پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 راهکاری که انریکه در غیاب بوسکتس می تواند در مقابل یوونتوس از آن ها استفاده کند

کد خبر : 64721  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 فروردین 1396
گزینه های احتمالی بارسلونا در غیاب بوسکتس را بررسی کرده ایم.

تیم های یوونتوس ایتالیا و بارسلونای اسپانیا از چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه در تورین به مصاف هم می روند.

 

می خواهیم در ادامه جایگزینان احتمالی و ترکیب احتمالی بارسلونا را در غیاب سرخیو بوسکتس بررسی کنیم:

 

سرخیو بوسکتس به دلیل سه کارته شدن جدال حساس تیمش با یوونتوس را از دست داد. بوستکس از جمله بازیکنان تاثیر گذار انریکه است و به سختی در این تیم برای او جایگزینی پیدا می شود. 5 راهکاری که انریکه می تواند از آن ها در غیاب بوسکتس استفاده کند را مرور می کنیم:

 

1. گزینه اول این است که انریکه خاویر ماسکرانو را از دفاع به پست هافبک دفاعی بیاورد و از او به عنوان جایگزین بوسکتس استفاده کند.  البته هم انریکه به ماسکرانو بیشتر در کار های دفاعی اعتقاد دارد و هم اینکه با توجه به میل دفاعی ماسکرانو این احتمال وجود دارد که بازی بارسلونا دفاعی شود  که این چیزی نیست که انریکه به دنبال آن باشد، اما در نهایت جزو گزینه هایی است که ممکن است سرمربی آبی و اناری ها به آن فکر کند.

 

2. راه دوم این است که انریکه از آندره گومز به عنوان جایگزین بوسکتس استفاده کند. گومز می تواند در این پست در کنار اینیستا و راکیتیچ نقش محوری را در میانه میدان ایفا کند. گومز در این پست در  مقابل بورسیا مونشن گلادباخ در مرحله گروهی همین مسابقات بازی کرد، در بازی که بارسلونا با 4 گل پیروز شد.  اما اینکه انریکه باز هم به او اعتماد خواهد کرد یا خیر مشخص نیست.

 

بازیکنان میانی بارسلونا


3. انریکه می تواند از ایوان راکیتیچ در این پست استفاده کند، راکیتیچ قبلا هم برای بارسلونا در این پست بازی کرده است. اما در کل راکیتیچ میل هجومی بیشتری دارد و باید دید چنین تصمیمی را از انریکه شاهد خواهیم بود یا خیر.

 

4. اما دیگر گزینه ای که پیش روی انریکه قرار دارد استفاده از سرجی روبرتو است. روبرتو می تواند یکی از اهداف انریکه در این پست باشد اما با توجه به اینکه بارسلونا رافینیا و الکس ویدال را در اختیار ندارد و با محدودیت در پست دفاع و هافبک راست مواجه است بعید است چنین ریسکی را انجام دهد.

 

5. اما راه آخر استفاده از سه بازیکن میانی  در کنار یک دیگر است. هر سه بازیکن در میانه میدان روی یک خط قرار می گیرند و در این سیستم نیاز به هافبک تدافعی تخصصی نیست. یعنی نیاز نیست مدام یک بازیکن در جلوی مدافعین قرار داشته باشد. دقیقا شبیه نقشی که کاسیمیرو در رئال مادرید ایفا می کند. این نوع چیدمان را به نوعی در بازی بارسلونا مقابل مالاگا نیز شاهد بودیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.