پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورود=سکته (موقت)

زمان ارسال : سه شنبه 26 اسفند 1399
سلام دوستان.

به گزارش چندین منبع موثق، حدود دو سال پیش، ارلینگ هالند در پنجره زمستانی، به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده بود. اما با مخالفت سران باشگاه روبرو شد و آنها بواتنگ را جذب کردند.
به گزارش این منابع، مخافان اصلی این انتقال دو نفر بودند. 1.بارتومئو و 2. آبیدال

@@آبیدال@@ که نقش اصلی را در عدم انجام این انتقال داشت، معتقد بود که بواتنگ از لحاظ شم گلزنی و تکنیک، بسیار از هالند بهتر است. او معتقد بود که بواتنگ در صورت داشتن فرصت، دهان همه منتقدین را خواهد بست و چه بسا به سطح سوارز برسد تا بارسلونا با دو مهاجم هدف عالی، به لیگ قهرمانان 2018-2019 دست بیابد.

بعد ها که بواتنگ از باشگاه جدا شد، او والورده را مسبب جدایی این بازیکن می دانست و بار ها تاکید میکرد که او بازیکنی فوق العاده برای باشگاه میشد.

البته نباید نقش @@بارتومئو@@ را نیز فراموش کرد. بارتومئو معتقد بود که این پول نباید صرف بازیکنی به این جوانی و بی تجربگی شود و چه بسا اصلا به کار باشگاه نیاید. او بواتنگ را به خاطر آمار خیلی خوب او در لیگ ایتالیا از لحاظ گلزنی و هم چنین تجربه بالا، بیشتر میپسندید.

همه اینها دست به دست هم دادند تا بواتنگ راهی بارسا شود و هالند به بارسا منتقل نشود.

پ ن 1: هیچ لیگی مثل اسپانیا بازی توش سخت نیست. اون بواتنگ توی ایتالیا عین آب خوردن گل میزد اومد اسپانیا، آب قطع کرد. دقت کردید رونالدو آخرین سال های حضورش توی لالیگا، به زور به 25 تا گل میرسید؟

پ ن 2: این پست موقت خواهد بود و پاک میشود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.