پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادامه تماس ها بین مدیریت بارسا و پدر مسی

کد خبر : 62780  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 اسفند 1395
در حالی که منابع معتبر اسپانیایی از وقفه بین مذاکرات بارسلونا و مسی برای تمدید قراردا خبر داده اند موندودپورتیوو از ادامه تماس ها بین طرفین گزارش داد

پس از شکست سنگین بارسلونا در زمین پاری سن ژرمن و احتمال اخراج لوئیس انریکه در پایان فصل، تمام برنامه های مدیرت بارسلونا دستخوش تغییر شد. اینکه ممکن است مربی دیگری فصل بعد جای انریکه را بگیرد، چیزی بود که تا ماه گذشته تصورش باورنکردنی بود؛ ولی حذف احتمالی بارسا در لیگ قهرمانان، این فرضیه را بسیار تقویت خواهد کرد.

 

 

چند منبع معتبر اسپانیایی در یکی دو روز گذشته از وقفه در مذاکرات تمدید بین مسی و مدیران بارسلونا خبر داده بودند ولی امروز موندودپورتیوو گزارش داد که تماس بین بارتومئو(رئیس بارسا) و پدر مسی برقرار بوده است.

 

بارتومئو امروز بارسلونا را به مقصد چین ترک کرد تا با یک اسپانسر جدید قرارداد همکاری امضا کند و تا هفته بعد نیز باز نخواهد گشت. پدر مسی نیز تا هفته بعد در بارسلونا خواهد بود و سپس به روساریو باز می گردد.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، روز جمعه، رئیس بارسا با پدر مسی تماس گرفته و با وی در مورد مفاد قرارداد جدید به گفتگو نشسته است. طبق گزارش همین منبع، مشکل مسی به هیچ عنوان پول نیست و برای او اهداف ورزشی باشگاه در چند سال آینده در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

 

 

باشگاه بارسلونا نیز قصد دارد مسی را نه تنها تا پایان دوران فوتبالش که حتی پس از بازنشستگی نیز در کنار خود داشته باشد. در بارسلونا همه علاقه مند هستند که مسی پس از بازنشستگی یک پست شایسته در باشگاه بر عهده بگیرد و در مذاکرات جدید، بر سر این موضوع نیز گفتگو خواهد شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.