پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند مطلب ...

زمان ارسال : شنبه 10 خرداد 1399
۵ شخصیتی که بیشترین تاثیر را بر روی کارنامه بازیگری مسی و رونالدو داشتند.

تعداد برد رقبای سنتی در تقابل‌های رو در رو

فصل‌های رویایی سوپراستارها

*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

باشگاه بارسلونا می‌خواهد دیدارش با اتلتیکو در نوکمپ را به بهانه‌ای برای نمایش همبستگی علیه ویروس کرونا تبدیل کند. با اینکه بازی پشت درهای بسته انجام خواهد شد ولی بارسلونا با ایجاد کمپینی به نام "همه اینجا بازی می‌کنند" قصد دارد یک طرح موزائیکی با استفاده از پیراهن‌های باشگاه روی سکوها بوجود بیاورد، پیراهن‌هایی که به هواداران فروخته شده و مبلغ فروش آنها صرف کمک برای مبارزه با کرونا خواهد شد.

هر یک از این پیراهنها ۶۵ یورو قیمت‌گذاری شده و خرید آنها برای اعضای رسمی باشگاه و کسانی که بلیط کل فصل را خریداری کرده‌اند مجاز است. باشگاه با این پیراهنها در نوکمپ طرحی موزائیکی خواهد ساخت و صاحبن پیراهنها می‌توانند با این طرح عکسی یادگاری داشته باشند. پوشاندن سکوها با این پیراهنها برای باشگاه ۹۷۵ هزار یورو درآمد خواهد داشت که به بنیاد اف‌سی بارسلونا تعلق خواهد گرفت تا در همکاری با صلیب سرخ صرف کمک به کودکان نیازمند در دوران دشوار اپیدمی کرونا شود.

بارسلونا اعلام کرده فروش پیراهن‌ها از روز ۱۵ ژوئن در وبسایت باشگاه آغاز شده و پیراهنها بعد از برگزاری بازی بارسا- اتلتیکو برای خریداران آنها ارسال خواهد شد.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.