پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چلسی برای لوئیس انریکه بسیار جدی است

کد خبر : 75502  |  زمان ارسال : جمعه 13 بهمن 1396
باشگاه لندنی معتقد است سرمربی سابق بارسلونا برای جایگزینی با آنتونیو کونته مناسب است و آنها میدانند انریکه در حال حاضر تیمی ندارد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , لوئیس انریکه میتواند جایگاه آنتونیو کونته را در چلسی در اختیار بگیرد . به خصوص اگر نیاز به تغییر سرمربی قبل از پایان فصل باشد .

 

البته باشگاه لندنی به هیچ عنوان تصمیم ندارد قبل از دیدار چلسی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان چنین تغییری ایجاد کند .

 

منابع چلسی به موندو دپورتیوو گفته اند که در حال حاضر هیچ سرمربی در بازار وجود ندارد که رزومه لوئیس انریکه را داشته باشد .

 

از نظر آبراموویچ مالک چلسی , لوئیس انریکه شرایط بهتری نسبت به کارلو آنچلوتی دارد که قبلا سرمربی چلسی بوده است و باشگاه انگلیسی را ترک کرده و الان نیز آزاد است .

 

کارلو آنچلودی دو فصل ( 2009 الی 2011 ) را در چلسی گذراند و موفقیت هایی نیز کسب کرد اما سپس ناکام بود و به پاری سن ژرمن رفت .

 

رهبران چلسی همچنین به پوچتینو سرمربی تاتنهام نیز علاقه مند بودند اما این مربی سابق اسپانیول خیلی واضح گفت که قصد ترک اسپورز را ندارد مگر اینکه رئال مادرید او را بخواهد . از طرفی او گفت هرگز به رقیب مستقیم تاتنهام نمیرود .

 

گزینه دیگر چلسی آلگری سرمربی یوونتوس است و او رقیب انریکه محسوب میشود اما این سرمربی حداقل تا قبل از پایان فصل در دسترس نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.