پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت ها و اعترافات جالب دستیار و بازیکن اونزوئه در نومانسیا !

کد خبر : 64238  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
خوان کارلوس اونزوئه زیر ذره بین مارکا قرار دارد !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که کسی در میان نامزدان هدایت بارسلونا در حال حاضر جلوتر از خوان کارلوس اونزوئه است.

 

خوان کارلوس اونزوئه به عنوان یک دروازبان در دوران بازی و مربی دروازبان زیرنظر فرانک ریکارد و پپ گواردیولا ریسک هدایت یک تیم را به عنوان مربی پذیرفت و در سال 2010 قبل از دستیاری انریکه هدایت نومانسیا را به دست گرفت.

 

از این رو مارکا در گفت و گو با دستیار سابق او در نومانسیا به نام پابلو ماچین و ماریو مارتینز خصوصیت مربگری اونزوئه را پرس و جو کرد.

 

پابلو ماچین درخصوص اونزوئه گفت:

او با ایده روشنی و تمایل برای پیاده سازی سبک بارسلونا تحت هدایت ریکارد و گواردیولا به نومانسیا آمد و می خواست همان را در دسته پایین تر اجرا کند. خوان کارلوس می توانست احساس افتخار زیادی کند چون تیمی بودیم که هویت داشتیم. تلاش برای بازی همانند بارسلونا با تیمی متواضع و فروتن، باور بازی نسبت به این سبک را در تیم ایجاد کرد و بازیکنان به دراختیار داشتن مالکیت توپ باور پیدا کرده بودند که توپ را از خط دروازه برای طرح ریزی حملات به گردش درآوریم.

 

 

بسیاری از مربیان در دسته دوم، روی کارهای دفاعی تمرین و توانایی تهاجمی بازیکنان را فراموش می کنند ولی اونزوئه بسیار متفاوت بود.  

 

ماریو مارتینز هافبک اونزوئه در تیم نومانسیا نیز بیان کرد:

هر بار که تولد یکی از بازیکنان می شد او با ارسال کارتی با کلمات مختص به خود و صمیمی به او تبریک می گفت. یکی از چیزهایی که من را تحت تاثیر قرار می داد این بود که او باتوجه به سطح کیفی بازیکنان به وضوح اعتقاد داشت که می توانند مثل بارسلونا بازی کنند و با استدلال هایش آن ها را متقاعد کرده بود. او خیلی به بازیکنان تیم نزدیک بود و با فلسفه 100 درصد دراختیار داشتن توپ همیشه سعی می کرد تا فبال بازیکنان صحبت کند. تمرینات او سرگرم کننده بود. من در اوایل در هر بازی از ابتدا بازی می کردم ولی در ادامه نه ولی بااین حال هنوز هم دوست داشتم از او در جلسات تمرینی یاد بگیرم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.