پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موج سوار، مثل فونت

زمان ارسال : یکشنبه 13 مهر 1399
ویکتور فونت نامزد ریاست بارسلونا در ماه آگوست گفته بود که در صورت انتخاب شدن، حتی اگر رونالد کومان هلندی هر سه جام را هم ببرد، او را کنار خواهد گذاشت و به سراغ استخدام ژاوی هرناندز خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، شروع خوب بارسلونا در لالیگا با هدایت رونالد کومان باعث شده تا فونت از صحبت های خود عقب نشینی کند. فونت حالا می گوید که می خواهد ژاوی را به عنوان مدیر ورزشی استخدام کند و نه مربی و همچنان روی کومان حساب می کند.

فونت که حس می کرد صحبت هایش علیه کومان باعث شده تا احتمال شکست خوردنش در انتخابات افزایش پیدا کند، از موضع قبلی خود عقب نشینی کرد و گفت:" در سالهای اخیر روی یک پروژه فوتبال با سازماندهی کامل کار کردیم و از نایب رئیس تا مربی تیم های پایه را انتخاب کردیم. پازلی که همه قطعاش مشخص شده است و مدل ما را مشخص می کند و ما را به بهترین تیم دنیا تبدیل می کند، تیمی که همه پست ها در آن مشخص است. در این پروژه قرار است که ژاوی هرناندز مدیر اجرایی باشد هر چند که بر اساس نیازهای پروژه می تواند مسئولیت های جدیدی را بپذیرد. در این زمینه اگر از نظر نتایج و و حس تیمی مثبت نگر باشیم، پروژه با رهبری ژاوی می تواند با ادامه فعالیت کومان و دستیارانش همراه شود."

⭕کاملا مشخصه فونت هم پروژه مشخصی برای باشگاه نداره و تمام حرفای قشنگش برای رای جمع کردن هست...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.