پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تیمو ورنر یا لوتارو مارتینز؟ مسئله این است

زمان ارسال : یکشنبه 11 خرداد 1399
سلام
خطاب من در این مطلب به همه آن کسانی است که الکی از لوتارو مارتینز حمایت می کنند.
ولی اول از همه میخواهم خودم را معرفی کنم. من یک بارسایی دو آتشه هستم و چندین سال است که سایت را دنبال می‌کنم. ولی تا کنون هیچ مطلبی ننوشته ام. (کمااینکه تاریخ عضویتم هم جدید است)
در این پست دوست دارم مقایسه ای میان دو مهاجم که هر دو به بارسا لینک شده اند، یعنی لوتارو مارتینز و تیمو ورنر انجام دهم.
ابتدا میخواهم خاطرنشان کنم که من به عنوان کسی که بازی های این دو را دنبال می‌کند، به شخصه نظر مساعدی نسبت به تیمو ورنر دارم و در این مطلب می خواهم نظرم را به شما اثبات کنم.
دلایل برتری ورنر بر لوتارو برحسب اولویت:
1- قیمت: بند فسخ تیمو ورنر 60 میلیون می باشد که این مقدار تقریبا نصف لوتارو (110 میلیون دلار) می باشد که در شرایط ویروس کرونا، با 50 میلیون دلار ما به التفاوت، کارهای زیادی می توان انجام داد.
2- پست: تیمو ورنر علاوه بر مهاجم نوک بودن، توانایی بازی در پست وینگر چپ (یکی از نواحی ضعیف بارسلونا) را دارد، اما پست لوتارو به وسط محدود است.
3- تجربه: تیمور ورنر حداقل سه سال است که در چنین سطحی بازی می کند، اما لوتارو تنها یک فصل خودش را ثابت کرده است.
4- توانایی ها: شاید دقت کرده باشید که لوتارو با بازی در کنار لوکاکو به این سطح رسیده است و به نوعی نقش مهاجم مکمل را دارد، در حالی که ورنر یک مهاجم عالی و کلاس بالا، چه از نظر تمام کنندگی و چه از نظر فیزیک می باشد.
5- تاثیر گذاری: در این زمینه آمار ترانسفرمارکت می تواند تفاوت های معنی داری را نشان دهد. ورنر در این فصل، در 39 مسابقه، آمار خیره کننده 30 گل و 12 پاس گل را ثبت کرده است و هم چنین آمار نشان می‌دهد او به ازای هر 74 دقیقه بازی، بر روی یک گل تیمش اثر گذاشته است. همین سایت نشان می‌دهد که لوتارو در 31 مسابقه، 16 گل و تنها 4 پاس گل ثبت کرده است و به ازای هر 121 دقیقه!!!! بر روی یک گل تیمش اثر گذاشته است. این آمار جای هیچ گونه توضیح نمی گذارد.
6- دیسیپلین کاری: تجربه نشان داده است که بازیکنان اهل آمریکای لاتین، با شرکت در مهمانی ها!!!! و سرگرم شدن به حاشیه ها، از بهترین فرم های خود فاصله گرفته اند.(البته استثناء های این قاعده کم نیستند) در حالی که آلمانی ها، همواره به نظم و دیسیپلین معروف بوده اند.
در نهایت به نظر من خریداری ورنر با یک بازیکن به علاوه 30 میلیون دلار، بسیار منطقی تر از خرید لوتارو با امضای قرارداد ترکمانچای!!!!! می باشد. امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.