پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استقبال ازGhost of Tsushima باعث عرضه Like a Dragon:lshin شد

زمان ارسال : شنبه 26 شهریور 1401
سازنده‌ی سری بازی‌های Yakuza/Like a Dragon به تازگی مشخص کرده که موفقیت بازی Ghost of Tsushima باعث شد تا آن‌ها به فکر عرضه‌ی Like a Dragon: Ishin در غرب بیفتند.

با وجود عرضه در سال 2014، بازی Ryu Ga Gotoku: Ishin به خاطر عدم انتشار در غرب چندان معروف نشد. با این حال این قضیه قرار است به زودی تغییر کند، چرا که استودیوی Ryu Ga Gotuku تصمیم گرفته تا این بازی را کاملا تحت عنوان جدید Like a Dragon: Ishin بازسازی کرده و آن را در کشورهای غربی منتشر کند. حال رئیس این استودیو گفته که موفقیت Ghost of Tsushima باعث شده تا Ryu Ga Gotuku به فکر انجام این کار بیفتد:

ما موفقیت Ghost of Tsushima را دیدیم و اینکه این بازی کاملا در مورد یک جهان ژاپنی بود که توسط آمریکایی‌ها ساخته شده بود. همین به ما این باور را داد که Like a Dragon: Ishin هم می‌تواند در آمریکا موفق باشد.

تهیه‌کننده‌ی سری Yakuza یعنی Daisuke Sato هم پیش از این و در سال 2021 پس از موفقیت بازی Ghost of Tsushima گفته بود که این اتفاق می‌تواند در نهایت منجر به انتشار بازی‌های Ryu Ga Gotoku: Kenzan و Ryu Ga Gotoku: Ishin در غرب شود.

بازی Like a Dragon: Ishin در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 اسفند 1401) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
منبع:گیمفا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.