پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
در دهه 1290 برای مدتی در برخی از مناطق تهران تفکیک جنسیتی برقرار بود؛ بدینگونه که یک سمت خیابان مخصوص عبور مردان و سمت دیگر مخصوص زنان بود و همچنین درشکه‌چی‌هایی که مسافر زن داشتند باید کروک درشکه را بالا می‌کشیدند تا نگاه نامحرم به زنان نیفتند!

دستور این تفکیک جنسیتی را ژنرال وستداهل، رئیس وقت نظمیه تهران داده بود که خود یک سوئدی بود!

#هخامنش_تایم
#برگی_ازتاریخ
خلبان «ایدن مصطفی حمید»،خلبانی عراقی بود که از دستور بمباران حلبچه سرپیچی کرد و به دستور صدام حسین اعدام شد.

او قبل از اعدامش گفت: « آیا ملت ایران و مردم کرد سال‌های بعد از من یاد می کنند؟ »

فراموش نخواهی شد ❤️


#هخامنش_تایم
#برگی_ازتاریخ
کالینینْگِراد ، بزرگ‌ترین شهر استان کالینینگراد است و شهری برون‌بوم متعلق به روسیه محسوب می‌شود. این شهر با مرز غربی روسیه ۶۶۳ کیلومتر (۴۱۲ مایل) فاصله دارد و میان لهستان و لیتوانی واقع شده‌است.


#هخامنش_تایم
#برگی_ازتاریخ
سلام و درود بر شما دوستان عزیز

در این توییت میخواهیم نگاهی کوتاه و مختصر به اردشیر بابکان ( بنیانگذار امپراتوری ساسانی) داشته باشیم و یکی از مهم ترین پادشاهان تاریخ ایران باستان آشنا شویم


توضیحات در ریپ

(حمایت فراموش نشه دوستان ❤️🙏🏻)

#هخامنش_تایم
#برگی_ازتاریخ
خب بچه ها اومدیم که در این توییت جنگ چالدران رو براتون پوشش بدیم پس همراه ما باشید تا یکی از مهم ترین حوادث در تاریخ با خبر شوید پس برو بریم 🔥❤️

#هخامنش_تایم
#برگی_ازتاریخ
جنگ شاه اسماعیل و سلیم 🔥(جنگ چالدران)

امشب ساعت ۸

......Coming soon
کارت اعتباری دوران هخامنشیان را ببینید!

پادشاهان ایرانی در دوره ﻫﺨﺎﻣﻨﺸیان کارت های اعتباری را برای مقامات حکومتی خود طراحی کرده بودند که کار کارتهای اعتباری امروز را انجام می داده است.
در دوران هخامنشیان به مسافرانی که به دستور پادشاه سفر می کردند مانند قضات , حسابداران , حسابرسان و کارشناسان امور گوناگون مقامات حکومتی و ... لوح های لی داده می شد که کاربردی شبیه به کارت های اعتباری امروزی داشت.


ادامه در ریپ



#هخامنش_تایم
#برگی_ازتاریخ
🚨 بایرن مونیخ آماده است در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، یاشوا کیمیش را بفروشد. پنج باشگاه به او علاقه دارند‌ (لیورپول، منچستر سیتی، آرسنال، بارسلونا، رئال مادرید) و برخی از این باشگاه‌ها قبلا با این بازیکن تماس گرفته‌اند.

🖇 {🥇فلوریان پلتنبرگ}


#madasim
#grimes_family
#the_best
#رباخواران
خب با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز

اومدیم با تأسیس اکیپ #هخامنش_تایم همراه شما عزیزان باشیم

فرقی که این اکیپ با بقیه اکیپ ها داره اینه که این اکیپ فقط در زمینه های تاریخ و فرهنگ ایران و سایر کشور ها فعالیت خواهد کرد و خبری از میم و.... نیست

اکیپ بسیار کوچک خواهد بود حدود ۱۲ نفر در این اکیپ فعالیت خواهند کرد

( این اکیپ مخصوص کسانی هست که فعالیت زیادی در زمینه
تاریخ دارند و می‌توانند فعالیت زیادی در این زمینه داشته باشند)

نکات بیشتر در ریپ
سازندگان کشتی تایتانیک بر این باور بودند که حتی خدا هم قادر به غرق کردن ان نخواهد بود اما برای غرق کردن تایتانیک نیازی به خدا نبود زیرا یک کوه یخی برای غرق کردن ان کافی شد.

به تصویر توجه کنید

این یکی از بزرگترین تجمع های حزب نازیست که در اوج قدرت هیتلر برگزار شد گفته شده که مردم آلمان و اروپا بعد از برگزاری این تجمع مدام این جمله را تکرار می کردند حتی خدا هم قادر به نابودی هیتلر نخواهد بود.

اما برای نابودی هیتلر هم نیاز به خدا نبود بلکه خود او بود که خود را نابود ساخت.


#madasim
در یکی از جنگ‌ها نادرشاه پیرمردی را میبیند که با موی سپید مانند شیر میجنگد و شمشیر میزند! پس از پایان جنگ نادرشاه پیرمرد را به چادر خود فرا میخواند. پیرمرد می‌آید و ادای احترام میکند. نادر از او میپرسد اهل کجاست که چنین شمشیر میزند؟!

پیرمرد میگوید که اهل اصفهان است... نادر از او میپرسد: زمانی که اصفهان توسط اشرف و محمود افغان اشغال شده بود تو کجا بودی؟! در اصفهان نبودی؟! پیرمرد میگوید: “من بودم اما تو نبودی...”
#madasim
#content
#grimes_family
#the_best
#رباخواران
تهماسب یکم (۴ مارس ۱۵۱۴ – ۲۴ مه ۱۵۷۶) از ۹۳۰ تا ۹۸۴ ه‍.ق دومین شاه از ایران صفوی بود. او فرزند ارشد اسماعیل یکم و ملکهٔ هم‌نشین او، تاجلو بیگم، بود. تهماسب پس از مرگ پدرش در ۱۵۲۴ م به سلطنت رسید و سال‌های نخست پادشاهی او، شاهد جنگ‌های داخلی میان رهبران قزلباش بود تا اینکه او در سال ۱۵۳۲ م قدرت ناشی از منصب خود را اعلام و پادشاهی مطلقه‌اش را آغاز کرد.

#بررسی_شاهان
#madasim
#content
#the_best
#grimes_family
#رباخواران
#تاریخ

#حمایت_فراموش_نشه_دوستان❤️🙏🏻
۰مهدی گرایمز۰ یکی از کاربران قدیمی سایت @xaviesta
شنبه 19 اسفند 1402
شاه اسماعیل یکم بنیان‌گذار امپراتوری صفوی بود که از ۱۵۰۱ تا ۱۵۲۴ میلادی به‌عنوان شاه ایران حکومت کرد. دوران پادشاهی او را غالباً سرآغاز تاریخ ایران مدرن و یکی از امپراتوری‌های باروت دانسته‌اند. با صفویه پس از گذشت ۹ قرن از سقوط شاهنشاهی ساسانی، برای نخستین بار یک فرمانروایی ملی بر ایران مسلط شد. بچه ها از این به بعد می‌خوام تمام شاهان بعد اسلام ایرانو به شما معرفی کنم ممنون میشم حمایت کنید فقط در حد 5 خط خواهد بود #madasim #بررسی_شاهان #content #the_best #grimes_family
×|• یک درخت میانگین میتونه بیشتر از 160 هزار مداد تولید کنه✏️

┏━━━━📚⁉️━━━━┓
دانستنی با حاج گرایمز
┗━━━━📚⁉️━━━━┛


#madasim
#content
#grimes_family
#the_best
#رباخواران
#دانستنی
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.