پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آشنایی با آلاین مارتینز؛ رویای دروازبانی در بارسلونا

کد خبر : 75577  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 بهمن 1396
او هدف بزرگی دارد

اختصاصی بارسانیوز – تمامی بازیکنان جوان دوست دارند تا در آینده به فوتبالیستی حرفه ای تبدیل شوند که خیلی از ان ها به دنبال رسیدن به هدف خیلی در سریع ترین زمان ممکن هستند و برخی دیگر نیز گام به گام پیش می روند تا روز به روز پله های پیشرفت را رد کنند.

 

آلاین مارتینز در دومین گروه جای می گیرد و دروازبان اینفانتیل A بارسلونابابت فروتنی . رفتار بزرگ خود همواره ستایش مربیان آکادمی را درپی داشته است. او یکی از دروازبانان آینده باشگاه پنداشته می شود که از جمله نقاط قوت دروازبانی اش رفلکس بدنی فوق العاده و خروج هایش است که در بازی با هر دو پا عالی عمل می کند که از سن 4 سالگی با دنیای فوتبال آشنا شد.

 

پدر او قصد داشت تا او را به ورزش کاراته ببرد ولی آلاین می خواست فوتبال بازی کند و خوش شانسی او اینجا بود که کی از دوستان مدرسه اش به او گفت که در تورفورتا برای ایجاد شدن یک تیم وجود ندارد و اولین پست بازی او در خط دفاع بود و هرچند که در اولین بازی ها اذیت شد اما هر بار بیشتر عاشق فوتبال می شد.

 

درنهایت او در دفاع خوب کار کرد و بارسلونا متوجه او شد و ایمیلی را به تورفورتا ارسال کرد تا تست هایی را در بارسلون بگذراند اما ان ایمیل هرگز به دست والدینش نرسید. اما فصل بعدی برایش خوب پیش رفت و آلاین توانست با حضور در تمرینات بارسلونا لذت ببرد و تنها سه روز تمرین برای تایید شدنش جهت انتقال به بارسلونا کافی بود.

 

اولین فصل حضورش در بارسلونا در تیم Benjamin C لاماسیا در سال 2012 با مصدومیت سپری شد و پس از مصدومیت شروع بع آغاز دروازبانی زیر نظر کارلس گیل و فران مونتیانو نمود و توانست با عملکردی عالی به قهرمانی های تورنومنت MIC و لالیگا پرومیسس دست یابد.

 

او خارج از زمین پسری فوق العاده است و پسر تاراگونایی هر روز چندین کیلومتر را با تاکسی برای حضور یافتن در تمرین طی می کند که به درس های خود نیز توجه ویژه ای دارد. مارتینز یکی از کسانی است که توانسته در نیوکمپ بازی کند که ان را در دیداری دوستانه در فصل گذشته انجام داد و گفت که تصمیم دارد تا در آینده در تیم اصلی از این دروازه محافظت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.