پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز توپ طلا را تقدیم مسی کرد | عقب نشینی بارسا از خرید هالند | همه تبریک گفتند جز پیکه

زمان ارسال : سه شنبه 9 آذر 1400
کسی که برای اهدای جایزه توپ طلا به لیونل مسی انتخاب شده بود، لوئیس سوارز، دوست صمیمی فوق ستاره آرژانتینی بود و همین قضیه دریافت این جایزه را برای مسی لذت بخش تر کرد چرا که سوارز هنگام دادن جایزه توپ طلا به لئو مسی، او را در آغوش کشید و بدین ترتیب تبریک ویژه ای به فوق ستاره آرژانتینی گفت.

این رفاقت آن ها به طور خانوادگی هم ادامه پیدا کرد به طوری که مسی و سوارز به طور مشترک با هم به تعطیلات می روند و دوستی آن ها خارج از دنیای فوتبال هم برقرار است.


✅✅✅✅✅

رادیو «کادناسر» کاتالونیا در گزارش اخیر خود مدعی شد باشگاه بارسلونا از خرید ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم بورسیا دورتموند عقب نشینی کرده زیرا بارسا باید جدا از پرداخت ۷۵ میلیون یورو بابت حق انتقال به دورتموند باید ۶۰ میلیون یورو هم به عنوان مبلغ کمیسیون به وکلای این مهاجم نروژی بپردازند.

در واقع وکلای هالند و همچنین مینو رایولا با توجه به مشتریان دست به نقدی که این غول نروژی دارند و شخص مینو رایولا می‌خواهند از این انتقال تا جایی که می‌توانند درآمدزایی کنند.

✅✅✅✅✅

* رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل نوشت: «تبریک میگویم لئو مسی!!! خوشحال هستم که تو را با یک توپ طلای دیگر می بی نم، تو سزاوار هر اتفاقی در زندگی ات هستی…»


* کریم آدیمی مهاجم لورکوزن هم که بارسا را خواهان خودش می بیند، با استفاده از ایموجی بُز که نشانه‌ای برای بهترین بازیکن است، به لئو مسی تبریک گفت.

* بوسکتس در اینستاگرام نوشت: «تبریک به مسی، هفت توپ طلا. بهترین تاریخ️»
وخیلی های دیگر

* اما نکته عجیب اینجاست که با وجود تبریک‌های سراسری به مسی، پیکه هم تیمی او تا الان به مسی تبریک نگفته ولی توپ طلای پوتیاس بازیکن بانوان بارسا را را به او تبریک گفته است. این اتفاق در حالی رخ داده که چند ماه پیش رسانه‌ها خبر از رابطه بد لئو و پی که دادند و اعلام شد که این مدافع عامل اصلی و مشاور رئیس باشگاه بارسلونا برای جدایی فوق ستاره آرژانتینی بوده است. حالا با این اتفاق، به نظر می‌رسد شایعات رنگ واقعیت گرفته است.


ممنون که توجه کردید

لایک یادتون نره ❤:)

# بدون توهین

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.