پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
حتما بعد از یک روز سخت مسافر کشی در کالیفرنیا ، وقتی در کافه ای نشسته و قهوه می خورد ، دلش برای روز های قدیم تنگ شده است . آن روز ها که گالاتاسرای قهرمان یورو لیگ بود و ترکیه سوم بود . آن زمان ها که هر بچه ای در خیابان های استانبول ، پیراهنش با آن شماره 9 افسانه ای را می پوشید اما حالا او را از تاریخ ترکیه پاک کرده اند و کسی می توانست اسم او را بیاورد که به او می گفت فراری فتو .
ولی آن مهاجم شاداب و باهوش ترکیه هیچگاه از یادمان نمی رود . نه اسم هاکان شوکور از یادمان می رود و نه آن 332 گلش .
چه با گواردیولا و چه با ژاوی ، مشکل خط دفاعی حل نخواهد شد اگر نتوانیم هافبک تدافعی هم سبک بوسکتس پیدا کنیم . بازی و سبک بوسکتس ، هم فشار را از روی مدافعان بر می گذاشت و هم باعث بازیسازی از عقب می شد که متاسفانه با رفتن او ، تیم در هر دو این مسائل به مشکل خورده است .
وقتی به رم رفت ، فلورانس آتش گرفت . قلب ها نابود شدند و مردان گریه کردند که شیرشاه رفته بود .رفته بود تا با رم قهرمان ایتالیا شود اما خاطرات را نمی توان پاک کرد . نمی توان عشق سالیان را فراموش کرد . باتیسوتا با لباس رم به فیورنتینا گل زد اما بعد از آن فقط گریه کرد و گریه .
خاطراتی که مثل یک هیولا به او حمله می کردند . خاطرات گل های زیبا به بارسا و آرسنال . به میلان و یوونتوس . به یونان و نیجریه .
خاطرات باتی گل و پیراهن ویولا
هیچ کاری با این نتایج ندارم اما انداختن تقصیر بر روی یک نفر کار درستی نیست . همه تیم مقصر باخت بودند اما هواداران بیشتر !
اگر اشتباهی در باشگاه رخ گرفته است ، اگر کسی بر ریاست نشسته است که نمی خواهید ، پس چرا خودتان آن را انتخاب کردید !؟ یادتان نرود که هواداران مالک باشگاه هستند و ما انتخاب خودمان را کرده ایم .
فقط بسیار خنده دار است که مردم اخراج یک نفر را نادیده می گیرند و می گویند بیاید مربیگری کند و دیگری که دو جام برده است را به باد دشنام می گیرند !
https://www.tarafdari.com/node/2411972
عنوان : پیکالهاب هایتان را بردارید ژرمن ها ...
( متن جدید بنده در خصوص قیصر مستطیل سبز ، امیدورام لذت ببرید )
حالا برای همیشه ، آلمان و مونیخ ساکت تر ، فقیر تر و تاریک تر از همیشه است زیرا مرد مو فر سیاه ، با آن کمر صاف ، لبانی غنچه و اعتماد به نفس عجیب برای همیشه ساکت شد و میراثی از رهبری ، جسارت ، اعتماد بنفس را به جا گذاشت .
فوتبال با یک اسطوره واقعی بدرود گفت .
به قیصر مستطیل سبز ،
فرانتس آنتون بکن باوئر !
در زمان فینال 1966 در ومبلی ، سر الف رمزی به بابی چارلتون یک دستور داد و آن مهار فرانتس بکن بائر بود و در آن سمت ، مربی تیم ملی آلمان به فرانتس گفت : << از کنار چارلتون تکان نخور >>
در طول بازی آنها با هنرشان همدیگر را خنثی می کردند . وقتی بابی پا به توپ می شد ، فرانتس سریع توپ را می گرفت و وقتی فرانتس توپ را در مالکیت داشت ، بابی در حد مرگ تلاش می کرد تا توپ را پس گیرد .
و حالا ، این موجود سنگ دل ، مرگ هر دو آنها را از ما گرفته اند ولی مرگ نمی تواند یک چیز را پاک کند و آن هم خاطرات ما است !
همه بازیچه این اعتراضات شدند و تیم ملی سریعا چمدان خود را بست و کاپیتان علی پروین که گفته بود بخاطر امام و انقلاب به تیم ملی بازگشت ، گفت که مجبوریم از فوتبال و ورزش دفاع کنیم . تیم به سیراز و بعد به تهران رفت . و اینگونه بود که تاخت و تاز در برابر زمین سبز شکل گرفت . فوتبال شد ورزشی بی اعتنا به عدالت جویی و آرمان هایمان و آنموقع بود که تیم ملی فرو پاشید .
ما ایرانیان ، حتی نمی توانیم با خودمان در صلح باشیم .
#روزگاری_که_پادشاه_بودیم
آنها یک قطعنامه ی شش ماده ای << انجمن تبلیغات اسلامی بوشهر >> را با دقت خواندند و در آخر گفتند که این کار های نوعی شهر طلبی ، اسراف کاری و بازی های استعماری هستند . آنها ننگ ذره ذره مکیدن خون ملت بی گناه و ستم دیده را به سینه زدند ، فوتبال را دلقک بازی های انگلیسی ها و آمریکایی ها خواندد ( با اینکه در آمریکا این ورزش محبوب نیست ) و خواستار بازگشت تیم ملی به تهران شدند .
#روزگاری_که_پادشاه_بودیم
بهمن 1358 در بوشهر خیلی عجیب بود . در آنجا تیم ملی در انجام ادروی آمادگی خود برای جام ملت ها در کویت بود که ناگهان تاخت و تاز شروع شد . اعتراض در برابر هتل تیم ملی ، اعتراض در برابر مربیان و بازیکنان و اعتراض در برابر فوتبال چه چیزی دردناکی است که بشنوی عده ای در برابرتان بگویند :
اردوی تیم ملی ، خیانت است به ملت
#زمانی_که_پادشاه_بودیم
وقتی صحبت از بکن بائر می شود ، نمی توان فقط یک چیز را گفت . گل زن یا مدافع ؟ مربی یا بازیکن ؟ برنده توپ طلا یا برنده جام جهانی هم در قامت بازیکن و هم در قامت مربی!
با خبر مرگش ، حتی آرژانتینی ها و هلندی ها غمگین شدند که چرا از دست دادن یک چشم برای مرگ کافی نبود و نیاز داشت تا جانش را بگیرد . حالا فوتبال آلمان برای همیشه تاریکتر ، فقیر تر ، ساکت تر و غمگین خواهد بود و همه اینها برای مردی است که مرز های فوتبالیست بودن را عوض کرد .
آن مرد قیصر فوتبال بود و نامش فرانتس بکن بائر بود
یک بحثی در سایت به وجود آمده است مبنی بر آنکه تیم ببازد اما ژاوی برود . وای به حال آن تیمی که هوادارش چنین باشد !
هیچ مربی در حال حاضر مثل ژاوی مناسب بارسا نیست .
همیشه باید هواداران دیگر تیم ها را تحسین کرد مانند هواداران لیورپول و منچستر یونایتد .
کلوپ بعد از چندین سال با پول زیادی توانست قهرمان شود ، فرگوسن در سال های اولیه خود نزدیک به اخراج بود اما دوست عزیز که با زیرپیراهن در خانه بازی را نگاه می کند می گوید ژاوی این چند بازی را با اختلاف نبرده است پس باید اخراج شود .
توپ را می گیرد و ناگهان دو تن از مدافعان همیشه خشن دهه 90 به سمت او می آیند ، توپ را با هوشمندی تمام از بالای سر هایشان رد می کند ، مربی تیم ملی انگلستان هم اینجا است و وقت نمایش است ! بعد از رد کردن توپ ار آن دو مدافع ، حالا یک شوت والی زیبا بزنید و گل فصل را به همین راحتی مال خود کنید و در آخر قید تیم ملی انگشتان را بزنید زیرا هیچگاه ساوتهمپتون را ترک نخواهید کرد و گل آخر ورزشگاه قدیمی را بزنید !
و این بازی به سبک متیو له تسیه با لقب le god است .
خداوندگار همیشگی ساوتهمپتون و ورزشگاه دل
در دوران خودش ، به او مورچه می گفتند زیرا قد کوتاهی داشت اما همیشه یک مهاجم سخت کوش و فرز بود اما اوج شاهکار او این بود که تنها مربی است که تیمی را قهرمان می کرد که زیبا بازی می کردند . سال 1970 سال رستگاری خیلی ها بود و پله و جرزینیو زیر او رستکار شدند تا به همه دنیا ثابت کنند ، اگر زاگالو با تو باشد ، رستگار خواهی شد !
سر الکس فرگوسن :
در مارس سال 2007 ، در برابر میدلزبورو بازی داشتیم . در این زمان ما هنریک لارسن را به مدت سه ماه از هلسینگبورگ به خدمت گذفته بودیم . زمانی که یک بر صفر جلو بودیم ، هنریک بدون آنکه چیزی به من بگوید ، پست خود را ترک کرد و به میانه زمین کمک کرد تا نتیجه را نگه داریم . زمانی که در انتهای بازی ، هنریک وارد رختکن شد ، تمامی بازیکنان و خدمه او را بخاطر تلاش بی وقفه اش ، تشویق کردند . در انتهای فصل ، مهم نبود که او حتی 10 بازی هم انجام نداده بود ، باید مدال قهرمانی ، به او هم داده می شد
28 نوامبر سال 2015 ، وقتی لستر سیتی مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت ، واردی 10 بازی متوالی گل زده بود . یعنی در لیگ برتر او هم رکورد با فن نیستلروی بود . انگار در آن روز ، سرنوشت طوری صحنه را آماده کرده بود که واردی رکورد را در مقابل همان هواداران فن نیستلروی بشکند . طرفداران یونایتد ، نام اسطوره اشان را فریاد می زدند ولی آن موقع بود که جادو اتفاق افتاد . واردی ، توپ را گرفت و وارد دروازه دخیا کرد و در حای که به سمت همان هواداران می دوید ، فریاد می زد :
نه ! من ! من ! همه لعنتی من !
چند تا فیلم ساختی ؟ چند تا شعر سرودی ؟ چقدر منتقدان سراسر دنیا از تو تمجید کردند و تو نماندی ؟
آقای کیارستمی ، رسم روزگار این نبود که خودت زندگی را زیبا جلوه بدهی و در زمانی که نباید می رفتی .
تاثیر تو را نمی توان فقط در چند جمله بیان کرد اما برای بسیاری ، تو آغازگر یک سبک و یک نوع در سینما بودی .
معمولا ، کارگردان ها ، در بند شهرت بازیگران می افتند اما تو نه تنها که در این بند گیر نکردی بلکه خودت ستاره ای بودی که شاید تو را نمی دیدیم اما می شناختیمت که تو مردی بودی از خانه دوست کجاست تا آب !
وقتی برای اولین بار فوتبال را نگاه می کنیم ، شادی می بینیم اما فوتبال فراتر از شادی و هیجان است . کسی به ما نگفت که شاید در آینده هزاران غم فوتبالی به ما غریبان شود . مثل شکست در لحظه آخر توسط کسی که او را دوست داری ، مثل خیانت بازیکن مورد علاقه ات و مثل استرس قهرمانی یا سقوط . فوتبال هر حسی است که ما در زندگی تجربه می کنیم . شکست ، غم ، هیجان ، عصبانیت ، خوشحالی .....
در زمین بدستش بیاور ؟!
چرا پاریس و سیتی در زمین آن را بدست نمی آورند ؟!
زمانی که تیم هایی مانند هامبورگ ، آژاکس ، دورتمند ، مالمو ، میلان ، بارسا ، بنفیکا ، پورتو ، ناتینگهام فارست ، لستر سیتی ، اورتون ، وست هم که با تاریخی غنی و باشکوه و تیم هایی مانند پاریس که بزرگترین افتخارش داشتن بازیکنانی همانند آنلکا و ویآ بوده است ایا این های فرقی ندارند ؟!
چفرین ، تو یک کلاغی هستی که رنگ عوض می کنی و اگر برایت فوتبال مهم بود ، استعفا میدادی .
1968 ، 1977 ، 1976 ! پس آن برگه لعتنی کجاست ؟
وقتی سالواتوره در فیلم تکرارنشدنی سیما پارادیزو ، به دنبال آن نامه می گشت ، به چه چیزی فکر می کرد ؟
احتمالا به اینکه اگر آلفردو لعنتی جریان آن نامه را به ا می گفت شاید می توانست النا را مال خود کند .
اما آلفردو آن کار را برای او انجام داده بود ، تا بتواند کارگردانی معروف در حوضه سینما شود پس کدام را باید انتخاب کرد ؟ النا یا سینما ؟
البته این اتفاقات برای سالواتوره در 30 قبل مانده بود و حالا دو چیز داشت : نامه تمبردار با یک بوسه و یک فیلم !
علت عملکرد ضعیف بارسلونا در خط دفاعی ، نبود بازیکنانی همچون بوسکتس است که collective هستند و صرفا برای کنترل بازی و سرعت عمل تیم در ترکیب هستند . متاسفانه سال پیش در همین جا نصف دوستان آمار را ملاک می گیرند . یعنی تعداد گل ، پاس گل ؛ تکل زده . بوسکتس طوری بازی می کرد که فشار از روی مدافعین برداشته شود و خط هافبک کمی جلوتر برود و در حال حاضر با رومئو و حتی کسانی دیگر نمی توان همچین نقشی بازی کرد و بخاطر همین سیتستم بارسا با یک هافبک هجومی و دو هافبک دفاعی در حال حاضر عمل می کنیم .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.