پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای اسکای ؛ لیورپول به دنبال هافبک کروات بارسا است

کد خبر : 54360  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Sky Sport ، بعد از پیوستن آندره گومز به بارسلونا زمزمه های زیادی پیرامون خروج برخی از هافبک های بارسلونا از جمله آردا توران به گوش رسیده است .

 

طبق گزارش ، با بالا رفتن ترافیک در خط هافبک بارسلونا بدون شک مشکلاتی برای اداره کردن بازیکنان توسط لوئیز انریکه پیش خواهد آمد برخی منابع اعلام کردند که احتمال دارد بازیکنانی چون راکیتیچ و آردا توران باشگاه بارسلونا را ترک کنند البته لازم به ذکر است که باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن راکیتیچ ابراز علاقه کرده بود و اعلام کرده است برای وی 48 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد .

 

حال به نظر میرسد که کلوپ سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول از سران باشگاه خواسته است برای تقویت خط هافبک خود بازیکن کروات بارسلونا ایوان راکیتیچ را به خدمت بگیرد که بعید است بارسا حاضر بشود برای فروش وی وارد مذاکره شود راکیتیچ در فصلی که گذشته بازیکنی بود که بیشترین دقایق بازی را برای تیم انریکه انجام داده بود و به خوبی با سبک بازی بارسا کنار آمده است .

 

اما با وجود این مسئله که تیم های زیادی خواهان این هافبک هستند وی به صورت رسمی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که در حال آماده سازی برای فصل جدید است و تمام اخبار خروج شایعه است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.