پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اساطیر و مشاهیر تاریخ بارسانیوز(قسمت دوم)

زمان ارسال : یکشنبه 17 اسفند 1399
درود.برای مشاهده ی قسمت اول اساطیر بارسانیوز روی منبع کلیک کنین.لایک به هردو مطلب فراموشتون نشه!این مطالب بیش از اندازه ای که فکرش را بکنید روش کار شده وحاصل زحمت بیش از 30 کاربر هست.لطفا سعی کنید پست نگذارید تا مطلب دیده بشه.نگران نباشین؛هرروزی برای گذاشتن پستتون وقت دارین.ممنون

6-علیرضا سوارز
17 مرداد سال 94 عضو سایت شد.
https://barcanews.org/user/Deathstroke/
سوارز فن دو آتیشه ، بیشتر از حدی که حتی بتوان تصورش را کرد ، کسی که معتقد بود لقب کینگ شایسته یک نفر است و ان شخص نیز قاتل آبی اناری لوئیز سوارز میباشد نه لیونل مسی.
اهل تنش و دشمن نیمارفن های سایت بود.
او رفیق صمیمی بسیاری از کاربران قدیمی سایت، از جمله رضا کاتالان عارف و... بوده است. نویسنده سابق بارسانیوز و ادمین سایت های بسیار زیادی از جمله بارساکلاب، ورزش11،پرسپولیس نیوز، پردیس گیم، بارسا سنتر، تاینی موویز ، مقاله نویس زوم جی و گیمفا بوده است.
تحلیل‌گر درجه یک ، با سواد کم‌نظیر فوتبالی است.
اوج فعالیت : ۱۳۹۵ _ درصد محبوبیت : ۶۵٪

7-پوگیدال
https://barcanews.org/user/Dejong21/
محمد از اعضای مهم و تاثیر گذار انقلاب کاربر سالاری و نویسنده ی سابق سایت بود و در جدول رکورداران مسدودیت، چهارم است. وی از فیک بازان قهاریست که اگر آب ببیند شناگریش کم از بنده حقیر ندارد. او از متعصب ترین استقلالیان تاریخ است. اولین نفری که چالش گفت و گو با کاربران را در ناحیه کاربری عملی کرد. از دیگر اقدامات او میتوان به برگزاری چالش بهترین کاربر سایت (که بسیار جنجالی بود) اشاره کرد.
رکورد لایک و دیس در یک پست مطالب کاربران در دستان پوگیدال است در یکی از مسابقات محبوبترین کاربر سایت.
اوج فعالیت : ۹۶_۹۷-درصدمحبوبیت:60%

8-الهه:
https://barcanews.org/user/elaheyami/
فمنیست متعصب و رکورد دار انتشار پست به حیث تعداد و بلکه کیفیت، اسطوره حقیقی پشتکار .
۱۹ اسفند ۹۵ عضو سایت شد ، تقریبا یکسالی طول کشید تا در روز ۱۲ بهمن ۹۶ اولین پست خودش را منتشر کند ، از آن روز تا به امروز بالغ بر ۱۴۰۰ پست منتشر کرده ، کمی بیش از دو برابر کل تعداد کامنت هایش (۶۳۰ کامنت) در بخش اصلی سایت.
در کل سال های فعالیت بارسانیوز ، تمام کاربران نزدیک به ۳۶ هزار پست کار کرده اند که تقریبا ۱۴۰۰ تای آنها برای الهه بوده ، بعبارتی از هر ۲۶ پست تاریخ سایت ، یدونه سهم ایشان میباشد.
حاشیه ی خاصی نداشته و مخالف شدید فیک و فیک بازی است. کسی از او توهینی ندیده ، مگر در جواب توهین های دیگران.
با توجه به شرایط سنی‌ای که از وی سراغ داریم ، خواهر بزرگترِ بیش از ۹۵٪ اعضای سایت میباشد ، پس به او احترام بگذارید.
اوج فعالیت : از ۹۶ تا امروز. درصد محبوبیت: ۸٠٪

9-سروش.کاتالان(علی‌کاتالان سابق) :
https://barcanews.org/user/Alihoseinabadi/
https://barcanews.org/user/Nhdethcguhcfyjhcd/
علی با هدف حمایت از کاربر بارسلونا۱۸۹۹ در سال ۹۶ ، عضو سایت شد. از اعضای مهم و فعال انقلاب کاربر سالاری بر علیه نویسنده وقت ، حسین قلیپور بود. علارقم آنتی والورده بودنش ، با بسیاری از والورده فن‌ها رفیق بوده به پی‌وی آنها نفوذ کرده و سبب مسدودیت تعداد زیادی از آنها شده است. پس از خداحافظی قلی‌پور ، کل سایت مبهوت خبر دروغین مرگ علی‌کاتالان شد تا بیشتر از هر زمانی ، نامش بر سر زبان‌ها بیفتد. وی در اسفند ۹۸ با هویت جدید(سروش‌کاتالان) به سایت بازگشت و سرانجام و در اقدامی عجیب در روز تولدش(۲۹ تیر) هویت اصلی خود را فاش کرد.
سروش از فعالان ناحیه کاربری و از اولین اعضای چتروم و از قربانیان واقعه نایت کلاب و نائب قهرمان چالش کلیپ طنز ، بسیار مودب و متین ، بطرز عجیبی محل اجتماع تمام جناح‌های سایت است ، تمام قشرها کاربران با تمام اختلافات نظر و سلیقه و سن و اخلاق و حتی جنسیت ، با سروش رفیق هستند.گشتیم نبود ، نگردید نیست کسیکه با سروش دشمنی داشته باشد. وی بطور عجیبی از محبوبترین های سایت میباشد.
اوج فعالیت : علی‌کاتالان : ۹۷ _ سروش.کاتالان: ۹۹
درصدمحبوبیت : علی کاتالان:۴۰٪ _سروش.کاتالان: ۹۵٪

10-بارسایی‌10آتیشه✅
https://barcanews.org/user/m-m-k/
او شدیدا دعوایی ، از سابقه داران عرصه فیک بازی البته فقط در راستای اهداف انسان‌دوستانه و از سازندگان شخصیت های جدید در ناحیه کاربری میباشد.(ساختن اکانت هایی با هویت جدید و مستقل از هویت های دیگر سایت)
مهدی درسال 96عضو سایت شد و از مریدان بارسلونا۱۸۹۹بود. در طول انقلاب کاربرسالاری مجاهدت‌های فراوان کرده است. پس از فاجعه رم به طور علنی با والورده مخالفت کرد و مثل دیگر منتقدان والورده،اکانتهایش مسدود شد.
بسیاری از کاربران تازه‌وارد و خرابکار را از سایت فراری داده وبعضی کاربران را رفع انسداد کرد. در دفعات زیاد ، جو ناحیه کاربری را بهم ریخت وحتی از متهم کردن ایمان به فیک بازی نیز،ترسی نداشت؛ همچنین بارها باعث خاموش شدن تنش های ناحیه شد. کاشف هویت جعلی سروش کاتالان (علی کاتالان) و اکانتهای فیک متعددی از جمله رادین بود. از پایه گذاران حزب بیداریسم (چتروم) و از خوش شانس های روزگار که علارقم حضور در واقعه نایت کلاب ، مسدود نشد.
وی رکورددار مسدودیت بدلیل بحث های سیاسی میباشد.
دوران اوج: ۱۳۹۷-درصد محبوبیت: 87%

11-مبین
https://barcanews.org/user/muaythaimobin/
مدیر مردمی سایت که در دی ماه ۹۷ عضو سایت شد و دوبار توسط مدیران مسدود شد.اما بعد از رفتن قلی پور و در اردیبهشت 98بر صندلی مدیریت بارسانیوز تکیه زد.همواره در ماجراهای عجیب سایت، با مدیریت خود بارسانیوز را از بحران نجات داد، برای مثال ماجرای رادین را حتی به قیمت ممنوع کردن چت روم به بهترین شکل تمام کرد و در اقدامی عجیب تمام اعضای نایت کلاب را از نسدودیت نجات داد تا بیش از پیش محبوب شود
درصد محبوبیت: ۷۵٪


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.