پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی فن، بارسا فن، لالیگا فن. مسی برود همه ضرر کرده اند!

زمان ارسال : پنجشنبه 6 شهریور 1399
آنچه این روز ها نقل محافل است نه کرونا است و نه جنگ. تیتر این روز ها یک خبر است: جدایی لیونل مسی از بارسلونا.
با وجود شایعات اخیر روز به روز امکان جدایی مسی قوت می گیرد. اما اگر مسی برود چه کسی بیشتر متضرر می شود؟
1. لالیگا
در رده بندی بهترین لیگ های جهان نام لالیگا آمده است. حتی بالاتر از پریمیر لیگ انگلیس. در سالی که گذشت گردش مالی لالیگا در حدود 1.38 میلیارد یورو بر آورد شد. لالیگا این درآمد را مدیون حق پخش تلوزیونی بازی ها و اسپانسرینگ است. حالا تصور کنید میلیون ها بیننده تلوزیون را روشن می کنند تا بهترین بازیکن دنیا را ببینند. مسی اما جایی دور از اسپانیا توپ می زند. شما باشید کدام را انتخاب می کنید لالیگای بی مسی را یا پریمیر لیگ با مسی؟ و اینگونه نیمی از مخاطبان لالیگا و درآمد حق پخش از بین خواهد رفت. از طرفی شرکت های بزرگ روی نام های بزرگ سرمایه گذاری خواهند کرد. وقتی نام های بزرگ از لالیگا بروند پول هم خواهد رفت.
2. بارسلونا
نام بارسلونا که می آید همه لیونل مسی را به یاد می آورند. تعجبی هم ندارد. کدام فصل را به یاد دارید که مسی روی برای بارسلونا گل نزند یا پاس گل ندهد یا معجزه نکند؟ با رفتن لیونل یک خلا بزرگ در بال راست خواهیم داشت و در خط هافبک و در گلزنی و ... چگونه بازیکنی را خواهیم یافت که همه این ها را به تیم اضافه کند؟
میگویند بارسلونا به مسی متکی است و اگر برود تیم متعادل می شود. اگر پایه یک میز لق بخورد پایه را میکنید یا زیر پایه دیگر چیزی میگذارید؟ حقیقت این است که اگر بارسلونا در مسیر درست قرار داشت بازیکنانی به تیم اضاف می کرد که بار را از دوش مسی بردارند و راه حل حذف مسی نیست. اولین ضربه به بارسلونا خلا گلزن و پاسور
زمان زیادی نمیگذرد که بارتومئو گفت : امسال بیش از یک میلیارد یورو سود خالص برای باشگاه به دست آمد. اما مگر قضیه بارسلونا جدا از لالیگاست؟ مسی که برود باشگاه از هزینه زیاد دستمزد مسی خارج می شود. اما وقتی مسی رفت بارسا مبلغ زیادی از هزینه اسپانسرینگ، حق پخش تلوزیون و تبلیغ و فروشش را از دست خواهد داد. دومین ضربه به بارسلونا کاهش درآمد
3. لیونل مسی
وقتی شما از چیزی خسته می شوید. تنها جمله درباره این روزهای مسی است. 3-1 آاس رم 4-0 لیورپول 8-2 بایرن مونیخ. چرا یک فوتبالیست باید چوب بی عرضگی کادر مدیریت را بخورد؟
به نظر میرسد کمترین ضرر مالی متوجه مسی می شود. بدون شک او در هر تیم دیگری برود خواهد درخشید. و آنقدر شایسته است که دستمزد بارسلونا به او پرداخت شود اما انچه میتوان برایش متصور شد ضرر عاطفی است. نیمی از ما با دیدن بازی های او عاشق بارسلونا شدیم. او تمام تلاشش را برای بارسا کرد. درست مثل یک کاپیتان واقعی تا به اینجا. راهی که فرانچسکو توتی برای رم رفت و رونی برای منچستر مسی خیلی زود طی کرد تا خدای کاتالونیا شود. اگر او برود عشق هوادارن بارسلونا همیشه با او خواهد بود اما این خداحافظی خداحافظی یک اسطوره نخواهد بود. آنچه در ذهن تمام هواداران است یک خداحافظی با شکوه با یک فرازمینی است. با رفتنش اما شاید اسم او انچنان که باید بر قلب هواداران بارسا نوشته نخواهد شد. این یک خداحافظی ساده است.خیلی زود خیلی سرد و خیلی غم انگیز.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.