پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا و پاریس سن ژرمن؛ من باور دارم !

کد خبر : 63481  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 اسفند 1395
بارسلونا در حساس ترین دیدار فصل جاری خود باید باور داشته باشد !

اختصاصی بارسانیوز – شاگردان لوئیز انریکه برای تحقق رویای سه گانه خود در فصل جاری باید عبارت باور دارم را در نیوکمپ صرف کنند.

 

در دیداری حساس در نیوکمپ که تنها بارسلونا قادر به مهیج کردن آن خواهد بود، هواداران بارسلونا منتظر باور به سه گانه فصل جاری از سوی بازیکنانشان هستند.

 

پس از عملکرد فوق العاده بارسلونا در بازی های اخیر لالیگا با درهم کوبیدن لگانس و سلتاویگو با به ثمر رساندن 11 گل در این دو بازی پس از برتری مقابل اتلتیکو مادرید، هم اکنون 11 پاریسی آماده اند تا برای ورود به نیوکمپ با 11 گل مورد استقابل بارسلونایی ها قرار بگیرند.

 

 

آنچه که هم اکنون پر رنگ ترین نقش را در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2016/17 قبل از سوت آغاز بازی در نیوکمپ بازی خواهد کرد، باور و امید پر روحیه بارسلونا به غلبه بر پی اس جی و ترس پاریسی ها از باور آبی اناری هاست.

 

در هفته منتهی به بازی برگشت، هر چقدر که آبی اناری ها نسبت به جبران شکست 4-0 در پارک دو پرنس پاریس باور دارند، پاریسی ها به خوبی می دانند که خونشان پر رنگ تر از قتل عام شدگان بیشمار نیوکمپ نظیر رئال مادرید نیست و به این ترس باور دارند.

 

هم اکنون جو روی سکو های نیوکمپ و کلیه هواداران بارسا در سرتاسر جهان مثبت است. پس از انتقاد علیه انریکه، لوچو با تغییر سیستم بازی تیمش به 3-4-3 لوزی در حین حمله و 3-3-4 در حین دفاع، همه را به بازی برگشت امیدوار کرده که مهمتر از همه باور بازیکنان است.

 

 

انریکه و بارسلونا در هفته های اخیر دستخوش اتفاقات بزرگی چون تغییر سیستم بازی، آشتی هواداران و اعلام کناره گیری انریکه از هدایت بارسلونا در انتهای فصل بودند که صعود بارسلونا قطعا هواداران بارسلونا را در این روز ها از رخ دادن اتفاقات عجیب متعجب نخواهد کرد.

 

نیوکمپ در دیدار مقابل پی اس جی، با بنری 45 در 46 متری با عبارت همه پشت تیم هستیم و 80 هزار پرچم بارسلونا، آماده برپایی جشنی بزرگ است که این جشن را در گرو ساق پای بازیکنانشان می بینند.

 

اما آنچه که بارسلونا به آن نیاز دارد گلی زودهنگام است که قطعا پاریسی ها نیز روی آن برنامه ویزه ای خواهند داشت ولی به قول ژاوی، ما مسی را داریم.

 

 

در کنار عملکرد فوق العاده مسی، نیمار نیز با بازی درخشان خود در چند دیدار اخیر، امید را به اردوی بارسلونا بازگردانده به صورتی که نیمار روی اینکه حداقل 2 گل به ثمر خواهد رساند، با هم تیمی هایش شرط بسته است.

 

کنفرانس انریکه در اینجا

 

کنفرانس سوارز در اینجا

 

نکات ویژه آماری

 

بارسلونا در هر 9 فصل اخیر از یک هشتم نهایی به سلامت عبور کرده است که آخرین ناکامی آن ها به فصل 2006/07 مقابل لیورپول باز می گردد.

 

بارسلونا در 14 بازی لیگ قهرمانان اخیر خود در نیوکمپ با 44 گل زده و تنها 6 گل خورده پیروز بوده است.

 

تنها بایرن مونیخ با 16 بازی پیاپی با کسب پیروزی در خانه در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد بهتری نسبت به بارسلونا دارد.

 

پاریسی ها در چهار بازی خارج از خانه خود مقابل بارسلونا در نیوکمپ پیروز نشده اند که حاصل آن 2 شکست و 2 تساوی بوده است.

 

پاریسی ها هرگز بیشتر از 3 گل در چهار سفر خود به نیوکمپ دریافت نکرده اند.

 

کاوانی با 7 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا رکورد خود را جابجا کرده است.

 

 

مسی، سوارز و نیمار در بازی رفت هیچکدام شوت به چارچوب نداشتند.

 

نیمار با زدن 5 گل در 5 بازی به پی اس جی، بهترین عملکرد خود را در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

نیمار با خلق 7 پاس گل بهترین بازیکن است.

 

تیم های اونای امری در 12 بازی حذفی رفت و برگشت اروپایی خود حذف نشده که همگی با سویا بوده است.

 

پاریس سن ژرمن در 18 بازی اخیر خود با کسب 16 پیروزی و 2 تساوی شکست نخورده است.

 

تنها زمانی که پی اس جی بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد به فصل 1994/95 باز می گردد که پاریسی ها در یک چهارم نهایی در مجموع 3-2 پیروز شدند. از آن زمان تاکنون بارسلونا در هر دو مرتبه ای که با پی اس جی در لیگ قهرمانان برخورد کرد موفق به حذف این تیم شد. (2012/13 و 2014/15)

 

شکست سنگین 4-0 بارسلونا در بازی رفت با سنگین ترین شکست تاریخ اروپایی بارسلونا برابری کرد که در فصل 2012/13 مقابل بایرن مونیخ متحمل شده بودند و بازی برگشت را نیز 3-0 در نیوکمپ باختند.

 

بارسلونا

 

در تیم بارسلونا، جرمی متیو همچنان در کنار الیکس ویدال مصدوم، جزو لیست کوتاه مصدومین بارسلوناست و بجز این دو بازیکن، انریکه با دستی پر به مصاف شاگردان اونای امری خواهد رفت که چند مصدوم تازه رها شده را در لیست خود می بیند.

 

اما انتظار می رود که انریکه مجددا از آرایش دفاع سه نفره اینبار از پیکه در کنار اومتیتی و آلبا در خط دفاعی استفاده کند کهبوسکتس، اینیستا، رافینیا و ایوان راکیتیچ 4 هافبک تیم پشت مسی، سوارز و نیمار باشند.

 

 

پاریس سن ژرمن

 

در تیم پاریس، علی رغم اینکه امری لیست کامل تیم خود را فرستاده اما نگرانی های در اردوی این تیم وجود دارد. تیاگو موتا مصدوم است و مارکینیوش و آدریان رابیوت وضعیتشان کاملا مشخص نیست. به نظر می رسد رابیوت نیز از بیماری رهایی یافته باشد.

 

 

آنخل دی ماریا نیز در بازی انتهای هفته بابت ریسک نکردن روی او از ابتدا در ترکیب پاریس قرار نگرفت و به اندازه کافی آماده نبود ولی انتظار می رود که مقابل بارسلونا بازی کند.

 

اما تیاگو سیلوای برزیلی که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، می تواند در نیوکمپ بازی کند که در این صورت مارکینیوس احتمالا روی نیمکت خواهد نشست.

 

بنابراین انتظار می رود که در تیم پاریسی، تراپ از دروازه محافظت کند و مئونیر به همراه کورزاوا دو مدافع راست و چپ باشند که بین آن ها سیلوا و مارکینیوس یا مکسول بازی کنند.

 

وراتی، رابیوت و متوئیدی نیز سه هافبک پشت دی ماریا، دراکسلر و کاوانی خواهند بود.

 

نکات کلیدی

 

در 6 بازی اخیر اروپایی پی اس جی به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

 

 

پی اس جی در 6 بازی اخیر اروپایی خود حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

 

در 6 دیدار از بازی اخیر اروپایی بارسلونا به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

 

پی اس جی در 7 بازی اخیر اروپایی خود شکست نخورده است.

 

بهترین بازیکنان، گلزنان و پاس گل دهندگان دو تیم در فصل جاری

 

 

نتایج 6 بازی اخیر دو تیم مقابل یکدیگر

 

 

نتایج 6 بازی اخیر دو تیم در فصل جاری

 

 

پیش بینی نتیجه هو اسکورد

 

بارسلونا قطعا باتوجه به نیاز حداقلی 4 گل در بازی برگشت دست به آب و آتش خواهد زد تا کاری را در اروپا انجام دهد که طبق گزارش یوفا هرگز تیمی موفق به انجام دادن آن نشده است.

 

از این رو بردهای پرگل بارسلونا در بازی های اخیر هم بر این حدی صحه خواهد گذاشت. از این رو جلو کشیدن بارسلونا می تواند فرصت تیم مهمان را نیز برای گلزنی افزایش دهد.

 

بارسلونا 3-1 پاریس سن ژرمن

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.