پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری تامل برانگیز برای ارنستو والورده !

کد خبر : 67903  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 تیر 1396
خشت اول کج است

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در شرایطی کار رسمی خود را در بارسلونا از امروز آغاز کرد که برخی اطلاعات جالب در فصل سپری شده وجود دارد.

 

یکی از عملکرد های ضعیف بارسلونا در فصول اخیر در آخرین فصل ارنستو والورده ثبت شد در جایی که مدافعان کناری بارسلونا موثر از هافبک ها عمل کردند.

 

با نگاه به عملکرد بازیکنان در فصل 2016/17 در می یابیم که ایوان راکیتیچ و آندرس اینیستا به عنوان دو هافبک بازیساز به ترتیب در 32 و 23 بازی انجام دادند اما موقعیت گل زنی ایجاد شده توسط آن ها قابل تامل است.

 

با رویکرد سبک بازی مستقیم لوئیز انریکه، اینیستا تنها 25 موقعیت گلزنی خلق کرد و با تنها 3 پاس گل حتی موفق به ثمر رساندن گل در لالیگا نشد.

 

ایوان راکیتیچ وضعیت بهتری نسبت به انجام 32 بازی و 2341 دقیقه بازی ندارد جایی که در لالیگای فصل گذشته تنها 26 موقعیت گل خلق کرد که حاصلش تنها 5 پاس گل بود و 21 پاس کلیدی داشت.

 

 

با مقایسه این آمار با دو مدافع کناری بارسلونا یعنی جوردی آلبا و سرجی روبرتو در می یابیم که جوردی آلبا با تنها 1426 دقیقه بازی، 21 پاس کلیدی داشته و 6 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

 

سرجی روبرتو نیز با 2383 دقیقه بازی توانست 28 پاس کلیدی را که حاصل آن 6 پاس گل بود به نام خود ثبت کند.

 

آن چیزی که از فصل قبل برای ارنستو والورده از آمار و ارقام ثبت شده مانده، نشان می دهد که ترکیب های متفاوت خط هافبک بارسلونا در طول فصل، به پایه و اساس فلسفه بارسلونا ضربه زده است و والورده باید خط هافبکی ترسناک بسازد و باثبات و مطمئن بسازد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.