پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تئوری توطئه : نیمار یک کلون دارد !

کد خبر : 68764  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 مرداد 1396
کلون سازی به معنای ساخت موجوداتی است که از نظر ژنتیکی مشابه هم هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو امروز اشتباه کرد . روزنامه کاتالان گزارش داد نیمار پس از چین به دبی میرود و سپس میخواهد به برزیل سفر کند . موندو مدعی شد که یکی از دوستان نیمار این خبر را به آنها اطلاع داده است . اما بارسلونا گفت که انتظار دارد نیمار به تمرینات اضافه شود .

 

بنابراین نیمار فردا در تمرین بارسلونا شرکت میکند . در همین حال لو پاریسین گفته است " نیمار قصد دارد به پاریس سفر کند " . منابع دیگر هم از سفر نیمار به قطر برای انجام تست های پزشکی گفته اند .

 

نیمار خیلی زود با یک عکس در اینستاگرامش پاسخ این شایعات را دارد . عکسی که ثابت میکرد این بازیکن در راه بازگشت به بارسلونا است .

 

موندو بر این مساله که نیمار میخواهد به برزیل سفر کند اصرار دارد . این همه اشتباه در چند روز اخیر نشان میدهد نیمار هنوز برای انتقال تصمیم نگرفته است . پس چه پاسخی میتوان به همه ی اینها داد ؟ ساده است . نیمار یک کلون دارد !

 

کمی در موردش فکر کنید . چگونه یک بازیکن میتواند 200% مطمئن باشد که می ماند ولی 400% مطمئن باشد که بارسلونا را ترک میکند ؟ این که هم به بارسلونا میرود و هم برزیل را چطور میشود توجیه کرد ؟

 

یکی میگوید برای تست های پزشکی به قطر و یکی میگوید برای امضای قرارداد به پاریس میرود !

 

مجسمه نیمار

 

در اینجا یک نظریه توطئه وجود دارد :

پاری سن ژرمن میخواهد با نیمار قرارداد امضا کند اما این بازیکن نمیخواهد . راه حل قطر استفاده از پول های بزرگش برای ایجاد یک کلون کامل است که برای بازی در پاریس طراحی شده است . فرآیندی علمی که گران قیمت و خطرناک است اما کار میکند .

 

تنها مشکل ؟ از آنجایی که کلون دقیقا شبیه نیمار است از نظر قانونی یکی حساب میشوند . هر قراردادی که توسط نیمار امضا شود باعث محدود شدن کلون او خواهد شد .

 


منبع : SB Nation

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.