پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه کامل ادن هازارد و لیونل مسی

زمان ارسال : یکشنبه 24 بهمن 1395
با درخشش هازارد در این فصل زیر نظر کونته ، مدتی است که بحث مقایسه بین او و مسی می شود ؛ حتی روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک گفته بود تنها بازیکنی که وی را به یاد لیونل مسی می اندازد، ادن هازارد است .

فوتبال دوستان با گل زیبایی که هازارد، در دیدار مقابل آرسنال به ثمر رساند شگفت زده شدند و شاید با مرور این گل دریابیم که ادعای مارتینز درست بوده است .

بنابراین با توجه به این که چلسی در چمپیونزلیگ حضور ندارد آمار این دو بازیکن در لیگشان مقایسه می شود . طبق آمار لیونل مسی تا کنون در لیگ 16 گل و 4 پاس گل داده در حالی که هازارد 10 گل و 3 پاس گل در لیگ داده است اما این در شرایطی است که او در چلسی وظایف دفاعی بیشتری نسبت به مسی در بارسا دارد ، پاسورهایی مثل سوارز و نیمار را در کنار خود ندارد و از همه مهمتر این که سه سال کم تجربه تر از مسی می باشد .

اکنون نگاهی که آمار غیر گل و پاس می اندازیم . هازارد 4.87 آمار بازپس گیری توپ را دارد و مسی 2.44 . هازارد 4.4 دریبل موفق در هر بازی زده و مسی 3.2 . مسی . هازارد 73 درصد دریبل هایش موفق بوده و مسی 55 درصد . هازارد 1.3 دریبل ناموفق در هر بازی زده و مسی 2.3 . هازارد 47 موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش محیا کرده و مسی 44 موقعیت . هازارد 84 درصد پاسهایش صحیح بوده و مسی 80 درصد . هازارد 58 درصد شوت هایش در چارچوب بوده و مسی 57 درصد .هازارد 8 بار بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و مسی 7 بار . هازارد 10 بار بهترین بازیکن تیمش انتخاب شده و مسی 8 بار .

هازارد قطعا از این آمار باید خوشحال باشد چرا که رقیبش دارنده 5 توپ طلا می باشد اما نکته دیگری که هازارد نشان داد این بود که اگر این بازیکن در این سال ها (بجز امسال) در یک تیم قدرتمندتری بازی می کرد ، جام های زیادی را مثل مسی کسب می کرد . چیزی که هواداران بارسلونا از آن به عنوان برتری مسی نسبت به او یاد می کنند ...
https://telegram.me/mostafamadridismo
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.