پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هالند دورتموند را ترک نمی‌کند+واکنش کومان به احتمال پیوستن دپای به بارسلونا+اگوئرو

زمان ارسال : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400
ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند که یک فصل دیگر از قراردادش با زنبورها باقی مانده است، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی مورد توجه چند باشگاه مطرح قاره اروپا قرار دارد.

هالند که در ماه گذشته پدر و مدیربرنامه‌اش به اسپانیا سفر کردند تا با مدیران بارسلونا و رئال مادرید مذاکره داشته باشند، همچنین مورد توجه منچسترسیتی و چلسی هم قرار داشته است.
اگرچه پس از صحبت‌های واتسکه، مدیر دورتموند مبنی بر عدم اجازه خروج به هالند، مینو رایولا به عنوان مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که او تصمیمی دیگری دارد، بار دیگر از سوی مدیران دورتموند اجازه جدایی به هالند داده نشده است.

میشائل تسورک، مدیرورزشی دورتموند هم درباره شایعات پیرامون مهاجم نروژی اظهار داشت: «هالند فصل آینده هم برای ما بازی می‌کند حتی اگر به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم یا خیر.»
-----------------------------------------------------------------------------

از زمانی که رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا منصوب شده، از ممفیس دپای به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی این مربی هلندی نام برده شده است، بازیکنی که قرارداد فعلی‌اش با لیون در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

کومان در آستانه رویارویی تیمش با ختافه در چارچوب هفته سی‌ویکم لالیگا اسپانیا در پاسخ به این پرسش که «آیا باشگاه مذاکراتی با ممفیس دپای نداشته است؟»، گفت: من ترجیح می‌دهم در مورد بازیکنانی که می‌خواهیم جذب‌شان کنیم یا بازیکنانی که فصل آینده در جمع ما نخواهند بود، صحبت نکنم.

وی افزود: ما در هفته‌های پایانی فصل هستیم و اکنون زمان مناسبی برای صحبت درباره بازیکنانی که اینجا نیستند، نیست.

دپای ۲۸ ساله این فصل در ۳۵ بازی، آمار ۲۰ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود در لیون برجای گذاشته است.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
در حالی که گفته می‌شود باشگاه بارسلونا تا به خدمت گرفتن سرخیو آکوئرو فاصله چندانی ندارد، حالا جزییاتی از این پیشنهاد فاش شده است. طبق گزارشی که شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین منتشر کرده، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی پیشنهادی دو ساله از سوی کاتا‌لان‌ها دریافت کرده است.

طبق این گزارش؛ نمایندگان باشگاه بارسلونا نشستی با این مهاجم ۳۲ ساله داشته‌اند تا او را برای پوشیدن پیراهن بارسا متقاعد کنند. جزییاتی از پیشنهاد مالی بارسا به آگوئرو، اما منتشر نشده، این در حالی است که گفته می‌شود بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی درخواست دستمزد ۱۲ میلیون یورو در سال دارد.

سرخیو آگوئرو که از سال ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون در ۳۸۵ بازی آمار ۲۵۷ گل‌زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده است.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی تاکنون به این تیم برای کسب ۱۳ جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.