پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی; بدترین مربی 20 سال اخیر!!!!

زمان ارسال : دوشنبه 24 مرداد 1401
با سلام خدمت دوستان
((بدترین مربی 20 سال اخیر بارسا))
تیتری که بعد از تساوی تیم برایر رایووایکانو از کانال های تلگرامی تا ورزش 3 شاهدش بودیم.
اول یه نقدی بر مطالب کاربرانه عزیز از ساعت 1:30 بامداد یک شنبه تا همین چند دقیقه پیش داشته باشم تا برسیم به موضوع اصلی خودمون.
بعد از بازی 2 شب پیش چه قدر تحلیل از بازی تو همین مطالب کاربران دیدم. با این تحلیل های عالیه کاربرانه عزیز به نظر من مفسرین و کارشناسان برنامه هایی مثل Match of the day باید جور و پلاسشون رو جمع کنن برن چمنای ومبلی رو آب بدن. من واقعا متوجه شدم تو مملکت ما انقدر استعداد مربیگری هست که فرگوسن و گواردیولا و کلوپ باید بیان ایران تو کلاسای مربیگری عزیزان شرکت کنن.
فکر کنم مفهوم رو رسوندم دیگه.
خب بدترین مربی 20 سال اخیر بارسا که با یه مساوی تا پای چوبه اعدام رفته و منتظر حکمه. آماری که از برد حدودا 52 درصدی خبر میده که برای تیمی مثل بارسا افتضاحه. شروع شد مقایسه این درصد با درصدای برد ستین و کومان و والورده!!!
اما کمتر کسی پیدا شد که بگه این مربیان عزیز همون اول کاری بهترین بازیکن تاریخ رو تو ترکیبشون داشتن و تیم هم تو دوران اونا به شدت بهش وابسته بوده. اما وقتی ژاوی تیم رو تحویل گرفته نه خبری از مسی بوده، نه سوارز. نیم فصل دومه فصل قبل فران تورس و آداما و اوبامیانگ رو براش خریدن که نتیجش شد 16 برد پشت سر هم و زدن حداقل 4 گل تو هر مسابقه. اما ذره ای از مشکلات دفاعی تیم حل نشد و ترشتگن هم که فصل قبل سایه ای از خودشم نبود. پس مشکلات دفاعی که از مربی های قبلی به ژاوی به ارث رسیده بود و تازه ارتش یک نفره بارسا هم وجود نداشت. با این حال ژاوی تونست با مدیریت نسبتا خوبی که روی شرایط داشت سهمیه چمپیونزلیگ و سوپرکاپ رو برای بارسا به ارمغان بیاره.
از نقش ژاوی تو متقاعد کردن خریدهای جدید امسالمون هم نمیشه گذشت که همشون اعتراف کردن تماس های مکرر شخص سرمربی بود که اونارو متقاعد کرد به پروژه بارسا ایمان بیارن و به تیم بیان.
حالا شما دوستان عزیز کلاه خودتون رو قاضی کنید. تو شرایطی که تیم به ژاوی رسید اگر کومان، ستین یا والورده بودن چی در انتظار ما بود؟
امسال دیگه تیم با نظر خوده ژاوی بسته شده و جای بهانه گیری وجود نداره. اما با یک بازی اصلا نمیشه قضاوت کرد و خواهشی که از دوستان دارم اینه که لطفا بعد از هر بازی که احیانا نتیجه دلخواه تیم و شما به دست نیومد مطالب کاربران رو با تحلیل های بعضا تکراری و بی ارزش پر نکنید و مطالب کاربران رو جایی برای خالی کردن عصبانیت خودتون ندونید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.