون مشترک داشتند. اگر تجدید کند ، از هر دو سبقت می گیرد. او همچنین می تواند از تعداد هافبک بازی های لیگ قهرمانان اروپا پیشی بگیرد ، یکی از رکوردهایی که ژاوی نگه داشته و همچنین می تواند در دست مسی قرار بگیرد.

ژاوی در هنگام خداحافظی از بارسا ، هنگامی که رکورد بازی هایی را که مسی برابر با آن است ، در اختیار داشت ، با همراهی اینیستا همراه شد.

ژاوی اذعان می کند که "شما می توانستید ببینید که لئو سرانجام مرا کتک می زند. اگر او از بارسا جدا نمی شد ، مشخص بود که او بازی های بیشتری اضافه خواهد کرد و او هنوز جوان است تا بازی کند ، فوتبال زیادی برای او باقی مانده است ، بنابراین می تواند بازی های بیشتری انجام دهد. " آرزوی ژاوی همان خواسته اکثر هواداران بارسا است که لئو مسی تصمیم بگیرد کار خود را در باشگاه بارسا تمدید کند و ادامه دهد. "امیدوارم که بتوانم بازی های بیشتری را به عنوان بازیکن بارسا اضافه کنم و چهره ای تاریخی را ترک کنم ، امیدوارم که او فصل های بیشتری در بارسا باشد و به اضافه کردن بازی ها ، گلزنی و کمک به باشگاه در ادامه کسب عناوین ادامه دهد. این خبر خوبی برای همه خواهد بود. "

***ژاوی البته این را نیز میگوید که روزی بوسکتس از رکورد من پیشی خواهد گرفت:
ژاوی آگاه بود که مسی در نهایت از او پیشی خواهد گرفت و اعتراف کرد که همچنین انتظار داشت سرجیو بوسکتس ، فوتبالیستی که ژاوی او را ضروری می داند ، این کار را انجام دهد. ژاوی هشدار می دهد: "بوسکتس نیز از من پیشی خواهد گرفت ، او هنوز بازی های زیادی برای آمدن بارسا دارد." تا امشب ژاوی با 767 بازی ، همچنان به هدایت جدول رده بندی ادامه می دهد ، رقمی که مسی امروز به آن خواهد رسید. بعد از آنها آندرس اینیستا (674) ، سرخیو بوسکتس (616) ، کارلس پویول (593) ، جرارد پیکه (558) و میگوئلی (549) ظاهر می شوند.


منبع: موندو دپورتیوو

ترجمه:@امیررضا(یکم تامل)



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.